مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروش بهترین اکسیدان مو ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

به طور کلی اکسیدان ها به ۴ دسته تقسیم میشوند:کاربرد انواع اکسیدان مو ارزان:

بازار فروش اکسیدان مو ارزان در تهران.خرید و فروش انواع اکسیدان با قیمت کارخانه.قیمت اکسیدان بسته به نوع کیفیت و بسته بندی اکسیدان متغیر می باشد. اکسیدان ها با چه درصدهایی در بازار وجود دارند؟فروش بهترین اکسیدان مو ارزان را می توانید از سایت مهر ارایش خریداری کنید.

به طور کلی اکسیدان ها به ۴ دسته تقسیم میشوند:

۱»اکسیدان ۳ درصد

۲»اکسیدان ۶درصد

۳»اکسیدان ۹درصد

۴»اکسیدان ۱۲درصد

مهم ترین تفاوت درصد اکسیدان ها:

همان طور مستحضر هستید  درصد اکسیدان ها با توجه به جنس مو ،مقدار مقاومت مو  و همچنین رنگ‌موی که قرار است بگذارید متفاوت می باشدوهرچه تار مو نازک تر و ظریفتر باشد باید از اکسیدانی با در صد پایین تر مانند اکسیدان نیم استفاده کنید.و همچنین هرچه موهایتان ضخیم تر و مقاوم تر باشد از اکسیدانی با درصد بالا تر مانند اکسیدان ۹درصد میتوانید استفاده کنید.

 

 

کاربرد انواع اکسیدان مو ارزان:

اکسیدان نیم یا ۳٪همان طور که میدانید این اکسیدان ضعیف ترین اکسیدان شناخته می شود. از این اکسیدان برای رنگ های تیره  مانند مشکی و قهوه ای پر کاربرد است. از دیگر قابلیت های اکسیدان ۳درصد میتوان در رنگ های هایلات،مش و انواع لایت نام برد.شاید برایتان جالب باشد،روی پایه های دکلره ۱۰ در رنگهای  سوپر لایت از این اکسیدان استفاده می شود زیرا  بهتر و بیشتر در ساختن ملانین مو رسوخ می کند و در نتیجه رنگ زیبا تر و شفاف تری خواهید داشت.

اکسیدان ۶٪ یا همان شماره ۱ این اکسیدان یکی از محبوب ترین اکسیدان ها در میان بقیه اکسیدان ها به شمار می اید زیرا از این اکسیدان  برای تکنیک های زیادی مانند امبره سامبره انواع لایت با فویل  استفاده می شود .و اصلا اسیبی به مو نمی رساند.زیرا از فرمولاسینی بسیار ملایم  تهیه شده است قابل به ذکر است از اکسیدان ۶درصد برای رنگ کردن ابرو  نیز کاربرد زیادی دارد

اکسیدان ۹٪ یاهمان شماره ۲ درصد .این اکسیدان قابلیت روشن کنندگی تقریبا بالایی دارد.از این اکسیدان برای ترکیب با رنگ موهای روشن  استفاده می شود.لازم به ذکر است از این اکسیدان پر طرفدار  برای دکلره  و  انواع مش نیز استفاده  میشود. اکسیدان ۹درصد سوختگی کمتری نسبت به اکسیدان ۱۲درصد  دارد.زیرا  از فرمولاسیونی ملایم تری نسبت به اکسیدان ۱۲درصد  درست شده.

اکسیدان ۱۲٪ با شماره ۳درصد شناخته می شود.این اکسیدان مخصوص ارایشگران حرفه ای میباشد .زیرا  از فرمولاسیونی بسیار قوی تشکل شده . در نظر داشته باشید از اکسیدان ۱۲درصد برای ترکیب با دکلره مناسب می باشد.از دیگر شاخصه های اکسیدان ۱۲درصد میتوان به پایه رساندن مو اشاره کرد.این اکسیدان مهم در روشن کردن مو  تا پایه ی ۱۰ که بالاترین پایه دکلره است می رساند.

 

 

انواع اکسیدان ارزان

اکسیدان موی ارزان را میتوانید از فروشگاه های معتبر در سطح شهر خریداریی کنید.خوشبختانه میتوانید اکسیدان مو ارزان از فروشگاه های انلاین و سایت های معتبر نیز خرید کنید .اکسیدان مو ارزان را میتوانید بدون اتلاف وقت  و هزینه رفت و امد به صورت اینترنی خرید کنید.

همان طور که مستحضر هستید ارزان یا گران بودن اکسیدان بستگی به نوع کیفیت و نوع بسته بندی این محصول دارد هرچقدر کیفیت مرغوب تری داشته باشد صد در صد قیمت بالاتر می رود .و همچنین هرچقدر بسته بندی شکیل تری داشته باشد قیمت این محصول پر کاربرد افزایش پیدا میکند.

 

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.