مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت اکسیدان کوچک

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت انواع اکسیدانفروش عمده اکسیدان کوچک در تهران

قیمت اکسیدان کوچک ،خرید و فروش انواع اکسیدان کوچک با کیفیت های متفاوت،برای خرید اسان و بدون هزینه خرید اینترنتی بسیار کارامد می باشد زیرا بدون اتلاف وقت میتوانید محصول مورد نظر را خریداری کنید. اکسیدان در بسته بندی ها و قیمت های مختلفی به بازار عرضه میشود. که اکسیدان کوچک یکی از اکسیدان های پر فروش می باشد

قیمت انواع اکسیدان

اکسیدان کوچک

همان طور که میدانید اکسیدان به عنواع تسریع کننده فعالیت شیمیایی در رنگ مو  به کار می رود

اکسیدان ها به ۴دسته تقسیم می شوند

اکسیدان ۳درصد:این کسیدان برای رنگ موهای تیره مثل مشکی و قهوه ای بیشتر استفاده می شود زیرا رنگ مو را روشن نمی کند.این اکسیدان ضعیف ترین اکسیدان است و اصلا اسیبی به موهایتان نمی زند

اکسیدان ۶ درصد .از این اکسیدان بیشتر برای افرادی که موهای سفید دارند بسیار مناسب است و باعث پوشاندن تارهای سفید می شود.از اکسیدان ۶درصد برای تکنیک های امبره و سامبره می تواند بهترین اکسیدان باشد.

اکسیدان ۹درصد:این کسیدان برای رنگ های روشن مناسب است.زیرا قدرت روشن کنندگی متوسطی داریدوهمچنین از اکسیدان ۹درصد برای  انواع مش و لایت بسیار کارامد است و درصد سوختگی کمتری دارید.

اکسیدان ۱۲درصد :این اکسیدان فرمولاسیونی بسیار قوی دارد .برای مصرف اکسیدان ۱۲درصد باید تخصص لازم را داشته باشید وگرنه باعث سوختن موهایتان می شود.از این اکسیدان در ترکیب با دکلره بیشتر استفاده می شود زیرا خیلی سریع مو را به پایه های بالا میرساند.پس برای استفاده از این اکسیدان سعی کنید زیر نظر ارایشگران حرفه ای صورت بگیرد.

حال که با انواع اکسیدان اشنا شدیم میتوانیم در مورد قیمت اکسیدان ها صحبت کنیم.همان طور که میدانید اکسیدان با حجم و کیفیت های متنوعی به بازار عرضه می شود.لازم به ذکر است هرچقدر متریال تشکیل دهنده ی اکسیدان با کیفیت تر باشد قیمت اکسیدان نیز بالاتر می رود.هرچه از مواد بی کیفیت تری استفاده شود صد درصد قیمت این محصول پایین می اید. پس همان طور که گفته شد برای اکسیدان با کیفیت باید هزینه ی بیشتری را پرداخت کنید.

برای اطلاع از قیمت اکسیدان کوچک می توانید به سایت ها و فروشگاه های انلاین مراجعه کنید و به صورت کاملا غیر حضوری اکسیدان کوچک را خریداری کنید.

فروش عمده اکسیدان کوچک در تهران

همان طور که مستحضر هستید اکسیدان یک درصد به صورت تک و عمده به بازار عرضه می شود،و از انجایی که خرید به صورت عمده حاشیه سود بیشتری برای مشتریان دارد ،ترجیح میدهند به صورت عمده خرید کنند.خرید عمده به نفع هم فروشنده و هم مشتری است

.بازار تهران یکی از بازارهای بزرگ برای تهیه ی اکسیدان کوچک است شما می توانید به صورت حضوری مراجعه کنید و اکسیدان یک درصد را خریداری کنید یا به صورت غیر حضوری از طریق سایت های معتبر به صورت غیر حضوری و انلاین محصول مورد نظر را سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

دلیل استفاده فراوان ارایشگران ها و خانم های خانه از رنگ مو و اکسیدان امکان خرید اکسیدان کوچک و بزرگ فراهم شده تا هر کس با توجه به نیازش این محصولات را خریداری کند.

برندهای متنوعی در بازار وجود دارند که انواع اکسیدان را به صورت سنتی و مدرن به بازار عرضه میکند .قیمت و کیفیت این اکسیدان ها با توجه به نوع محتوای تشکیل دهنده متنوع است

اکسیدان کوچک برای مصارف خانگی بسیار پر کاربرد است و افرادی که تمایل زیادی به ارایشگاه رفتن ندارند می توانند از اکسیدان کوچک استفاده کنند.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.