مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مرکز فروش اکسیدان مو با قیمت ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت اکسیدان در بازاربزرگ تهرانعمده فروش اکسیدان

مرکز فروش اکسیدان مو با قیمت ارزان در بازار ایران،خرید و فروش انواع اکسیدان با کیفیت های متفاوت،عرضه اکسیدان مو به سراسر کشور،تولیدات داخلی فروش عمده اکسیدان مو را برای هموطنان عزیز  راحت کرده . فروش اینترنتی اکسیدان بسیار به صرفه و راحت می باشد.

قیمت اکسیدان در بازاربزرگ تهران

اکسیدان ارزان

قبل از اینکه سراغ قیمت اکسیدان برویم اول باید بدانید اکسیدان چیست؟و چه مزایایی دارد؟

در واقع اکسیدان یک ماده شیمیای است ترکیبی از هیدروژن پراکسید آب و چند ماده شیمیایی دیگر تشکیل شده است که به رنگ مو فرصت می دهد تا بتواند روی تغییر رنگدانه های موی شما اثر بخشی  لازم را داشته باشد

در کل اگر رنگ مو را یک فرایند شیمیایی در نظر بگیریم اکسیدان نقش کاتالیزور عمل می کند.یاد اوری می شود اکسیدان یعنی بی رنگ کردن مو برای دریافت کردن رنگ موی جدید می باشد.اکسیدان به عنوان یک ماده برای رنگ پذیری بهتر و البته سریع تر  در حال حاظر بسیار بازاری پر رونق دارد قیمت اکسیدان با توجه به فرمولاسیون و نوع کیفیت و برند مشخص می شود برای خرید اکسیدانی با قیمت ارزان باید سراغ تامین کنندگان عمده این محصول در بازار تهران برید یا باید به شرکت های معتبر در عرضه این محصول ارتباط بگیرید تا بتوانید محصول مورد نیاز خود را با قیمتی ارزان تر و به صورت عمده خریداری کنید.
بازار خرید و فروش اکسیدان ایرانی همیشه داغ و پر رنق می باشد زیرا کشور ما کارخانه های زیادی برای عرضه این محصولات دارا می باشد که هر روزه  تولیدات زیادی انجام میگیرد و شاید برایتان جالب باشد صادرات اکسیدان به کشورهای همسایه در رونق کسب و کار و همچنین چرخ صادرات  کمک بسزایی کرده است.

عمده فروش اکسیدان

اکسیدان موی مرغوب

 

اکسیدان از پر استفاده ترین محصولات ارایشی به شمار می اید زیرا همه خانم ها چه ارایشگر باشند چه به صورت تجربی کار رنگ کردن مو را در منزل انجام داده اند،اکسیدان را می شناسند اما در چگونگی کارکرد انها دچار مشکل می شوند  در واقع اکسیدان فعال کنند رنگ هستند که با درجه بندی مشخص میشوند.

هرچه عدد روی تیوپ اکسیدان  بیشتر باشد یعنی میزان روشن کنندگی  آن ها نیز بیشتر می شود و هرچقدر درصد آن کمتر باشد  میزان روشن کنندگی ان کمتر می شود.
پس باید تا حدودی در مورد اکسیدان  و نوع عملکرد ان اطلاعات داشته باشید تا بتوانید بهترین خرید را انجام دهید.همان طور که مستحضر هستید امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و دانش روز افزون  بیشتر افراد ترجیح می دهند که محصولات مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی و انلاین خریداری کنند و از این طریق در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنند  و همچنین با توجه به الودگی شهرهای بزرگ  و ترفیک موجود خرید انلایت راحت تر و بی دردسر تر می باشد.

شاید برایتان جالب باشد نسبت  رنگ مو به اکسیدان در تمامی رنگها یک و نیم به یک است.این نسبت  به صورت ۱:۱/۵ نمایش داده می شود. یعنی به ازای ۱۰۰میلی لیتر رنگ  نیاز به ۱۵۰میلی لیتر اکسیدان می باشد.البته در تکنیکهای متفاوت این نسبت تغییر می کند.

یاداوری می شود جهت رنگ کردن مو  حتما رنگ و اکسیدان باهم ترکیب می شوند.در واقع اکسیدان پراکسید هیدروژن  است که سبب انتقال رنگ موی جدید بر روی رنگ موهای قدیمی می شود.عمده فروشی اکسیدان قیمت هارا برای  ارایشگران عزیز کاهش داده است،لازم به ذکر است اگر قصدخرید عمده اکسیدان مو را دارید می توانید از سایت های فروشگاهی یا سایت های معتبر اینترنتی خرید کنید .شما میتوانید فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاورین فروش ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند و شما را راهنمایی کنند.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.