مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارائه دهنده اکسیدان موی سه صفر

آنچه در این مقاله می خوانید...

همه چیز در مورد اکسیدان موی سه صفرخرید اکسیدان موی سه صفر

اکسیدان موی سه صفر در ردیف واریاسیون قرار گرفته و باعث بی رنگ کردن پیگمنت های رنگ مو می شود.دلیل اینکه به رنگ موی سه صفر،رنگ موی روشن کننده گفته می شود این است که رنگ سه صفر،تارهای مورابرای قبول کردن رنگ های بعد از استفاده، گذاشته می شود اماده کند و درواقع باعث روشن کردن و نزدیک تر کردن موبه رنگ موی مورد نظر می شود.

ارائه دهنده اکسیدان موی سه صفر

همه چیز در مورد اکسیدان موی سه صفر

همه چیز در مورد اکسیدان موی سه صفر

برخی از خانم ها فکر می کنند که رنگ سه صفر یا روشن کننده جزو رنگ های است که باید در کاتولوگ ها باشد،اما این فکر غلط است رنگ سه صفر مانند مواد دکلره است.

  • هدف رنگ نوی سه صفر با رنگ موی روشن کننده یکی بوده و هدف این محصول روشن کردن مو و رساندن آن به پایه ۵ است.
  • برخی از خانم ها برای اینکه از نظر زیبایی و ظاهر شاداب شوند از رنگ موی روشن استفاده می کنند.رنگ موی سه صفر در ردیف واریاسیون قرار گرفته و باعث رنگ کردن بیگمنت های مو می شود.
  • رنگ موی سه صفر عوارض ندارد و این رنگ مو مثل یک واریاسیون عمل می کند و دارای نفوذ پذیری کمتری نسبت به دکلره و رنگ های دیگر داردو با چندبار شستن از بین می رود.خرید اکسیدان سه صفر در لوازم ارایشی ها امکان پذیر است و نیاز تمام ارایشگران است.
برخی از افراد هستندکه با استفاده واریاسیون دچار خشکی ساقه مو می شود که این اتفاق خیلی کم رخ می دهد.از رنگ موی یه صفر نمی توان به عنوان مواد دکلره نیز استفاده کرد رنگ موی سه صفر به دلیل این که بعد از چندبار شستن از بین میرود باید حتما دکلره کرد تا بتواند دوام پیداکند.
  • رنگ موی سه صفر که بانام های اختصاری ای ۲۰ و واریاسیون به فروش می رسد جزو رنگ های معمول در کاتولوگهای رنگ نیست، این رنگ نوعی واریاسیون بوده که عمده ترین ترکیب آن امونیاک می باشد.
  • نکته مهم این است که هیج موقع نمی توانیم بگویم که سه صفر بهتر است یا دکلره چون سه صفر مو را به پایه ۵ می رساند و دوام کمتر دارد ولی دکلره پایه مورا به ۷.۷ می رساند و دوام بیشتری دارد.

خرید اکسیدان موی سه صفر

خرید اکسیدان موی سه صفر ارائه دهنده اکسیدان افرادی هستند که لوازم ارایشی می فروشند و ارایشگران میتواند رنگ های خود را از اینجا تهیه کنند . دکلرع یک ماده شیمایی بوده و پیگمنت های مو رابسیار روشن می کند و برای موهای بسیار حساس مناسب نمی باشد.ارایشگران برای اینکه مو را به پایه ۵ برسانند از رنک موی سه صفر استفاده می کنند و این کار فقط برای مدت زمان کوتاهی دوام می یابد چون سه صفر بهد از چندبار شستن از بین می رود.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.