مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

صادر کننده اکسیدان مو نمره 2

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع اکسیدان حرفه ای مووارد کننده اکسیدان مو نمره 2

صادر کننده اکسیدان مو نمره 2 برای این که بتواند محصول را در بازار خارجی به خوبی عرضه کند بهترین برند که قیمت مناسبی هم دارد را برای صادرات انتخاب می کند. اکسیدان ها معمولا مایعی شکل می باشند و استفاده از آن ها در ترکیب با رنگ مو باعث می شود رنگ مو ثبات خوبی داشته باشد.

صادر کننده اکسیدان مو نمره 2

انواع اکسیدان حرفه ای مو

انواع اکسیدان حرفه ای مو

انواع اکسیدان حرفه ای مو به آرایشگران کمک می کند که کاملا مطابق با رنگ و ضخامت مو آن ها را انتخاب و خرید نمایند که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • اکسیدان 9 درصد که آن اکسیدان نمره 2 یا اکسیدان ولوم 30 می گویند: برای رنگ های مو با پایه متوسط تا بلوند و دکلره کاربرد دارد و از پر مصرف ترین اکسیدان ها محسوب می گردد و روشن کنندگی خوبی دارد.
  • اکسیدان 3 درصد که با نام اکسیدان ولوم 10 یا نمره 0.5 هم شناخته می شود و برای رنگ های هایلایت، رنگ های تیره، انواع لایت ها، مش و رنگ ساژها کاربرد دارد.
  • اکسیدان 6 درصد: هنگام استفاده از مش فویل برای جلوگیری از سوختن مو استفاده می شود علاوه بر این برای پوشاندن موهای سفید، سامبره و تکنیک های آمبره کاربرد دارد و به این نمونه اکسیدان نمره 1 یا ولوم 20 می گویند.
  • اکسیدان 12 درصد: به دلیل این که قدرت روشن کنندگی بالای دارد باید توسط آرایشگران حرفه ای استفاده شود چون با تجربه ای که دارند می توانند به درستی از آن استفاده کنند تا به موها آسیبی وارد نشود.

وارد کننده اکسیدان مو نمره 2

وارد کننده اکسیدان مو نمره 2

وارد کننده اکسیدان مو نمره 2 سعی می کند برندی را از تولید کننده خارجی خریداری کند که کیفیت و قیمت آن مناسب باشد چون تورم بالا در کشور باعث شده دیگر خرید اجناس خارجی با قیمت گران برای تمام افراد مقدور نباشد. وارد کننده، صادر کننده و هر فروشنده ای که در این عرصه فعالیت می کند باید اطلاعات لازمی در مورد نحوه استفاده و این که چه درصدی از اکسیدان را باید در کجا استفاده شود داشته باشد به عنوان نمونه باید به مشتریان خود بگویید که برای رنگ کردن ابرو نباید به هیچ عنوان از اکسیدان 12 درصد استفاده کنند و اگر می خواهید ابروهای شما تیره شود از اکسیدان 6 درصد استفاده نمایید.

برای رنگ کردن ابروهای نازک و روشن باید از اکسیدان 6 یا 3 درصد استفاده کنید از اکسیدان 9 درصد می توانید برای رنگ های متوسط و بلوند استفاده نمایید اگر اکسیدان را درست انتخاب و خرید کنید می توانید به ثبات رنگ در موهای خود کمک کنید و از آسیب دیدن آن ها جلوگیری نمایید و انتخاب نادرست اکسیدان هم ممکن است باعث آسیب دیدن موها شود.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.