مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروشنده اکسیدان 9 درصد مو

آنچه در این مقاله می خوانید...

شاخصه اکسیدان 9 درصد موقیمت انواع اکسیدان 9 درصد مو

اکسیدان یک ماده شیمیایی است که معمولا آن را به همراه و در ترکیب با رنگ مو مورد استفاده قرار می دهند و به تنهایی کاربردی ندارد. این ماده دارای انواع گوناگونی است که هر یک از آن ها سبب ایجاد رنگ های متفاوتی بر روی موی افراد می شوند و در واقع همین اکسیدان است که تعیین کننده رنگ نهاییست. مراکز فروشنده اکسیدان 9 درصد مو، این محصول را از تولید به مصرف در بازار عرضه می نمایند.

فروشنده اکسیدان 9 درصد مو

شاخصه اکسیدان 9 درصد مو

شاخصه اکسیدان 9 درصد مو اکسیدان ماده ای است که باعث فعال شدن، اثر بخشی و تثبیت و دائمی شدن رنگ بر روی مو می شود. اگر رنگ را بدون افزودن این ماده بر روی موهای خود بکشید، مدت زمان اثر بخشی و رنگ دهی آن خیلی طولانی خواهد شد و حدودا یک شبانه روز به طول می انجامد، تا شما به رنگ دلخواه برسید.

شاید تا به حال به شماره و درصد هایی که بر روی بسته های اکسیدان درج شده است دقت کرده باشید. این درصد مهمترین فاکتوری است که میزان اثر بخشی یک اکسیدان را تعیین می کند و می تواند باعث تغییر رنگ نهایی، روشن یا تیره شدن و پوشش کامل آن گردد.

افرادی که موهای تیره تری دارند بهتر است از اکسیدان هایی با درصد کمتر در رنگ موی خود استفاده کنند و افرادی که تنالیته رنگ مویشان روشن تر است، باید به دنبال اکسیدانی با درصد بالاتر باشند.

شاخصه اکسیدان 9 درصد مو این است که این محصول را به همراه رنگ های تیره همچون مشکی و قهوه ای سوخته مورد استفاده قرار می دهند و وجود این ماده درصد فعال شدن رنگ و تیرگی آن را افزایش می دهد. به علاوه سبب تسریع عمل رنگ آمیزی موها شده و شما را زودتر به نتیجه مطلوب می رساند.

قیمت انواع اکسیدان 9 درصد مو

قیمت انواع اکسیدان 9 درصد مو مراکز صنعتی فعال در زمینه تولید مواد آرایشی و بهداشتی، انواع اکسیدان مو را با درصد های مختلفی تولید کرده و از طریق نمایندگی های پخش و واسطه های خود در سرتاسر کشور توزیع می نمایند.

شرکت فروش اکسیدان این محصول را در حجم عمده از کارخانه های سازنده خریداری کرده، سپس با افزودن مقداری سود به نرخ محصول، آن را به مصرف کنندگان ارائه می دهد. به علاوه مرکز صادرات اکسیدان این محصول را از طریق مرز های کشور، به بازار های خارجی وارد می سازد و در مراجع بین المللی به فروش می رساند.

قیمت انواع اکسیدان 9 درصد مو، به نوع و اندازه بسته بندی، مواد تشکیل دهنده، میزان کیفیت، برند محصول، شرکت سازنده و کشور تولید کننده آن بستگی دارد. مطمئنا خرید محصولات داخلی برای مصرف کننده ایرانی به صرفه تر خواهد بود.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.