مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروشنده عمده اکسیدان موی سفید

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین انواع اکسیدان موی سفیدخرید اکسیدان موی سفید مناسب

رنگ کردن موی سفید شاید در ظاهر کار آسانی باشد اما استفاده از ترکیبات حرفه ای رنگ و اکسیدان ها نیاز به داشتن تجربه و مهارت زیادی دارد. بدون شک آرایشگران حرفه ای به راحتی می توانند بهترین اکسیدان موی سفید را تشخیص داده و آنها را با درصدهای متفاوت به کار برند. فروشنده عمده این محصولات نیز با بررسی دقیق بازار خواهد توانست محصولاتی پرفروش و در عین حال کاربردی عرضه کند.

فروشنده عمده اکسیدان موی سفید

بهترین انواع اکسیدان موی سفید

بهترین انواع اکسیدان موی سفید زمانی که قصد رنگ کردن موهای خود در خانه یا آرایشگاه را دارید، قبل از هر چیزی باید مطمئن شوید که درصد سفید موی شما چقدر است. چرا که برای هر میزان از سفیدی باید نوع خاصی از اکسیدان ها را با رنگ مورد نظر ترکیب کرد.

اگر میزان سفیدی مو کمتر از ۲۰ درصد و پایه اصلی رنگ مو نیز کاملاً طبیعی باشد، اکسیدان ۶ درصد بهترین گزینه برای رنگ کردن مو است. البته می توانید جهت خنثی کردن سفیدی ها در ابتدا بخش های سفید شده را با مقداری اکسیدان ۱۲ درصد بی رنگ کرده و سپس رنگ اصلی مورد نظر را روی مو بگذارید.

عملیات رنگ کردن موهای سفید باید با دقت و وسواس زیاد صورت گیرد. چرا که اشتباه در ترکیبات رنگ و اکسیدان می تواند منجر به عدم رنگ گرفتن بخش هایی از مو که سفید هستند شود. اگر می خواهید رنگ های زیتونی و دودی یا قهوه ای روشن داشته باشید حتماً اکسیدان ۹ درصد را بکار ببرید. چرا که قدرت رنگپذیری بالایی را ایجاد کرده و پیگمنت های مو را سریع تر روشن می کند.

خرید اکسیدان موی سفید مناسب

خرید اکسیدان موی سفید مناسب رنگ های نچرال یا سری طبیعی که با حرف N انگلیسی در کاتالوگ ها مشخص می شوند، به ویژه شماره های یک تا پنج همراه با اکسیدان شش درصد به راحتی می توانند سفید مو را پوشش دهند. انواع رنگ هایی که دارای دو صفر هستند نیز از جمله گزینه هایی هستند که با اکسیدان مناسب قابلیت پوشش دهی موهای سفید برای مدت زمان طولانی مدت را خواهند داشت.

بدون شک انتخاب بهترین نوع اکسیدان با درصد استاندارد و ترکیبات گیاهی ضمن جلوگیری از ایجاد آسیب به ریشه و ساقه موهای شما، اثرگذاری قابل توجه ای در هر چه زیباتر شدن رنگ ها دارند. به همین علت نیز خرید اکسیدان از مراکز معتبر و نمایندگان فروش شناخته شده در هر منطقه تضمین کننده کیفیت این محصولات هستند.

با توجه به تنوع تولید و عرضه انواع اکسیدان در بازار داخلی، بهره گیری از خدمات فروش و سفارشات آنلاین، افزایش حاشیه سود فعالین و فروشندگان را به همراه دارد که با شیوه های نوین می توانید از آنها بهره مند شوید.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.