مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

خرید اکسیدان مو خوب به صورت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

چند خصوصیت اکسیدان مو خوبفروش اکسیدان مو خوب ایرانی

اکسیدان واژه ای است که بیشتر آرایشگرها و خانم های خانه دار با نام آن آشنا هستند و جهت رنگ کردن موها و ابروهای خود از آن استفاده می کنند و کمتر کسی پیدا میشود که نام اکسیدان را نشنیده و برایش مبهم باشد. اکسیدان یک محصول شیمیایی است که هنگام رنگ کردن موها با رنگ مو مخلوط می شود و باعث رنگ دهی به موها می شود. در ادامه به معرفی اکسیدان مو خوب و ویژگی های آن و این که هر کدام چه کاربردی دارند خواهیم پرداخت.

خرید اکسیدان مو خوب به صورت عمده

چند خصوصیت اکسیدان مو خوب

چند خصوصیت اکسیدان مو خوب اکسیدان مو ایرانی دارای درصدهای متنوعی می باشد که از رنگ‌ روشن آن گرفته تا تیره تر که آن هم بستگی به کاربرد آن‌ دارد. برای مثال اکسیدان ها از حجم ۱۰ شروع شده تا ۵۰ که ۱۰ حجمی شامل ۳ درصد و حجم ۴۰ آن ۱۲ درصدی می باشد. هر کدام از اکسیدان ها دارای درصدهای متفاوت و البته کاربردهای متفاوتی می باشند که بسته به نوع استفاده مورد مصرف قرار می گیرند

نکته ای که باید توجه کرد این است که هر چه درصد اکسیدان بیشتر باشد میزان آسیبی که به موها می زند بیشتر بوده و باعث خشک و شکنندگی و زبری موها و حتی ریزش مو می شود و هر چه درصد پایین تر باشد میزان آسیب کمتری را متوجه موها می سازد.

معمول ترین و متداول ترین اکسیدان مورد مصرف نوع ۳۰حجمی با ۹ درصدی می باشد که برای رنگ موهای معمولی مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد دیگر آن روشن کردن و دکلره کردن موها می باشد. با این حال می توان گفت بهترین خصوصیت اکسیدان مو این است که هم آسیب کمتری به مو برساند و هم این که کل مو‌ را پوشش داده و رضایت خاطر مشتری را به دنبال داشته باشد.

متاسفانه بسیاری از خانم ها نمی دانند از چه میزان درصد اکسیدان جهت‌ رنگ مو‌ استفاده کنند و گاها به نتیجه دلخواه دست پیدا نمی کنند. با رعایت موارد ذکر شده تا حدودی می توان به مهارت ابتدایی جهت‌ رنگ موهای خود دست پیدا کرد. نکته دیگر این که هر چه درصد اکسیدان بیشتر باشد میزان روشن کنندگی بالاتری داشته و هر چه پایین تر باشد بر میزان تیرگی آن افزوده می گردد.

فروش اکسیدان مو خوب ایرانی

فروش اکسیدان مو خوب ایرانی فروش اکسیدان مو توسط فروشگاه های آرایشی و بهداشتی صورت می گیرد البته که فروشگاه های معتبر اینترنتی نیز گزینه مناسبی جهت خرید این محصول می باشند و توجه به نام اکسیدان و درصد اکسیدان به کار رفته در آن عامل مهمی جهت خرید این محصول می باشد که با رعایت این نکات می توان محصولی با رضایت را خریداری نمود.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.