مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

خرید مستقیم اکسیدان مو ۶درصد

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات اکسیدان مو ۶درصد چیست؟فروش اکسیدان مو ۶درصد ایرانی

اکسیدان مو واژه ای است که تقریبا همگان با نام آن آشنایی داشته و کمتر کسی یافت می شود که با نام این واژه بیگانه باشه، البته که آقایان چندان آشنایی با این واژه و محصول نداشته چرا که بیشتر خانم ها با این محصول سر و کار دارند و جزو لوازم آرایشی و زیبایی بانوان به شمار می آید.

اکسیدان ها دارای درصدهای متنوعی می باشند که هر کدام نیز در موقعیت های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند به این صورت که هنگام ترکیب با رنگ مو، با توجه به درصد اکسبدان، رنگ تیرگی یا روشنی به مو می بخشد که در این مطلب قصد داشته تا به معرفی اکسیدان مو ۶درصد پرداخته و به بیان ویژگی هایش بپردازیم.

خرید مستقیم اکسیدان مو ۶درصد

مشخصات اکسیدان مو ۶درصد چیست؟

مشخصات اکسیدان مو ۶درصد چیست؟ اکسیدان مو ایرانی ۶ درصد همانطور که از نامش پیداست دارای ۶ درصد اکسیدان که میزان تیرگی بالاتری نسبت به نوع ۹ درصد و ۱۲ و یا … است چرا که هر چه میزان درصد اکسیدان بیشتر باشد میزان روشن کنندگی هنگام ترکیب با رنگ مو بیشتری داشته و هر چه درصد پایین تر باشد برمیزان تیرگی رنگ مو می افزاید.

اکسیدان ۶ درصد که با نام اکسیدان ۲۰ حجمی شناخته می شود بیشتر برای کسانی کاربرد دارد که رنگ موهایشان سفید شده و می خواهند آن را تیره کنند و به طور کلی می توان گفت از این نوع اکسیدان جهت تیره کردن موهای روشن استفاده می شود. همچنین نکته دیگری که لازم است بیان شود این است که این درصد از میزان اکسیدان، کمترین آسیب را متوجه موها می سازد و حالت خشکی و زبری شکنندگی به سراغ موها نمی آید و اگر هم ضرری داشته باشد نسبت به انواع دیگر اکسیدان ها بسیار ناچیز به نظر می رسد.

میزان پوشش دهی اکسیدان ۶ درصد و‌ یا همان ۲۰ حجمی بسیار بالا بوده و اگر تمایل به کمی روشن تر شدن موها داشته باشید می توانید از درصد بالاتری از اکسیدان استفاده کرده و یا اگر تمایل به تیرگی بیشتر موهای خود داشته باشید می توانید از درصد پایین تر اکسیدان مثلا اکسیدان ۱۰ حجمی که ۳ درصد می باشد استفاده کرد. چرا که رنگ موها را خیلی تیره می کند و باز هم آسیب بسیار کمتری را متوجه مو می کند.

فروش اکسیدان مو ۶درصد ایرانی

فروش اکسیدان مو ۶درصد ایرانی فروش اکسیدان مو ۶ درصد ایرانی تقریبا در تمامی فروشگاه های آرایش بهداشتی و معتبر اینترنتی صورت می گیرد و می توان با قیمتی مناسب از فروشگاهی قابل اطمینان و دارای نماد اعتماد با توجه به درصدی که مد نظرتان است خریدی مطمئن و با کیفیت و رضایت کامل انجام دهید.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.