مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مشخصات و قیمت اکسیدان یک لیتری

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید اکسیدان ۱ لیتری در بازار تهرانقیمت اکسیدان ۱لیتری در ایران

مشخصات و قیمت اکسیدان یک لیتری در تهران و اصفهان.فروش عمده اکسیدان به قیمت مناسب با نیاز مشتریان.اکسیدان یک لیتری یا همان ۱۰۰۰میل  اکسیدانی مناسب برای عموم مردم است زیرا نه خیلی بزرگ و گران است و نه خیلی کوچک ،اکسیدان یک لیتری برای ارایشگران نیز بسیار کارامد است زیرا جای کمتری را اشغال می کتد.

خرید اکسیدان ۱ لیتری در بازار تهران

 

 

 

اکسیدان یک عضو جدانشدنی  در پرسه رنگ کردن مو به شمار می آید و اگر نباشد شما نمیتوانید رنگ مو را به صورت تنها روی مو بگذارید زیرا اصلا رنگ دلخواه شما بدست نمی آید و همچنین زمان خیلی طولانی را باید سپری کنید تاعمل رنگ پذیری صورت بگیرد.

گفتنی است اکسیدان در واقع یک ماه شیمیایی می باشد که به رنگ مو فرصت می دهد  تا بتواند روی تغیر رنگدانه های موی شما اثربخشی لازم را داشته باشد.یاداوری می شود اگر رنگ پذیری را یک فرایند شیمیایی در نظر بگیرید اکسیدان نقش کاتالیزور را در این فرایند ایفا می کند.

شاید برایتان سوال باشد اکسیدان در چه حجم و اندازه های تولید میشود ؟

  1. ۶۰میل
  2. ۱۰۰میل
  3. ۱۲۰میل
  4. ۱۵۰میل
  5. ۱۸۰میل
  6. ۲۰۰میل
  7. ۳۰۰میل
  8. ۷۵۰میل
  9. ۱۰۰۰میل
  10. ۴۰۰۰میل

البته با توجه به برند های مختلف حجم و اندازه های اکسیدان  متغییر است.ما چند نمونه را فقط  برای شما عزیزان ذکر کردیم.همان طور که مستحضر هستید خرید و فروش اکسیدان یک لیتری  به صورت تک و عمده صورت می گیرد.همان طور که میدانید خرید عمده با تعداد بالا به صرفه تر می باشد.

قیمت اکسیدان ۱لیتری در ایران

اکسیدان یک لیتری

یاد اوری میشود نکته مهمی که خریدارن انواع اکسیدان به صورت تک و عمده  در بازار جهانی به آن توجه ی خاصی دارند علاوه بر قیمت و میزان کیفیت و نوع عرضه به بازار می باشد.یکی از بهترین راه ها برای تبلیغات هدفمند  روش های موثر در باره شناخت محصول و نوع بازاریابی اینترنتی محصول می باشد.ل

ازم به ذکر است جهت اطلاع ازقیمت کنونی اکسیدان مو یک لیتری،مراجعه به سایتهای انلاین و فروشگاهی می باشد و با خرید به صورت انلاین و غیر حضوری میتوانید از تخفیفات ویژه آنها بهرمند شده  و هم میتوانید محصولات مورد نظر خود را  با گارانتی اصالت کالا دریافت نمایید.

اکسیدان یک لیتری محصولی بسیار کاربردی برای خانم های خانه دار می باشد زیرا نه خیلی کوچک است که  در حین کار کردن دچاره کمبود اکسیدان شود نه خیلی بزرگ است که اضافه بیاد .
مشتریان گرامی  می توانید از طریق مجموعه ما به صورت اینترنتی و غیر حضوری  اکسیدان مویک لیتری را خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.  برای ارتباط با ما می توانید فرم زیر را پر کنید تا مشاورین ما با شما ارتباط بگیرند.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.