مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

شرکت پخش اکسیدان مو ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

اکسیدان چیست؟شرکت پخش اکسیدان مو ارزاننمایندگی فروش اکسیدان در ایران

صادرات انواع اکسیدان مو ارزان ،نمایندگی  فروش اکسیدان مو ارزان در تهران و شهرستان ها.اکسیدان ارزان یکی از پارامترهای مهم در ترکیب رنگ به شمار می آید و از انجایی که قیمت ارزان برای مشتریان بسیار مهم است شرکت پخش مهر ارایش قیمت هارا به حداقل رسانده.

 

اکسیدان چیست؟

اکسیدان یک ماده مهم در فرایند رنگ پذیری مو می باشد،رنگ مو را با یکی از اکسیدان های مناسب ترکیب می کنید و به صورت لایه لایه روی موها میکشید تا تمام موها به رنگ مو اغشته شوند ،بعد با کلاه های مخصوص  می پوشانیم تا فرایند رنگپزیری سریع تر رخ دهد.

از اکسیدان برای ترکیب با پودر دکلره نیز استفاده میشود.به این صورت که پودر دکلره را در ظرف مخصوص ریخته و به مقداری متناسب با پودر دکلره اکسیدان را اضافه میکنیم.در نهایت باید به شکل ماست چکیده شودو یعنی نه خیلی شل و نه خیلی سفت.اگر شل باشد از روی موها سر می خورد و می ریزد و اگر خیلی سفت باشد لا به لای موها کشیده نمی شود و ماعسل کار باعث لکه لکه شدن مو  می شود .  پس باید به انداره ترکیب شدن رنگ مو و اکسیدان و همچنین اکسیدان و پودر دکلره توجه کنید تا  بتوانید بهترین بازدهی لازم را از کارتان بگیرید.

 

شرکت پخش اکسیدان مو ارزان

شرکت های پخش اکسیدان موی ارزان در جای جای ایران وجود دارد. این شرکت ها انواع اکسیدان را سایز و حجم های مختلفی به بازار عرضه میکنند.بازار فروش اکسیدان همیشه داغ است زیرا اکثر مردم تمایل زیادی به تنوع پذیری دارند و دوست دارند موهای خود را به رنگ و لایت های مختلفی تغییر بدهند .

خرید و فروش اکسیدان  به صورت عمده و کلی نسبت به خرید و فروش به صورت جزیی  به نفع هر دو طرف معامله  یعنی هم فروشنده و هم خریدار است.لذا  سود خوبی را از فروش عمده اکسیدان مو ارزان میتوان دریافت کرد.

لازم به ذکر است قیمت و کیفیت با یکدیگر رابطه مستقیمی دارند یعنی هرچه کیفیت بالاتر می رود قیمت آن نیز به مراتب بیشتر خواهد شد.پس برای  دریافت کالای خوب با کیفیت  باید هزینه بیشتری برای خرید محصول متحمل شوید.

نمایندگی فروش اکسیدان در ایران

نمایندگی های زیادی در کل کشور وجود  دارد که انواع اکسیدان را به هموطنان عزیز عرضه می کنند.یاداوری می شود  امروز  برندهای بسیار متنوعی  در سراسر ایران  اقدام به  پخش این محصول پر کاربرد انجام میدهند .همان طور که می دانید خرید از نمایندگی ها بسیار به صرفه تر است.چون مستقیم از کارخانه محصول را به دست مشتری میرساند.

در نظر داشته باشید هنگام خرید اکسیدان چند موارد را مد نظر داشته باشید:

  1. موهایی با جنس نازک  باید کمترین درصد اکسیدان را انتخاب کنید  مثلا اکسیدان شماره نیم یا نهایتا اکسیدان شماره ۱
  2. انتخاب اکسیدان های دارای روغن های گیاهی و کراتین بهترین انتخاب است ، زیرا اسیب کمتری به موها می زند.
  3. خرید اکسیدانی با غلظت مناسب .گفتنی است با توجه به درصد اکسیدان غلظت ان نیز تغییر می کند .

متفاوت بودن درصد اکسیدان

 

همان طور که مستحضر هستید  با پیشرفت تکنولوژی و دانش روز دنیا  افراد ترجیح میدهند بجای اینکه به بازار بروند و حضوری خرید کنند ،به صورت اینترنتی و غیر حضوری  محصولات مورد نظر را خریداریی کنند.از این طریق هم اینکه در وقت و هزینه صرفه جویی میکنند و هم خریدی اسان تر و ارزان تر خواهند داشت.

 

 

 

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.