مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

نمایندگی فروش عمده اکسیدان کراتینه پرستیژ

آنچه در این مقاله می خوانید...

یکی از مهم ترین اکسیدان های گیاهی کراتینه۶درصد نیو پرستیژ:
محصولات گیاهی پرستیژ

نمایندگی فروش عمده اکسیدان کراتینه پرستیژ، دارای کراتین و عصاره نعنا برای جلوگیری از سوزش پوست در سه نوع ۶% شماره ۱۹% شماره ۲
۱۲% شماره۳ این اکسیدان در دو حجم ۱۵۰ میلی لیتر و ۷۵۰ میلی لیتر ارائه می شود.نمایندگی فروش عمده اکسیدان کراتینه پرستیژ راهی مطمئن برای خرید اکسیدان مورد نظر شما استویژگی های اکسیدان کراتینه پرستیژ:

حاوی کراتین و عصاره نعناع
فاقد آمونیاک و مواد مضر
کاملا گیاهی و ارگانیک
حاوی آب اکسیژنه ۳۰ درصد
نرم کننده و شاداب کننده مو
مناسب برای پوشش تارهای سفید

کاهش خطر سوختن موها با فویل در مش، دکلره‎های ضعیف و رسوب رنگ در ساقه مو.

شما میتوانید این محصول خوب و با کیفیت را در بسته بندی متناسب با وزن کالا از طریق نمایندگی فروش عمده اکسیدان کراتینه پرستیژ سفارش بدید و در کمترین زمان ممکن آن را دریافت کنید

 

همان طور ک در بالا گفته شددرنمایندگی فروش عمده اکسیدان کراتینه پرستیژدارای اکسیدان گیاهی پر طرفدار که با عصاره و منشاء طبیعی و حاوی کراتین و نعناع می‌باشد که باعث تقویت و نرم‌کنندگی بوده و از خشکی و آسیب دیدن مو جلو‌گیری می‌نماید و به‌دلیل داشتن عصاره نعناع احساس شادابی و خنکی بر روی پوست ایجاد می‌کند.
بهترین گزینه جهت ترکیب با رنگ موی بدون‌آمونیاک پرستیژ می‌باشد.

این اکسیدان با تمامی رنگ‌های موجود در بازار قابل ترکیب بوده و از آسیب‌دیدگی مو جلو‌گیری کرده و بهترین نتیجه را روی مو ایجاد می‌نماید.این اکسیدان در دو سایز ۱۵۰میل و ۷۵۰میل می‌باشد که در ۳ نسبت ۶٪ و ۹٪ و ۱۲٪ ارائه می‌گردد.

یکی از مهم ترین اکسیدان های گیاهی کراتینه۶درصد نیو پرستیژ:

نمایندگی فروش عمده اکسیدان کراتینه پرستیژکرم اکسیدان گیاهی کراتینه ۶ درصد نیو پرستیژ است مناسب برای پوشش تارهای سفید مو بوده که فاقد آمونیاک و مواد مضر است.

این محصول از نوع کرم اکسیدان با غلظت مناسب است که به راحتی با رنگ مو ترکیب شده و اثری از سوزش و خارش بر روی سر ایجاد نمی‎کند.
اکسیدان از مهم‎ترین اجزاء رنگ مو است و نقش مهمی در ترکیبات رنگ مو و رنگ گرفتن موها دارد. اکسیدان در واقع فعال کننده رنگ مو است و در صورت انتخاب صحیح موجب سلامتی موها نیز می‎گردد. همچنین به عنوان یک کاتالیزور عمل کرده و موجب ثبات رنگ مو به صورت دائمی خواهد شد. در ترکیبات این اکسیدان فاقد آمونیاک از آب اکسیژنه ۳۰ درصد و کراتین نیز استفاده شده است. آب اکسیژنه ۳۰ درصد برای ترکیب با انواع رنگ مو و دکلره استفاده شده است و به شادابی و طراوت موها کمک می کند.
کراتین باعث افزایش مقدار سیستین به موی آسیب دیده شده و افزایش مقاومت کششی ناشی از مواد شوینده و سایر محصولات سخت را دارد. این ماده با توجه به قابلیت اتصال به رطوبت باعث افزایش محتوای رطوبت مو و بازگرداندن درخشش مو می‎گردد.

شما میتوانیدبه صورت مستقیم با نمایندگی فروش عمده اکسیدان کراتینه پرستیژدر ارتباط باشید و این محصولات را بدون واسطه و خیلی راحت خریداری کنید.مشاورین ما شما را راهنمایی میکنند تا خریدی آسان و لذت بخش داشته باشید

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.