مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مرکز پخش اکسیدان دکلره مو

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع اکسیدان موعرضه مستقیم اکسیدان دکلره مو

مرکز پخش اکسیدان دکلره مو به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام به پخش و توزیع این محصول در میان علاقمندان و مصرف کنندگان محصول می نماید.اکسیدان را معمولاً جهت سالن های زیبایی و یا مصرف کنندگان خانگی خریداری می کنند. البته در برخی موارد نیز اکسیدان را به صورت عمده خریداری نموده و سپس به بازار هدف عرضه می‌نمایند.

مرکز پخش اکسیدان دکلره مو

آشنایی با انواع اکسیدان مو

آشنایی با انواع اکسیدان مو اکسیدان یک ماده شیمیایی است که، در زمان رنگ کردن مو با رنگ اصلی ترکیب شده و بر روی مو قرار می‌گیرد، و مو را تغییر رنگ می‌دهد. اکسیدان دارای درجات مختلف و کاربردهای متفاوتی است، و با شماره های متفاوتی مشخص می‌شود.

اکسیدان دارای سه شماره ۱، ۲ و ۳ است که، دارای درصد های شیمیایی متفاوتی هستند. اکسیدان شامل اکسیدان ۶درصد، ۹درصد و ۱۲درصد می‌گردد. اکسیدان‌های ۶ درصد معمولاً قدرت شیمیایی ضعیف تری داشته و برای موهایی که دارای ضعف هستند و یا قدرت زیادی در مقابل مواد شیمیایی ندارند استفاده می شود.

اکسیدان ۹ درصد یک اکسیدان معمول است که در بیشتر رنگ آمیزی های مو از آن استفاده می‌شود. اکسیدان ۹درصد در سالن های زیبایی بیشترین مصرف را دارد. اکسیدان ۱۲ درصد نیز اکسیدان بسیار قوی است که معمولاً برای بی رنگ کردن موها یا اصطلاحاً دکلره استفاده می‌شود، و رنگ دانه‌های مو کاملاً باز کرده و آن را به طور کامل بی رنگ می نماید.

این نوع اکسیدان بسیار قوی بوده و استفاده از آن نیاز به مهارت خاصی دارد. از اکسیدان جهت ترکیب رنگ برای رنگ آمیزی موهای ابرو نیز استفاده می نمایند که، در این مواقع باید از اکسیدان ۶ و یا ۹ درصد استفاده کرد. معمولاً از اکسیدان ۱۲ درصد به دلیل ضعف موهای ابرو استفاده نمی‌شود.

رنگهای شیمیایی حتماً باید با اکسیدان ترکیب شوند و استفاده از رنگ بدون اکسیدان تقریبا ناممکن است. بنابراین یکی از اجناس بسیار پرفروش و بسیار اضطراری برای انواع سالن های زیبایی و مصرف کنندگان رنگهای شیمیایی اکسیدان می باشد. صد البته که برندهای مختلف کیفیتهای متفاوتی را تولید می نمایند و همین تغییر کیفیت منجر به تغییر قیمت این محصول بسیار کاربردی می گردد.

عرضه مستقیم اکسیدان دکلره مو

عرضه مستقیم اکسیدان دکلره مو امروزه توزیع اکسیدان دکلره مو در برندهای مختلف و در بسته بندی های متفاوت به صورت حضوری و یا مجازی قابل خریداری است، و به راحتی در دسترس مصرف کنندگان نهایی قرار گرفته است. عرضه مستقیم اکسیدان دکلره مو توسط کانال‌های مجازی قابل انجام است.

فروش اکسیدان مو به نحوی است که شخص می تواند به راحتی میزان و برند و نوع اکسیدان خود را انتخاب نموده و به صورت مستقیم از تولیدکنندگان محصول را خریداری و آن را درب منزل تحویل بگیرد.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.