مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروش انواع سشوار خرطومی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مقایسه سشوار سیمی و بی سیمقیمت انواع سشوار خرطومی

فروش انواع سشوار خرطومی بازار داغ و پر رونقی دارد، سشوار خرطومی به دلیل کارایی و ظرفیت بالایش طرفداران بسیاری دارد. قیمت این محصول به دلیل تحریم های اقتصادی و افزایش دلار در حال نوسان می باشد‌.

سشوار خرطومی ارزان قیمت و با کیفیت را می توانید از طریف وب سایت ما خریداری کنید، و از مزایای این خرید بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

فروش انواع سشوار خرطومی

مقایسه سشوار سیمی و بی سیم

مقایسه سشوار سیمی و بی سیم

سشوارهای سیمی به سبب گرمای زیادی که تولید می‌کنند، پوست سر را می‌سوزانند و گاهی اوقات استفاده از آن‌ها زمان بر می باشد، سشوار بی سیم و شارژی مشکل سشوارهای سنتی را ندارد، و استفاده از آن به طرز چشمگیری در زمان صرفه‌جویی می‌کنند.

این سشوار با یک بار شارژ بیش از ۲۰ دقیقه با حرارت متوسط کار می‌کند، و می‌تواند موهای بلند را در عرض ۱۰ دقیقه خشک کند.

سشوار شارژی با استفاده از اشعه مادون قرمز کار می‌کند، و حرارت زیادی به موها وارد نمی‌کند. همچنین با این سشوار موها سریع‌تر خشک می‌شوند، و از داخل به بیرون مو حرارت وارد می‌شود. مدت زمان کارکرد سشوار با گرمای بالا ۱۳ دقیقه به طول خواهد انجامید. این مدت زمان حتی برای موهای پر پشت نیز کافی خواهد بود، و باتری سشوار نیز از نوع یون لیتیوم است.

قیمت انواع سشوار خرطومی

قیمت انواع سشوار خرطومی

قیمت انواع سشوار خرطومی با توجه به شرایط اقتصادی بازار در حال تغییر می باشد. برای مطلع شدن از قیمت روز انواع سشوار ۳۰۰۰ وات می توانید از طریق وب سایت های اینترنتی اقدام کنید، برای خرید این محصول با کیفیت و ارزان قیمت می توانید از طریق وب سایت ما اقدام کنید.

سشوار دیواری مدل ۳۰۰۰ وات به دلیل داشتن یک لوله خرطومی منعطف بر روی خود اصطلاحا به سشوار دیواری خرطومی معروف است، یکی از پرقدرت ترین سشوارهای دیواری موجود در بازار است.

ظاهری زیبا در کنار کیفیت و قدرتی بالا و همچنین وجود یک لوله خرطومی منعطف و سبک باعث مورد استقبال قرار گرفتن افراد می شود، باعث شده که این محصول یکی از پرطرفدار ترین و پر فروش ترین محصولات در زمینه کاری خود باشد. امکانات جانبی همچون تنظیم سرما و گرمای باد خروجی و سرعت خروج باد، خاموش شدن خودکار سشوار در هنگام قرار دادن لوله خرطومی بر روی پایه نگهدارنده مخصوص خود یکی از مزایای این محصول است.

خاموش شدن خودکار سشوار پس از ۱۸ دقیقه ای مشخص شده است. نیز جزء امکانات بسیار جالب این محصول بویژه برای اماکن عمومی و شلوغ است. این نوع سشوار به بیشتر به صورت صادراتی به فروش می رسد.
نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.