مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مرکز عرضه اکسیدان مو ۹درصد

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع اکسیدان مو ۹درصدخرید اکسیدان مو ۹درصد ایرانی

پخش بهترین اکسیدان 9 درصد استار به صورت آنلاین توسط عرضه کنندگان مختلفی انجام می شود تا آرایشگران و دیگر فعالان این حوزه بتوانند در هر نقطه ای از کشور به راحتی محصول را تهیه کنند. اکسیدان مو ۹درصد ماده ای می باشد که عملیات رنگ آمیزی مو را تسریع می کند و فعال کننده مو است و بدون وجود آن امکان رنگ آمیزی مو به هیچ عنوان وجود ندارد.

مرکز عرضه اکسیدان مو ۹درصد

انواع اکسیدان مو ۹درصد

انواع اکسیدان مو ۹درصد

برای مصرف اکسیدان استار کافی است آن را با دکلره یا رنگ موی مورد نظر خود ترکیب کنید که میزان مخلوط آن با رنگ مو و دکلره فرق می کند به عنوان نمونه 150 الی 200 میلی لیتر اکسیدان را باید با سه پیمانه دکلره ترکیب نمایید اکسیدان ها در انواع مختلفی تولید می شوند که می توان به گزینه های زیر اشاره کرد: اکسیدان 9 درصد: که به آن اکسیدان شماره 2 یا اکسیدان ولوم 30 می گویند باعث روشن شدن پوست می شود و برای دکلره یکی از اکسیدان های پرطرفدار محسوب می گردد برای رنگ های با پایه متوسط تا بلوند کاربرد دارد.

اکسیدان 3 درصد: ضعیف ترین اکسیدان می باشد که به آن اکسیدان شماره 0.5 تا اکسیدان ولوم 10 می گویند در رنگ های هایلایت، رنگساژها، انواع لایت و مش کاربرد دارد. اکسیدان 6 درصد: برای پوشش تارهای سفید بهترین گزینه می باشد که به آن اکسیدان شماره 1 یا اکسیدان ولوم 20 می گویند برای تکنیک دکوپاژ و دکلره های ضعیف استفاده می شود برای یکنواخت کردن و پوشش مو بهترین گزینه محسوب می گردد. اکسیدان 12 درصد: برای دکلره توصیه می شود از این نمونه اکسیدان استفاده نشود مگر توسط آرایشگران حرفه ای استفاده شود خاصیت روشن کنندگی بالایی دارد و سریع موها را روشن می کند.

خرید اکسیدان مو ۹درصد ایرانی

خرید اکسیدان مو ۹درصد ایرانی

در حال حاضر بازار خرید رنگ عمده درجه یک بسیار داغ می باشد و دارای متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور است که اغلب آنها این محصول را در حجم زیاد تهیه می‌ کنند، همان طور که می‌ دانید در خرید و فروش کلی قیمت پایین و مقرون به صرفه تر است و برای دو طرف معامله سود خوبی به همراه دارد همچنین فروشنده نیز سریع تر محصول خود را به فروش می رساند.

یکی از معتبرترین شرکت های خرید انواع اکسیدان مو استار با بهترین کیفیت و قیمتی مطلوب همین شرکت می باشد که این محصول را به صورت عمده و با قیمتی مناسب تهیه می کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه سفارش و ارسال محصول و … با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید و آنها راهنمایی لازم را برای خرید اکسیدان مو بهتر و آسان تر به مشتری ارائه می کنند و پس از انتخاب و ثبت کردن سفارش محصول به آدرس مورد نظر ارسال خواهد شد و در وقت و هزینه نیز صرفه جویی خوبی صورت می گیرد.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.