مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

تولید کننده اکسیدان مو گیاهی

آنچه در این مقاله می خوانید...

اکسیدان مو گیاهی چه ویژگی دارد؟فروش عمده اکسیدان مو گیاهی

اکسیدان مو گیاهی ترکیبی است که به رنگ مو افزوده شده و به دلیل دارا بودن ترکیبات گیاهی نظیر بابونه از خواص بسیاری برخوردار است که موجب نرمی و لطافت مو نیز می شود. خانم ها گروه بزرگی از افرادی هستند که از جمله خریداران اکسیدان به شمار می روند. از این رو تولید کننده اکسیدان گیاهی با توجه به نیاز بازار و تقاضا برای آن اقدام به تولید آن در بسته بندی های مختلف می نماید.

تولید کننده اکسیدان مو گیاهی

اکسیدان مو گیاهی چه ویژگی دارد؟

اکسیدان مو گیاهی چه ویژگی دارد؟ زیبایی چهره یکی از موارد مهمی است که افراد به آن توجه زیادی دارند. این امر به ویژه در بین خانم ها از اهمیت بیشتری برخوردار بوده و بر این اساس انواعی از محصولات وابسته به رنگ مو مانند اکسیدان برای رنگ کردن مو استفاده می شود.

نقش اکسیدان در ترکیب رنگ مو چیست و چه کاری انجام می دهد؟ در پاسخ به این سوالات باید گفت که اکسیدان یکی از اجزای اصلی جهت رنگ کردن مو به شمار می رود. در مورد کاربرد و اهمیت استفاده از آن همین بس که این ماده به عنوان کاتالیزور عمل کرده و تثبیت کننده رنگ مو است. 

با توجه به این که جنس و ضخامت مو ها با هم متفاوت است به همین جهت اکسیدان ها نیز با درصد های مختلفی تولید می شوند که با توجه به نوع رنگ مو، مقدار سفیدی و همچنین ضخامت آن بستگی دارد.

از آن  که موی سالم مستلزم استفاده از رنگ های سالم و طبیعی است که به آن آسیبی وارد نسازد به همین دلیل ترکیباتی مانند اکسیدان گیاهی تولید شده اند که ماده اولیه ساخت آنها از گیاهانی مانند بابونه و کراتین به دست می آید. بابونه دارای خاصیت ضد التهابی بوده و ترمیم کننده زخم است و نوعی آنتی اکسیدان به شمار می رود.جا

این مواد از خشک شدن مو جلوگیری کرده و باعث نرمی و لطافت آن می شوند. از این رو عوارض موجود در اکسیدان های شیمیایی در این نوع اکسیدان وجود نداشته و از آسیب وارد ساختن به مو جلوگیری می کند.

فروش عمده اکسیدان مو گیاهی

فروش عمده اکسیدان مو گیاهی فروش اکسیدان مو به صورت عمده جهت عرضه به فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی صورت می گیرد. بر این اساس مقدار فروش با حجم تقاضا همراه بوده و پاسخگوی نیاز بازار می باشد.

این محصولات در بسته بندی های مختلفی تهیه می شوند که در فروش عمده جهت فروشگاه های بزرگ بسته بندی های بزرگ آن عرضه می شود. هر متقاضی خرید می تواند از طریق ثبت سفارش یا تماس با کارشناسان فروش مقدار مورد نیاز خود از این محصولات را سفارش داده و در مکان مورد نظر تحویل گیرد.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.