مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

خرید اکسیدان مو ۹ درصد

آنچه در این مقاله می خوانید...

مهمترین تفاوت درصد اکسیدان هافروشنده اکسیدان مو ۹ درصد

اکسیدان ماده‌ای شیمیایی است که برای اثرگذاری بیشتر رنگ مو بر روی موها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
اگر بخواهیم این موضوع را ساده تر بیان کنیم؛ با فرض اینکه تغییر رنگ مو یک فرآیند شیمیایی باشد، اکسیدان مانند یک کاتالیزور به گونه ای عمل می‌کند که رنگ، روی موها جلوه ای بهتر و زیباتر داشته باشد.
ما در این مطلب قصد داریم راجع به اکسیدان مو ۹ درصد هم صحبت کنیم.

خرید اکسیدان مو 9 درصد

مهمترین تفاوت درصد اکسیدان ها

مهمترین تفاوت درصد اکسیدان ها تفاوت عمده ای که بین درصد اثرگذاری اکسیدان ها می‌توان بیان کرد، نوع کاربرد آن ها می‌باشد؛ پس بسته به نوع رنگ و میزان شفافیتی که می‌خواهید روی موهای خود داشته باشید، اکسیدان به چهار دسته زیر تقسیم می‌شود:

  1. اکسیدان مو ۳ درصد
  2. اکسیدان مو ۶ درصد
  3. اکسیدان مو ۹ درصد
  4. اکسیدان مو ۱۲درصد
اکسیدان مو ۳ درصد: همانطور که از نام آن پیداست؛ ضعیف ترین نوع محسوب شده که با شماره ۰٫۵ هم شناخته شده، اکثرا برای ثبات رنگ مو کاربرد دارد و در ترکیب با رنگ های تیره استفاده می‌شود.
اکسیدان مو ۶ درصد: این اکسیدان با این درصد خلوص با شماره ۱ هم شناخته می شود که در ترکیب با رنگ‌های متوسط برای رنگ کردن ریشه مو کاربرد دارد. لازم به ذکر است که این اکسیدان از قرمزی و نارنجی شدن ریشه مو به هنگام اعمال رنگ جلوگیری می‌کند، پس اگر از سفیدی مو رنج می‌برید از این اکسیدان هم می‌توانید استفاده کنید.
اکسیدان مو ۹ درصد: این اکسیدان برای روشن کردن مو با رنگ، مش یا دکلره استفاده زیادی دارد و با شماره ۲ هم شناخته می‌شود. پس به این مسئله توجه کنید که اگر می‌خواهید رنگ روشن روی موهای خود اعمال کنید، این اکسیدان بهترین گزینه برای انتخاب است چراکه یکی از اکسیدان‌ های پرطرفدار برای دکلره می باشد. همچنین این اکسیدان به باز شدن رنگ مو کمک شایانی می‌کند.
اکسیدان مو ۱۲ درصد: نوع تخصصی از اکسیدان است که آرایشگران حرفه‌ای از آن استفاده می‌کنند و با اکسیدان شماره ۳ هم از آن یاد می‌شود. توجه کنید که این اکسیدان بیشتر برای دکلره های قوی کاربرد دارد و بعد از اعمال آن باید مراقبت‌های لازم از مو را رعایت کنید چون ممکن است آسیب های جدی به مو وارد کند!

فروشنده اکسیدان مو ۹ درصد

فروشنده اکسیدان مو 9 درصد قابل توجه است که بیماری کرونا باعث شده تا بیشتر روی مسائل بهداشتی دقت داشته باشیم که صنعت مُد و آرایش هم از این قاعده مستثنا نیست و لازم به ذکر است که هزینه‌های افزایش یافته در زمینه آرایشی و بهداشتی باعث شده تا اکثر خانم‌ها مراحل رنگ کردن و مراقبت از مو را در منزل انجام دهند.
پس اگر به دنبال فروشنده اکسیدان با اطمینان و خیالی آسوده هستید و قصد خرید اکسیدان مو ۹ درصد را دارید، متخصصان و کارشناسان ما پاسخگوی شما هستند تا در انتخاب برند، حجم مورد استفاده و مسائل مراقبتی مو شما را بیشتر راهنمایی کنند.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.