مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

تامین کننده اکسیدان مو گیاهی

آنچه در این مقاله می خوانید...

اکسیدان مو چیست و چه کاربردی دارد؟عرضه کننده اکسیدان مو گیاهی

تغییر رنگ یکی از حساس ترین فرایندهایی است که باید توسط اکسیدان مو انجام شود ، بنابراین داشتن محصولات با کیفیت و دانش پیشرفته ضروری است. به این ترتیب می توان از خطر آسیب دیدن مو جلوگیری کرد یا نتیجه طبیعی به دست آورد. اما اکسیدان مو چیست؟ اکسیدان مو گیاهی یک ماده طبیعی است که از هیدروژن و اکسیژن تشکیل شده و در سالن های زیبایی برای سفید کردن مو یا فعال سازی سایه های مختلف رنگ مو استفاده می شود.

تامین کننده اکسیدان مو گیاهی

اکسیدان مو چیست و چه کاربردی دارد؟

اکسیدان مو چیست و چه کاربردی دارد؟ نحوه استفاده از این ماده شیمیایی بسته به خدماتی که باید انجام شود یا نیازهای هر مو تغییر می کند. لازم به یادآوری است که بسته به هر حرفه ای و سازنده ، قدرت اکسیدان را می توان در حجم یا درصد اندازه گیری کرد. همانطور که می دانید ، اکثر شرکتهایی که محصولات سفید سازی را نشان می دهند و به بازار عرضه می کنند ، عمدتا پنج گزینه برای حجم: ۶ ، ۱۰ ، ۲۰ ، ۳۰ و ۴۰ ارائه می دهند. با این حال ، قبل از اجرای این حجم ها ، شما باید برخی از داده های مربوطه را بدانید.

6 جلد این حجم از پراکسید به منظور دستیابی به حداکثر روشنایی اغلب برای سفید کردن استفاده نمی شود ، زیرا کوتیکول را به اندازه کافی گسترش نمی دهد. با این حال ، می توان از آن برای ساخت سایه بان و حمام های رنگی استفاده کرد. یا در موارد نیاز به تمیز کردن حداقل رنگ برای از بین بردن بازتاب ناخواسته.

۱۰ جلد اگر موها از قبل ضعیف شده اند ، گزینه پیشنهادی است. از این مقدار حجم می توان برای تمیز کردن ، تقویت رنگ با همان لحن یا اصلاح یا لمس رنگی که قبلاً انجام شده است استفاده کرد. علاوه بر این ، از آن برای کشیدن رنگ استفاده می شود ، یعنی از بین بردن رنگ رنگ دائمی و اطمینان بیشتر از احترام به موهای مشتری.

۲۰ جلد این اندازه گیری برای سفید شدن نشان داده می شود ، به خصوص اگر موهایی که تحت درمان هستند قبلاً درمان شده اند. این یک راه ایمن است

30 جلد مانند اکسیدان ۲۰ حجمی ، یک گزینه ایده آل برای سفید شدن است ، به خصوص اگر موهای مشتری دارای هر یک از این ویژگی ها باشد: بکر ، بسیار تیره یا بسیار مقاوم و یک متحد بزرگ برای شدت بازتاب در مو است. خدمات.

۴۰ جلد اگر آنچه شما نیاز دارید این است که موها را تا ۴ تن روشن کنید ، این اندازه گیری است. همچنین به خاطر داشته باشید که عمدتا با رنگهای فوق العاده روشن کننده استفاده می شود و بسیار سریع عمل می کند.

عرضه کننده اکسیدان مو گیاهی

عرضه کننده اکسیدان مو گیاهی مجموعه ما عرضه کننده اکسیدان مو گیاهی درجه یک با بهترین قیمت است. این مفاهیم اساسی که در این مطلب ذکر شد به شما کمک می کند تا با خیالی آسوده کار کنید و ترکیبات خود را بدون خطر تهیه کنید. اگر می خواهید درباره کلیدهای رنگ سنجی بیشتر بدانید با ما در ارتباط باشید و کشف کنید که تا چه حد قادر به ارائه به مشتریان خود هستید.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.