مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

بازار فروش اکسیدان مو ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی بارز اکسیدان موعرضه عمده اکسیدان مو

بازار فروش اکسیدان مو ارزان به طور متحیر کننده ای افزایش یافته است علی الخصوص امروزه که قیمت تمام محصولات و کالاها چندین برابر شده و افراد به هیچ عنوان قادر به خرید اجناس گران قیمت نیستند. در هنگام رنگ کردن مو باید رنگ مو را با ماده ای به نام اکسیدان ترکیب نمایید که با توجه به نوع رنگ و ضخامت مو باید درصد مناسبی از آن را خرید و استفاده نمایید.

بازار فروش اکسیدان مو ارزان

ویژگی بارز اکسیدان مو

ویژگی بارز اکسیدان مو ویژگی بارز اکسیدان مو همان خاصیت روشن کنندگی و فعال کنندگی رنگ مو می باشد و کمک می کند تا اثر رنگ بر روی مو ها افزایش یابد و هر چه درصد اکسیدان بیشتر باشد قابلیت روشن کنندگی آن افزایش می یابد. در واقع ترکیب رنگ مو با این ماده باعث می شود تا سرعت واکنش و اثر پذیری رنگ افزایش یابد

اگر رنگ بدون اکسیدان استفاده شود حداقل به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد تا بتواند اثر بخشی خود را روی مو نشان دهد.

اکسیدان اگر به درستی انتخاب شود می تواند نقش مهمی روی سلامت مو داشته باشد و اگر نادرست انتخاب شود می تواند به مو آسیب وارد کند بنابرین در هنگام استفاده از رنگ مو به دستورالعمل های که روی بسته بندی رنگ نوشته شده توجه بفرمایید تا بتوانید اکسیدان مناسبی را خریداری نمایید و استفاده از این محصول در ترکیب رنگ باعث می شود رنگ ثبات خوبی روی مو داشته باشد.

عرضه عمده اکسیدان مو

عرضه عمده اکسیدان مو عرضه عمده اکسیدان مو در درصد های مختلف و با بهترین برند ها انجام می شود تا آرایشگران زنانه بتوانند متناسب با موهای مختلف از درصد های متنوع محصول استفاده کنند. عرضه ارزان اکسیدان قیمت مناسب باعث شده به طور قابل توجه ای در هزینه های خرید مشتریان علی الخصوص آرایشگران صرفه جویی شود. علاوه بر این ها انواع درصد های متنوع اکسیدان را عرضه می کنند که ما در زیر به برخی از آن ها اشاره می نماییم:

  • اکسیدان ۳ درصد یا شماره ۰٫۵ یا اکسیدان ولوم ۱۰: برای رنگ های هایلایت، لایت و مس استفاده می شود و قابلیت روشن کنندگی کمی دارد و برای رنگ های تیره کاربرد دارد.
  • اکسیدان ۶ درصد یا شماره ۱ یا اکسیدان ولوم ۲۰: برای پوشیدن موهای سفید مو استفاده می شود علاوه بر این برای رسوب رنگ در ساقه و دکلره های ضعیف کاربرد دارد.
    اکسیدان ۹ درصد یا اکسیدان شماره ۲ یا اکسیدان ولوم ۳۰: از پر مصرف ترین اکسیدان ها می باشد که قابلیت روشن کنندگی خوبی دارد.
  • اکسیدان ۱۲ درصد یا اکسیدان شماره ۳ یا اکسیدان ولوم ۴۰: قدرت روشن کنندگی بالای دارد به همین دلیل باید توسط آرایشگران ماهر استفاده شود و افراد عادی نباید از آن استفاده کنند.
نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.