مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مرکز فروش اکسیدان نیم درصد

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد اکسیدان نیم درصد چیست؟خرید اکسیدان نیم درصد برند ایرانی

اکسیدان نیم درصد امروز پر فروش محصولات که حرف‌های زیادی از آنها با قیمتهای مناسب خریداری می‌کنند و ما به شما کمک میکنیم که با قیمتی ارزان در آنها و خریداری به انجام می‌دهیم و افرادی هستند که آنها را با قیمتی مناسب خریداری می‌کند و به موهای خود استفاده میکنه و اگر شما بخواهید قیمت آن را بسیار ارزانتر خریداری کنید ممکن است از کیفیت آن کمتر شود اما به شما توصیه می کنیم که قیمت مناسب را انتخاب کنید تا بتوانیم کیفیت خوبی را در اختیار داشته باشید هم قیمتی مناسب.

مرکز فروش اکسیدان نیم درصد

کاربرد اکسیدان نیم درصد چیست؟

کاربرد اکسیدان نیم درصد چیست؟ مشخصات اکسیدان مو سفید بدون آمونیاک شامل گزینه های زیر می شوند: فاقد از آمونیاک می باشد. هیچ گونه حساسیتی روی پوست سر ایجاد نمی کند. از آسیب دیدن موی سر جلوگیری می نماید. استفاده از آمونیاک برای تولید اکسیدان و رنگ مو باعث خشک شدن مو بعد از رنگ کردن مو می شود علاوه بر این وجود آمونیاک می تواند باعث حساسیت و خارش پوست مو شود به همین دلیل امروزه تولید کنندگان اکسیدان به جای آمونیاک مواد دیگری استفاده می کنند که این مواد باعث باز شدن پی اچ مو می شوند که این موجب گردیده نیازی به استفاده از آمونیاک در تولید اکسیدان نباشد.

عدم استفاده از آمونیاک برای تولید اکسیدان موجب شده هیچ مشکلی برای مو ها به وجود نیاید علاوه بر اکسیدان امروزه رنگ مو ها هم بدون آمونیاک تولید می شوند که این می تواند باعث لطیف شدن، درخشندگی و نرم شدن موها شود و همین موجب گردیده خرید اکسیدان بدون آمونیاک رونق فراوانی پیدا کند.

اکسیدان بدون آمونیات در انواع مختلفی تولید می شود که می توان به اکسیدان نیم درصد، اکسیدان ۶ درصد، اکسیدان ۹ درصد و اکسیدان ۱۲ درصد اشاره کرد نمونه اول از ضعف ترین اکسیدان می باشد و برای انواع لایت، مش و رنگ های قهوه ای و مشکی استفاده می شود نمونه دوم برای پوشش موهای سفید استفاده می گردد نمونه سوم برای رنگ های روشن کاربرد دارد و به باز شدن رنگ مو کمک خواهد کرد نمونه آخر برای دکلره قوی استفاده می شود و چون درجه روشن کنندگی بالایی دارد باید توسط آرایشگران حرفه ای استفاده شود.

خرید اکسیدان نیم درصد برند ایرانی

خرید اکسیدان نیم درصد برند ایرانی

برای خرید فوق العاده اکسیدان بدون آمونیاک ایرانی ابتدا به نوع رنگ مو توجه کنید، اکسیدان را سازگار با مو انتخاب کنید، بهتر است در این زمینه با کارشناسان متخصص مشورت کنید و مناسب ترین اکسیدان را تهیه نمایید، این مرکز مطمئن و معتبر بهترین برندهای روز کالا را ارائه می دهد، اکسیدان درجه یک را در بسته بندی های تجاری عرضه کرده و نازل ترین قیمت ها را برای مشتریان در نظر می گیرد، محصول را به سراسر کشور و حتی بازارهای خارجی ارسال می کند. این مرکز اکسیدان تولیدی را انبوه یا جزئی از کارخانه مستقیم ارائه می دهد، با راه اندازی انواع فروشگاه های آنلاین و اینترنتی خرید را برای مشتریان آسان کرده و از این طریق می توان به سرعت با کمترین قیمت ها کالای مورد نظر خود را سفارش داده و تهیه کرد، می توان بهترین اکسیدان مو ایرانی را سریع و آسان کاملا تضمینی تهیه کرد.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.