مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

عمده فروشی اکسیدان ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت انواع اکسیدان در تهرانصادرات اکسیدان ایرانی

عمده فروشی اکسیدان ایرانی در حجم و اندازه های مختلف ،در قیمت های متغییر به بازار ایران عرضه می شد. شاید برایتان جالب باشه اکسیدان ایرانی به کشورهای همسایه نیز صادر می شود.اکسیدان ایرانی در حجم و کیفیت های مختلفی به بازار عرضه می شود

قیمت انواع اکسیدان در تهران

فروش عمده اکسیدان

همان طور که میدانید اکسیدان در واقع یک ماه شیمیایی است که به رنگ کردن مو فرصت می دهد تا بتواند روی تغغیر رنگدانه های مو اثرگذاری لازم را انجام دهد.در واقع اگر فرایند رنگ گذاری را یک فرایند شیمیایی در نظر بگیریم اکسیدان نقش یک کاتالیزور را در این فرایند ایفا می کند.

همان طور که مستحضر هستید اکسیدان به چهار دسته تقسیم می شود که در اینجا به صورت خلاصه برایتان توضیح میدهیم،تا در هنگام خرید به مشکل نخورید. زیرا شناخت اکسیدان ها و نوع درصد انها برای ترکیب با مواد مختلف بسیار حیاتی می باشد.

اکسیدان ۳٪ این اکسیدان بانام های اکسیدان ولوم ۱۰ یا اکسیدان ۰/۵ شناخته می شود.کاربرد اکسیدان ۳٪ ضعیف ترین اکسیدان به شمار می رود.در رنگساژها  در رنگ های هایلات و مش و انواع لایت بسیار کاربرد داشته و همچنین در استفاده از رنگهای تیره مانند مشکی و قهوه ای تیره روی مو با عث ثابت و تیرگی بیشتر رنگ مو می شود.

اکسیدان ۶٪این اکسیدان بانام های اکسیدان شماره ۱و ولوم ۲۰ شناخته می شود.از اکسیدان ۶درصد برای پوشش تارهای سفید  بسیار پرکاربرد است زیرا در ساقه مو های سفید نفوذ کرده و باعث تغییر رنگ انها می شود.از اکسیدان ۶درصد برای تکنیک های سه بعدی که مشتری قصد دارد در موهایش رنگ های تیره و روشن موج بزند مناسب است.همچنین از اکسیدان ۶درصد در فویل استفاده می شود زیرا اصلا مو را نمی سوزاند و تا حد زیادی مو را به پایه می رسان
د.

اکسیدان ۹٪این اکسیدان به نام های اکسیدان ولوم ۳۰یا اکسیدان شماره ۲شناخته می شود.از اکسیدان ۹درصد برای ترکیب با رنگهای روشن بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.یکی از استفاده های کاربردی از اکسیدان ۹ درصد ترکیب اکسیدان با پودر دکلره می باشد،برای افرادی که می خواهند موهای خود را روشن کنند ولی اسیبی به مو نزنند از اکسیدان استفاده می کنند.
اکسیدان ۱۲٪ این اکسیدان با نام های اکسیدان ولوم ۴۰یا اکسیدان شماره ۳شناخته می شود. از این اکسیدان برای ترکیب با پودر دکلره استفاده می شود زیرا خیلی سریع مو را به پایه های بالا می رساندچون قدرت روشن کنندگی بالایی دارد ،احتمال سوختگی نیز وجود دارد پس باید زیر نظر ارایشگران حرفه ای صورت بگیرد .

عمده فروشی اکسیدان از طریق اینترنت بسیار راحت می باشد زیرا نیازی به صرف وقت و رفتن به کارخانه و انبار نمی باشد.قیمت اکسیدان درتهران با توجه به نوع برند و کیفیت متغییر است. زیرا شرکت های گوناگونی اکسیدان را تولید می کنند هرشرکت با توجه به ساختار و نوع پتانسیل متفاوت عمل می کند بعضی شرکت ها با برندهای مختلف اکسیدان را به بازار عرضه میکنند و بعضی شرکت ها با توجه به فرمولاسیون تشکیل اکسیدان بنا به کیفیت ان قیمت گذاری میکنند.

صادرات اکسیدان ایرانی

شاید برایتان جالب باشد اکسیدان ایرانی یکی ازمحبوب ترین اکسیدان ها در میان کشورهای مجاور است و کشورهای هم چون افغانستان عراق ارمنستان و… خواهان تهیه اکسیدان ایرانی می باشند. این رو از اکسیدان ایرانی می توان برای اشتغال زاییی و پیشرفت در صادرات نیز بهرمند شد.زیرا ایران یکی از کشورهای است که کارخانه های تولیدی اکسیدان و رنگ موی بسیاری دارد که میتواند هم افراد زیادی را مشغول به کار کند و هم باعث می شود بازار صادرات ایران را گرم تر کند .

از این رو اکسیدان ایرانی در میان اکسیدان های خارجی حرفی برای گفتن دارد  و میتواند بااکسیدان های خارجی رقابت کند.قیمت اکسیدان ایرانی با توجه به نوع شرکت سازنده و نوع برند و همچنین کیفیت تولید شده بستگی دارد.هر چقدر اکسیدان با فرمولاسیون و ترکیبات بهتر تولید شود اکسیدان گران تر می شود و هر چقدر اکسیدان با ترکیبات ارزان تر تولید شود قیمت آن کاهش پیدا می کند.

اکسیدان ایرانی را از طریق کشتی های حمل و نقل و همچنین از طریق زمینی و هوایی به کشورهای خواهان این محصول ارسال می شود.اکسیدان را در کارتون های مقاوم بسته بندی میکنند و تمام  مراحل اعتماد سازی و ارسال محصول را برای مشتریان بازگو میکنیم تا بتوانید با خیالی راحت محصول خود را خریداری و تحویل بگیرند.عمده فروشی اکسیدان ایرانی از طریق سایت های معتبر انجام می گیرد. مشتریان عزیز میتوانند بدون اتلاف وقت و هزینه رفت و امد  اکسیدان ایرانی را به صورت غیر حضوری و اینترنتی خریداری کنند

عمده فروشی اکسیدان یکی از راه های کسب درامد می باشدزیرا بازار خرید و فروش اکسیدان ایرانی همیشه داغ است و مردم همیشه در حال خرید این محصول میباشد و یکی از واجبات به شمار می اید زیرا روحیه افراد  با ظاهر افراد رابطه متقابل دارد هرچقدر ظاهر افراد اراسته تر باشد روحیات  شاداب تری دارد.پس اگر قصد خرید اکسیدان را دارید چه به صورت عمده و چه به صورت تک میتوانید از طریق سایت ما اقدام کنید. تا مشاورین ما شما را راهنمایی کنند.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.