مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

تولید کنندگان اکسیدان مو قوی

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی درباره اکسیدان مو قویخرید انواع اکسیدان مو قوی

اکسیدان اصلی ترین پایه در هنگام رنگ مو می باشد که تیرگی و روشنی مو را تعیین می کند. تولید اکسیدان مو قوی با استفاده از بهترین مواد اولیه گیاهی با رعایت استانداردهای لازم، توسط تولید کنندگان مجرب انجام شده که این محصول را طبق فرمول مطمئن تولید کرده و در بسته بندی های مختلف جهت مصارف گوناگون در اختیار مشتریان قرار می ‌دهد تا آنها به راحتی بتوانند این محصول را خریداری نمایند.

تولید کنندگان اکسیدان مو قوی

اطلاعاتی درباره اکسیدان مو قوی

اطلاعاتی درباره اکسیدان مو قوی اکسیدان انواع مختلفی دارد و معمولاً با درصدهای ۳، ۶، ۹ و ۱۲ تولید می ‌شود که هر کدام جهت مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که هر چقدر درصد اکسیدان افزایش پیدا کند، رنگ مو روشن تر خواهد شد.

اکسیدان ۳ درصد، قدرت روشن کنندگی بسیار پایینی دارد و برای مش و لایت گزینه ای بسیار مناسبی است.
اکسیدان ۶ درصد اکسیدان بسیار پرکاربرد است که  تارهای سفید مو را می پوشاند و از سوختن تار مو جلوگیری خواهد کرد.
اکسیدان  ۹ درصد یکی دیگر از اکسیدان های پرکاربرد است که برای دکلره کردن مورد استفاده قرار می گیرد. اکسیدان ۱۲ درصد اکسیدان بسیار قوی است که باید توسط آرایشگران حرفه ‌ای مورد استفاده قرار بگیرد.

اکسیدان ها هیچ گونه حساسیتی های پوستی و آلرژیک در خود ندارد و کیفیت بالای آن ها باعث می شود که مدت زمان طولانی کیفیت اولیه خود را حفظ کند. همچنین این اکسیدان از خارش های پوستی جلوگیری می کند و متناسب برای انواع موها با هر نوع پوستی می باشد.
معمولا اکسیدان های موی قوی حاوی ترکیباتی است که به حفظ رطوبت مو کمک می کند و آنها را زیبا و طبیعی تر نشان می ‌دهد. این اکسیدان ‌ها اگر به روش درست استفاده شود، به هیچ عنوان به ریشه و ساقه مو آسیب نرسانده و موجب سوختگی آن نمی شود.

خرید انواع اکسیدان مو قوی

خرید انواع اکسیدان مو قوی همانطور که در بالا گفتیم اکسیدان ها یکی از اجزای اصلی رنگ‌ کردن‌ مو است که باعث می شود رنگ گرفتن سرعت بیشتری پیدا کند. یعنی در واقع رنگ مو بدون استفاده از اکسیدان هیچ تاثیری نخواهد داشت و همین موضوع باعث شده که استفاده از اکسیدان در بین آرایشگران کاربرد های مختلفی داشته باشند.
اگر شما هم جز افرادی هستید که به زیبایی مو اهمیت می دهید، جهت خرید انواع اکسیدان مو قوی باید از طریق مراکز تولید و فروش این محصول اقدام نمایید.

گروه‌های تولیدی بهترین برندها و اقلام را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. با توجه به این که مواد اولیه بکار رفته در این اکسیدان‌ ها ارگانیک و گیاهی است، به مو هیچ گونه آسیبی نمی رساند و همچنین به این ترتیب شما عزیزان از کیفیت محصول اطمینان و لازم را حاصل خواهید کرد.


روی بسته‌بندی این اکسیدان‌ ها تمام اطلاعات شامل مواد تشکیل دهنده آن، برند محصول، نام شرکت تولید کننده، تاریخ تولید و انقضا درج شده است که سالن های آرایشی و خریداران عمده می توانند این محصول را از طریق شماره تلفن های موجود در صفحه سفارش دهند.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.