مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت اکسیدان ۶درصد

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه عملکرد رنگ مو و اکسیدان موکاربرد اکسیدان ۶درصدقیمت اکسیدان ۶درصد در بازار ایران

قیمت اکسیدان ۶درصد روزانه تغییر میکند زیرا این اکسیدان بسیار پر فروش و مورد مصرف ارایشگران و مردم عادی می باشد .شاید برایتان جالب باشه از اکسیدان ۶درصد بیشتر برای تیره کردن تارموهای سفید استفاده می شود.

نحوه عملکرد رنگ مو و اکسیدان مو

ترکیب اکسیدان و رنگ مو

از زمانی که رنگ مو با بیرونی ترین لایه مو یعنی اپیکوتیکول تماس برقرار می کند .رنگ مو  از مسیر غشاسلولی عبور کرده و بعد گذر از  کوتیکول با پدیده تراوش و نفوذ  به کورتکس می رسد.وقتی ماده رنگی  روی اپتیکول تثبیت شده  رنگ  شدن مو اتفاق می افتد،این عمل با روش های مختلفی مثل اتصال روغن  وچربی و اتصال ژل های پلیمر قابل حل در اب و چسبیدن زیرین پلیمری به سطح مو اتفاق می افتد.نفوذ رنگ های اسیدی به بخش هایی از کوتیکول و کرتکس  و اتصال با مو از طریق پیوند های یونی فرایندی است که در پرسه رنگ شدن مو با رنگ موهای نیمه دایمی اتفاق می افتد.

کاربرد اکسیدان ۶درصد

کاربرد اکسیدان ۶درصد

اکسیدان ۶درصد یکی از اکسیدان های محبوب در بین مردم و ارایشگران می باشد.این اکسیدان به نام اکسیدان ولوم ۲۰یا اکسیدان شماره ۱ شناخته می شود.همان طور که میدانید از اکسیدان ۶درصد برای رنگ های تیره و قهوه ای یا رنگ هایی که میخواهید زیاد روشن نشود مورد استفاده قرار می گیرد.

ولی لازم است بدانید از اکسیدان ۶درصد بیشتر برای  پوشش تارهای سفید مورد استفاده قرار می گیرد زیرا این اکسیدان فرمولاسیونی خاص دارد که باعث تیره شدن تارهای سفید می شود.
همچنین اکسیدانی عالی برای ارایشگرانی است که میخواهند موهای مشتری خود را بدون اسیب به پایه ای متوسط برساند .از اکسیدان ۶درصد برای انواع هایلات مش و حتی امبره و سامبره مورد استفاده قرار میگیرد

 

قیمت اکسیدان ۶درصد در بازار ایران

اکسیدان ۶درصد

 

همه ی خانم ها چه ارایشگاه رفته باشند چه خودشان در خانه موهای خود را رنگ کرده باشندمیدانند برای رنگ کردن مو بجز اکسیدان باید از محصولی کاربردی دیگر به اسم اکسیدان نیز  استفاده شود تا فرایند رنگ پذیری صورت بگیرد.این اکسیدان در حجم و اندازه های گوناگونی تولید میشود. همان طور که میدانید قیمت اکسیدان ۶درصد در بازار ایران هر روز درحال تغییر میباشد و نمیتوان قیمت ثابتی را برای این اکسیدان در نظر گرفت و به مشتری اعلام کرد .

شاید برایتان جالب باشد ولی قیمت اکسیدان با توجه به نوع کیفیت مواد مصرفی و اسم برند و همچنین نوع بسته بندی اکسیدان متغییر می باشد. پس اگر نوع کیفیت اکسیدان برایتان مهم است باید قیمت بیشتری را پرداخت کنید تا بتوانید بهترین بازخورد را از محصول داشته باشید.  

به چند طریق می توان اکسیدان ۶درصد را خریداری کرد.گزینه اول به فروشگاه های سطح شهر رفت و به صورت حضوری اکسیدان را تهیه کرد. یا اینکه به صورت غیر حضوری و اینترنتی اکسیدان ۶درصد را خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید. اگر قصد خرید اینترنتی را دارید میتوانید از سایت های معتبر این محصول را تهیه کنید .

 

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.