مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروش مستقیم اکسیدان یک درصد

آنچه در این مقاله می خوانید...

اکسیدان طبیعی چه مشخصاتی دارد؟۳مورد از مزایای اکسیدان ضعیف:با کیفیت ترین انواع اکسیدان رنگ مو کدامند؟تولید کنندگان اکسیدان یک درصد:

تولید کنندگان اکسیدان یک درصد با توجه به نیاز مشتریان ،تولید انبوه این محصول را در حجم و اندازه های گوناگون به صورت کاملا حرفه ای انجام می دهند و تولید اکسیدانی با کیفیت و مرغوب راجایگزین اکسیدان های بی کیفیت کرده است.

اکسیدان طبیعی چه مشخصاتی دارد؟

اکسیدان طبیعی

همان طور که مستحضر هستید انواع مختلف مو واکنش های متفاوتی را به رنگ مو نشان می دهند.جنس مو ،نوع اکسیدان را هم مشخص می کند.در صورت داشتن موهای روشن و کم پشت باید اکسیدان هاییبا ولوم پایین تر را انتخاب کنید،چرا که در این حالت   رنگ سریعتر به داخل مونفوذ می کند. برای موهای معمولی می توان از اکسیدانی که روی بسته بندی رنگ مو درج شده است استفاده کرد.وهمچنین برای موهای ضخیم و پر پشت تر از اکسیدانی با ولوم بالاتر استفاده کنید چرا که روشن یا تیره کردن این جنس از موها مشکل تر است.و همچنین زمان بیشتری باید طی شود تا کوتیکول مو باز شود و رنگ درون آن رسوب کند.

لازم به ذکراست اکسیدان مو طبیعی برحسب هیدروژن پروکساید موجود در انها معرفی می شود.مقادیر متفاوت هیدروژن پروکساید موجود در اکسیدان مو یا با درصد یا با واحدهای حجمی بیان می شود.توجه داشته باشید کیفیت مو هم بر انتخاب و خرید نوع اکسیدان تاثیر می گذارد.چون موهای سالم به رنگ واکنش  طبیعی نشان می دهند ،می توان از اکسیدان درج شده روی بسته بندی رنگ مو برای آنها استفاده کرد.برای موهای پر منفذ باید با توجه به مقدارروشنی یا تیرگی که می خواهید اکسیدانی با ولوم پاییت تریابالاتر را انتخاب کنید.

موهای پر منفذ رنگ را سریعتر جذب می کنند ،اما اثر رنگ هم خیلی زود روی این نوع از موها از بین می رود،بنابراین برای روشن کردن موهای پر منفذ باید از اکسیدانی با ولوم پایین تر و برای تیره کردن این نوع موها از اکسیدانی با ولوم بالاتر استفاده کرد.

۳مورد از مزایای اکسیدان ضعیف:

اکسیدان ضعیف

اکسیدان ضعیف هماناکسیدان شماره ۳٪یا اکسیدان نیم می باشد این اکسیدان حاوی ۳ درصد هیدروژن پروکساید است که برای تنُ دهی، رنگساژ یا پتینه مورد استفاده قرار می‌گیرد. لازم به ذکر می باشد زمانی که می‌خواهید رنگ موی تیره‌تر از رنگ موی فعلی خود انتخاب کنید، این اکسیدان بهترین گزینه است چرا که یک درجه موها را تیره می‌کند و برای تیره کردن موها استفاده می‌شود. این اکسیدان مناسب‌ترین گزینه برای موهای نازک و کم پشت می باشد. اگر قصد ندارید رنگ پایه موهایتان را تغییر دهید و رنگی را انتخاب کردید که هم پایه رنگ فعلی موهایتان است، این اکسیدان برای شما بسیار مناسب است. بسیاری از رنگ‌ها را می‌توان با اکسیدان۱۰ حجمی یا همان ولوم ۱۰ استفاده کرد. این نوع اکسیدان کمترین آسیب را به موها وارد می‌کند، چون تنها کوتیکول مو را باز می‌کند تا مولکول‌های رنگ مو برای ماندگاری بیشتر وارد کورتکس مو ‌شوند.اگر بخواهیم به چند نمونه از مزایای اکسیدان ضعیف بپردازیم از موارد عبارتهستند از :

  • مناسب برای تارموهای ضعیف و شکننده
  • رنگ پذیری مو در پایه دکلره بالا
  • بدون ایجاد اسیب و سوزش کف سر
  • مناسب برای ترکیب با رنگ موهای تیره مانند مشکی و قهوه ای

تولید کنندگان اکسیدان ضعیف با توجه به عموم مردم برای استفاده از اکسیدان با حجم و سلیقه های مختلف این محصول پر کاربرد را در شکل اندازه و قیمت های متغییر به بازار عرضه می کند.تا تمام اقشار جامعه بتوانند از محصولات ارایشی و مهداشتی مخصوصا اکسیدان و رنگ به راحتی استفاده کنند.اکسیدان ضعیف نیز یکی از محصولاتی می باشد که در میام عوام مردم از جایگاه خوبی برخوردار می باشد زیرا درصد مواد شیمایی استفاده شده در ان بسیار کم است و اسیب و ضرری به موها نمی ساند،بلکه با روغنهای تقویتی وجود در خودباعث تقویت تارموهای ضعیف شده نیزمی شود

با کیفیت ترین انواع اکسیدان رنگ مو کدامند؟

با کیفیت ترین اکسیدان

همان طورکه مستحضر هستید بهترین نوع اکسیدان و با کیفیت ترین اکسیدان ،اکسیدانی است که بدون مواد شیمیایی باشد و مواد مضر باشد،همچنین باید درنظر داشته باشید نوع و مقداری از اکسیدان که برای رنگ کردن موها استفاده می شود از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر نسبت رنگ مو و اکسیدان درست انتخاب نشود مو را سوزانده و باعث قرمزی موها خواهد شد .

مقدار و نوع اکسیدان با توجه به حجم و نوع مو و رنگی که برای موها در نظر گرفته شده است،انتخاب می شود.گفتنی است ترکیب رنگ مو و اکسیدان به این صورت است که اکسیدان بایدهم اندازه تیوپ رنگ اضافه شود .از زیاد ریختن اکسیدان اجتناب کنید زیرا رنگ دلخواه را به شما نخواهد داد.شاید برایتان جالب باشد کارخانه های تولید کننده رنگ هم  در این زمینه کمک بسیاری  به شما می کند چون معمولا روی بسته بندی رنگ ها مقدار استفاده  ازاکسیدان ذکر شده است.

مثلا اگر روی تیوپ رنگ مشاهده کردید که عبارت ۱:۲نوشته شده ،به این معنی است که یک تیوپ رنگ باید با دو برابر اکسیدان مخلوط  شود.اگر روی بسته بندی رنگ عبارت ۱:۱مشاهده کردید یعنی یک تیوپ رنگ باید با مقدار مساوی اکسیدان ترکیب گردد و مقدار رنگ  و اکسیدان برابر باشد. اما اگر بخواهیم  به طور کلی می توان گفت برای رنگ های روشن اکسیدان معمولا  دو برابر مقدار رنگ می باشد.

تولید کنندگان اکسیدان یک درصد:

تولیدکنندگان اکسیدان

همان طورکه در بالا گفته شد با توجه به اینکه جنس موی افراد مختلف بایکدیگر متفاوت می باشند تولید کنندگان اکسیدان ،با توجه به نیاز مصرف کنندگان اکسیدان هایی با جحم و قدرت تاثیرگذاری متغییری را به بازار عرضه می کنند .اکسیدان شماره ۱یاهمان اکسیدن ۲۰حجمی و ۶٪نیز شناخته می شود از این اکسیدان برای پوشش بهتر تارهای سفید و همچنین برای روشن کردن موها تا ۵درجه نیز مورد استفاده قرار می گیرد. لذا لازم به ذکر است از اکسیدان ۶٪ برای ترکیب با پودر دکلره نیز می توان استفاده کرد زیرا کمتر موها را تحت تاثیر قرار می دهد و از شکنندگی و سوختی موها جلوگیری می کند.

برای افرادی که می خواهند موهای خود را تا پایه ۵ الا۶ برسانند بدون سوختی کافی است پودر دکلره مرغوب را با اکسیدان شماره ۱ترکیب کنند و به صورت اصولی روی موهایشان قرار بدهند.در نظر داشته باشید انتخاب اکسیدان رنگ مو یکی از مراحل مهم در انتخاب محصول به شمار می آید،باید دقت کنید با توجه به نوع و جنس مو اکسیدان خود را انتخاب کنید.

 خرید به صرفه و راحت تر برای شما عزیزان خریداینترنتی ازسایت های معتبر می باشد .لذا سایت مهرارایش با توجه به نیاز شما مشتریان گرامی بهترین محصولات را با توجه به نیاز شما تهیه و عرضه می کند.پس اگر قصد خرید اکسیدان مو را دارید می توانید با مشاورین فروش ما در ارتباظ باشید .فرم زیر را پر کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.