مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

خرید بهترین خط چشم قلمویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مقایسه خط چشم قلمویی و ماژیکیآشنایی با بهترین تولیدکنندگان خط چشم قلمویی

بهترین خط چشم قلمویی را می توان با مراجعه به مراکز فروش و نمایندگی های معتبر لوازم بهداشتی  در سراسر کشور خریداری کرد هم چنین می توان با رجوع به سایت های اینترنتی معتبر, بهترین خط چشم را در برند مورد نظر با کیفیت بالا و قیمت مناسب, بدون هیچ واسطه ای خریداری کرد. 

از آنجایی که خط چشم تاثیر زیادی در دیده شدن آرایش صورت دارد باید بهترین و با کیفیت ترین آن را خریداری کرد.

خرید بهترین خط چشم قلمویی

مقایسه خط چشم قلمویی و ماژیکی

مقایسه خط چشم قلمویی و ماژیکی خط چشم یکی از وسایل آرایشی بهداشتی می باشد که رکن اصلی آرایش چهره است و برای فرم  گرفتن بهتر چشم ها و زیباسازی چشم استفاده می گردد به همین منظور باید از بهترین خط چشم استفاده شود. معمولا خط چشم در انواع خط چشم مویی, خط چشم ماژیکی, ژل مایع و مداد در بازار وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی های خاصی می باشد.

یکی از پر کاربرد ترین خط چشم ها که به آسانی می توان از آن استفاده کرد, خط چشم ماژیکی است که به سادگی می توان خطوط را با ضخامت دلخواه و امتداد مورد نظر بر روی چشم کشید ولی با قلمویی کار کمی مشکل است زیرا برای کشیدن خط چشم باید دقت و تمرکز بیشتری به خرج داد.

از دیگر تفاوت های این دو خط چشم, ضخامت خطوط است که در خط چشم ماژیکی, ضخامت خطوط در مقایسه با قلمویی بیشتر است از این رو برای آرایش های غلیظ از خط چشم ماژیکی استفاده می شود  و بر عکس, خط چشم قلمویی از ضخامت نازک و باریک تری برخوردار است به طوری که می توان باریک ترین خطوط را با آن بر روی پلک ها پیاده کرد هم چنین خط چشم قلمویی نسبت به نوع ماژیکی از انعطاف پذیری بیشتری برخوردار است. معمولا برای آرایش پلک پایین از نوع قلمویی استفاده می کنند چون خطوط باریک را بهتر ایجاد می کند.

خط چشم قلمویی در طول زمان اندک, خیلی زود کمرنگ می شود ولی خط چشم ماژیکی به خاطر درخشندگی زیادی که دارد از ماندگاری بالایی برخوردار بوده و به سختی پاک می شود به طوری که برای پاک کردن آن باید از شیر پاک کن استفاده کرد. هم چنین احتمال کثیف شدن اطراف چشم در این روش وجود دارد. 

آشنایی با بهترین تولیدکنندگان خط چشم قلمویی

آشنایی با بهترین تولیدکنندگان خط چشم قلمویی تولیدکنندگان زیادی در زمینه تولید خط چشم قلمویی در سراسر کشور فعالیت دارند که بهترین و با کیفیت ترین خط چشم را با بکارگیری مواد اولیه مرغوب و محیط بهداشتی تولید می کنند.

این تولید کنندگان به خاطر تولید محصولات درجه یک و مرغوب در سطح کشور, به عنوان بهترین تولیدکنندگان شناخته شده اند و با تولید گسترده خود در سطح کشور توانسته اند این امکان را به مشتریان بدهند که هر کس با توجه به سلیقه  و توانایی خود بتواند خط چشم مورد نظر خود را انتخاب کند. 

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.