مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

عرضه انواع اکسیدان مو ۶ درصد

آنچه در این مقاله می خوانید...

۴ ویژگی اکسیدان مو ۶ درصدقیمت عمده اکسیدان مو ۶ درصد

اکسیدان مو ۶  درصد مصارف متعددی در رنگ کردن موها دارد و یکی از متداول ترین نمونه اکسیدان ها می باشد که بیشترین کاربرد را در بین بانوان و آرایشگاه ها به خود اختصاص داده و برای همین عرضه اکسیدان توسط افراد مختلف افزایش یافته است. عرضه انواع اکسیدان مو ۶ درصد به روش مستقیم توسط تولیدکننده در این سایت فروش اینترنتی انجام می شود که با ارائه اکسیدان های باکیفیت و خوب با قیمت مناسب و ارزان، سبب جذب مشتری های بیشتر و افزایش فروش شده است.

عرضه انواع اکسیدان مو 6 درصد

۴ ویژگی اکسیدان مو ۶ درصد

4 ویژگی اکسیدان مو 6 درصد اکسیدان مو ۶ درصد از رایج ترین نمونه اکسیدان های مصرفی برای رنگ کردن موهای خانم ها است و دارای ۴ ویژگی مهم می باشد که در ادامه به توضیح درباره آن ها خواهیم پرداخت که به شرح زیر می باشد:

1.این اکسیدان مو نسبت به انواع دیگر آن متعادل تر می باشد و برای همین بیشترین استفاده را برای رنگ کردن موها دارد و به خاطر درصد کمتری از مواد شیمیایی که در آن به کار رفته شده است، پس از استفاده آسیب زیادی به موها وارد نمی سازد.

به همین دلیل برای افرادی که موهای آن ها بر اثر دکلره کردن یا استفاده مکرر از رنگ های شیمیایی دچار آسیب دیدگی شده و تار موهایشان نازک و شکننده شده است، بسیار مناسب می باشد.

2.از اکسیدان ۶ درصد برای رنگ دهی به موهای سفید هم استفاده می شود و دلیلرآن هم ویژگی بسیار مهم آن در پوشش دهی کامل موها می باشد که سبب شده موها به صورت کاملا یکدست به رنگ مورد نظرتان در بیاید.

همچنین برای آن دسته از کسانی که دارای موهای چند رنگ می باشند، استفاده از این نوع اکسیدان بسیار پیشنهاد می شود تا موهایشان از این حالت در بیاید و به یک رنگ خاص تبدیل شود.

3.یکی دیگر از ویژگی های آن را می توان کاهش خطر سوختگی موها دانست که به خاطر میزان کم مواد شیمیایی در آن است و به همین سبب با ترکیب آن در رنگ های قوی مانند دکلره کردن موها برای مش از ورود آسیب های جدی به آن ها تا حد زیادی جلوگیری کرده و مانع سوختن مو می شود.
4.از ویژگی های دیگر اکسیدان مو ۶ درصد می توان قابل استفاده بودن آن برای رنگ کردن ابرو و بسیاری از تکنیک های متنوع رنگ کردن مو اشاره کرد که از جمله آن ها می توان به رنگ آمبره، دکلره کردن، مش و… اشاره کرد که برای همه این موارد کارایی داشته و می توان گفت بیشترین استفاده را در بین آرایشگرها به خود اختصاص داده است.

قیمت عمده اکسیدان مو ۶ درصد

قیمت عمده اکسیدان مو 6 درصد قیمت اکسیدان ها با توجه به مارک محصول و کیفیت آن ها تنوع بالایی در بازار دارند و علاوه بر آن با توجه به نوع عرضه آن ها نیز با قیمت های مختلفی به دست مشتری ها می رسد و معمولا در عرضه به صورت عمده تخفیف هایی نسبت به خرید جزیی وجود دارد و در این صورت محصولات بسیار مناسب تر به فروش می رسند.

قیمت عمده اکسیدان مو ۶ درصد در عرضه به روش اینترنتی بسیار مناسب تر از جاهای دیگر است و دلیل آن هم ارائه مستقیم از سوی تولیدکننده می باشد که باعث شده محصول بدون دخالت واسطه ها با کمترین میزان سود به دست مشتری ها برسد.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.