مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

استعلام قیمت اکسیدان سه درصد

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه تشخیص اکسیدان اصل از تقلبیفروش عمده اکسیدان سه درصد

یکی از پر مصرف ترین انواع اکسیدانها،اکسیدان سه درصد مي باشد که دارای بسته بندی های زیبا و شیک و همچنین از کیفیت بسیار مناسب و عالی برخوردار است و قیمت آن نسب به دیگر اكسيدان های عرضه شده در بازار های خرید و فروش کمتر و ارزان تر است این اكسيدان معمولا به صورت انبوه تولید می شود و به حدی مصرف آن بالا است که به ناچار دولت مجبور به واردات اين محصول می شود شما می توانیدبراي تشخیص اکسیدان اصل وبهترين نوع آن با در ارتباط باشید.

استعلام قیمت اکسیدان سه درصد

نحوه تشخیص اکسیدان اصل از تقلبی

نحوه تشخیص اکسیدان اصل از تقلبی کاربرد اکسیدان ها برای مو نسبت به درصدی می باشد که اکسیدان دارا می باشد؛ معمولاً اکسیدانها با درصد بالاتر برای بلوند کردن مو و اکسیدان هایی با درصد پایین تر برای رنگ های تیره استفاده می شود.

اکسیدان ها به ۴ دسته تقسیم میشوند: اکسیدان سه درصد یا همان اکسیدان نیم اکسیدان ،اكسيدان شش درصد یا اکسیدان ۱، اکسیدان نه درصد یا اکسیدان ۲ ،اکسیدان دوازده درصد یا همان اکسیدان ۳.

معمولاً برای افرادی که دارای موی سفید میباشند از اکسیدان درصد پایین استفاده میشود.

اکسیدان نیم یا یک برای موهای سفید و یا موهای خیلی حساس استفاده میشود ،برای بلوند کردن موها از اکسیدان ۹ درصد استفاده می‌کنیم این اکسیدان برای افرادی که خیلی حرفه ای نیستند بهتر است تا اکسیدان ۱۲ درصد.

زیرا اکسیدان ۱۲ درصد دارای آب اکسیژنه بیشتری می باشد نسبت به سایر اکسیدان ها و باعث سوختگی مو می شود در صورت حرفه ای نبودن.

رنگ های طبیعی را میتوان با اکسیدان ۱۲ درصد مخلوط نمود و موها را به پایه ۶ تا ۸ رساند اما در استفاده از اکسیدان ها باید بسیار مراقب باشیم زیرا پای سلامت موها در میان است و در صورت استفاده از اکسیدان های تقلبی باعث آسیب هاي جبران ناپذیر به موهایمان می شویم.

فروش عمده اکسیدان سه درصد

فروش عمده اکسیدان سه درصد شما می توانید به سادگی و در کمترین زمان ممکن اکسیدان را از طریق سایت ما سفارش داده و ثبت درخواست خرید کنید و همینطور می توانید از طریق آدرس درج شده در سایت ما به صورت حضوری اکسیدان سه درصد را خریداری کرده و از سایر محصولات ما دیدن فرمایید و همینطور اطلاعات کامل تری را درمورد این اکسیدان دریافت نمایید.

در نظر داشته باشید که اکسیدان ما با کیفیتی مناسب و برای فروش عمده اکسیدان وهمچنین برای صادرات تولید شده و شما می توانید با خیالی راحت این محصول را خریداری کرده و از آن استفاده نمایید.
محصول ما در بین تولید کنندگان این محصول در سراس در کشور ما ایران، از بهترین کیفیت برخوردار است و از آن استفاده نمایید.
جهت خرید اکسیدان سه درصد کافیست به بخش فروش و یا پشتیبانی در سایت ما مراجعه کرده و پس از تماس با مشاوران ما نسبت به ثبت سفارش خود اقدام فرمایید.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.