مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

نمایندگی دستگاه تاتو حرفه ای بدن

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع دستگاه تاتو حرفه ای بدنخرید دستگاه تاتو حرفه ای ایرانی

یک دستگاه تاتو حرفه ای درست همان چیزی است که برای حرفه ای شدن به آن نیاز دارید. معمولا قیمت ها در بازار بسیار متفاوت است شما اگر دستگاه ی خوب و با کیفیت بالا می‌خواهید لازم است تا از یک نمایندگی، دستگاه تاتوی تان را خریداری نمایید. نمایندگی امکاناتی را فراهم آورده تا همواره از خرید خود رضایت خاطر داشته باشید.

نمایندگی دستگاه تاتو حرفه ای بدن

انواع دستگاه تاتو حرفه ای بدن

انواع دستگاه تاتو حرفه ای بدن دستگاه هایی که بتوانید با آن حرفه ای کار کنید بسیارند شاید یک تاتو آرتیست با دستگاهی راحت باشد که تاتو آرتیست دیگر اصلا نتواند با آن راحت کار کند شما اگر مبتدی هستید می توانید فعلا دستگاهی بخرید که مربی تان به شما پیشنهاد می دهد.

دستگاه های تاتو بدن به سه بخش تقسیم می شود روتاری، گان، پن که هر سه کارایی مخصوص به خود دارند، شما باید دوره ی ابتدایی را گذرانده باشید با سه مدل کار کنید تا متوجه شوید با کدام دستتان راحت تر است. 

اما دستگاه تاتو صورت با این سه مدل متفاوت است و برای صورت دستگاه کارتریج استفاده خواهد شد. دستگاه تاتو صورت از دستگاه های بدن ضعیف تر عمل می کند. در واقع برای تاتو صورت که به آن آرایش دائم نیز می گویند قدرت زیادی لازم نیست. اما با این حال شما می توانید یک دستگاه پن باکیفیت خریداری کرده و هم آرایش دائم انجام دهید هم برای تاتو بدن بسیار مناسب است. با دستگاه پن می توانید آرایش دائم انجام دهید و کار دستگاه های روتاری و گان را هم انجام خواهد داد.

خرید دستگاه تاتو حرفه ای ایرانی

خرید دستگاه تاتو حرفه ای ایرانی خرید دستگاه تاتو از نمایندگان امنیت خاطرتان را افزایش خواهد داد زیرا می‌دانيد که جنس بی کیفیت خریداری نکرده اید.

در میان دستگاه های خارجی، دستگاه تاتو ایرانی با کیفیت هم زیاد هستند. البته که دستگاه های ایرانی از خیلی از جهات بسیار به صرفه تر هستند ضمانت نامه و وارانتی های شرکت های ایرانی بسیار معتبر تر از شرکت های خارجی بوده و جواب گویی بهتری از شرکت های ایرانی خواهید دید. 

همان گونه که می‌دانید دستگاه حرفه ای کار یک تازه کار را هم حرفه ای تر نشان می دهد. دستگاه های با کیفیت معمولا بسیار کم صدا هستند و لرزش کمی دارند، هرچه لرزش دستگاه کمتر باشد خطوط صاف تری خواهید داشت، تزریق رنگ بهتر خواهد بود و پوست مشتری خیلی دیرتر خسته خواهد شد.

بسته به نوع دستگاه ها فرق می کند اما بیشتر دستگاه های کارتریج سرعت و عمق سوزن دستگاه حالت معمولی دارد و در دستگاه های بدن هم عمق سوزن چرخشی معمولی هستند اما دستگاه های با کیفیت تر حالت چرخشی ساچمه ای دارند و همین امر در کیفیت کار بسیار تاثیر دارد حین کار عمق سوزن کم و زیاد نخواهد شد و در دستگاه های کارتریج سرعت از کم به زیاد نخواهد رفت. 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در تماس باشید، مشاوره رایگان بگیرید و خریدی عالی را تجربه کنید.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.