مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروش اکسیدان ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع کسیدان های مو:نسبت اکسیدان به رنگ مومزایای اکسیدان مو: اکسیدان ها دارای مزایایی نیز هستند. این مزایا را میتوان به صورت زیر تشریح کرد.

اکسیدان یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده ی فرایند رنگ کردن مو است.مرکز فروش اکسیدان ارزان بهترین راه برای تهیه اکسیدان است.خرید مستقیم از تامین کننده بهترین روش  برای کاهش قیمت اکسیدان است.فروش ویژه برند های متنوع اکسیدان زیر قیمت بازار ٬در فروشگاه اینترنتی مهر ارایش قابل سفارش است.

انواع کسیدان های مو:

اکسیدان دسته اول به اکسیدان های ۳٪معروف هستند .این دسته از ضعیف ترین اکسیدان ها به شمار می رود .در رنگهای تیره مثل پر کلاغی و قهوه ای باعث ثبات و تیرگی بیشتر مو می شود.

اکسیدان دسته دوم۶٪می باشد این دسته با ایجاد لایه ای از رنگ تارهای سفید را می پوشاند٬همچنین این دسته از اکسیدان خطر سوختن مو را کاهش می دهد برای دکلره با پایه های ضعیف و اثر گذاری رنگ در ساقه مو کار برد دارد.

اکسیدان دسته سوم۹٪می باشد این اکسیدان قابلیت روشن  کنندگی دارد و می تواند به کمک رنگ های روشن تر نهایتا به باز شدن رنگ موی  فرد کمک کند.یکی از اکسیدان های پر طرفدار برای دکلره به  شمار می رود.

اکسیدان دسته چهارم۱۲٪این اکسیدان برای دکلره های قوی مورد استفاده قرار می گیرد.و باید زیر نظر ارایشگرهای حرفه ای صورت بگیرد زیرا ممکن است باعث سوختن موها شود.

اکسیدان ارزان

نسبت اکسیدان به رنگ مو

تقریبا بیشتر رنگها روی تیپ رنگ عبارت ۱به ۲یا ۱به ۱/۵دیده میشود یعنی اگر یک واحد رنگ استفاده میشود یک برار و نیم اکسیدان باید اضافه شود.اما در مواد دکلره ترکیب باید به شکلی انجام شود که مواد حاصل از ترکیب پودر و اکسیدان شکل خمیری شکل نه خیلی سفت و نه خیلی شل به خود بگیرد و برای راحتی روی موهای مالید شود.

 

نسبت رنگ با اکسیدان

مزایای اکسیدان مو:
اکسیدان ها دارای مزایایی نیز هستند. این مزایا را میتوان به صورت زیر تشریح کرد.

یکی از مزایای آن فعال سازی مو می باشد. رنگ مو بعد از مخلوط کردن با توسعه دهنده مو فعال می شود. مزیت بعدی آن قوام می باشد. رنگ مویی که با اکسیدان ترکیب می شود، ضخیم تر می باشد و به یکنواختی رنگ کمک می کند. از دیگر مزیت های آن میتوان به تحویل رنگ، حذف رنگ و رنگ بهتر اشاره کرد. منظور از تحویل رنگ، یعنی توسعه دهنده ها باعث بالا بردن کوتیکول می شوند و رنگدانه ها در رنگ به خوبی حل می شوند. رنگ بهتر یعنی سایه های رنگ حاصل از آن شدت بیشتری خواهد داشت و ماندگاری آن بیشتر خواهد بود.

این ماده علاوه بر نوع شیمیایی به صورت گیاهی نیز تولید می شود. که در ساختار آن از ترکیب چند گیاه استفاده شده است. برخی از اکسیدان های گیاهی دارای کراتین، عصاره بابونه هستند و خاصیت ضد سوزش و خارش دارند. برخی از اکسیدان ها دارای پروتئین برنج می باشند و از خواص آن میتوان به آبرسانی مو نام برد.

امروزه مشاهده می‌ شود در کشبردور ایران شرکت های متنوعی اقدام به تولید و عرضه انواع محصولات آرایشی و بهداشتی کرده اند‌.
در این بین با وجود نیاز مبرمی که به اکسیدان در سالن های آرایشی وجود دارد، یکی از محصولات پر فروش این نمایندگی ‌ها اکسیدان ارزان قیمت می باشد.
آغاز به ‌کار شرکت پخش اکسیدان ارزان، در برند های متنوع در سراسر کشور خرید این محصول را برای مشتریان آسان کرده است.برای خرید اکسیدان ارزان میتوانید به صورت اینترنتی و مستقیم از طریق این وب سایت خریداری کنید.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.