مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

عرضه اکسیدان مخصوص موی ضعیف

آنچه در این مقاله می خوانید...

چگونه از اکسیدان مناسب استفاده کنیم؟مراکز خرید اکسیدان برای موی ضعیف

اکسیدان موی ضعیف رنگ موی دائمی، دارای آمونیاک و اکسیدان است. اکسیدان نقش کاتالیزور دارد و موجب باقی ماندن رنگ به صورت دائمی روی مو می­شود، اما بهتر است از اکسیدان‌های ضعیف‌ تر استفاده شود، زیرا اکسیدان‌های قوی به مو آسیب می‌زنند. سولفور بیشتری از مو توسط اکسیدان‌های قوی پاک می‌شود، که این امر منجر به سفت شدن مو و کاهش قطر آن می‌شود. نقش آمونیاک در رنگ مو این است که با جدا سازی کوتیکول مو به رنگ اجازه نفوذ به داخل مو را می­دهد، برخی از رنگ‌ موها حاوی آمونیاک زیادی هستند که موجب جدا شدن بیش از حد پیوندهای سولفور مو شده و نتیجه آن، نازک و شکننده شدن مو است.

عرضه اکسیدان مخصوص موی ضعیف

چگونه از اکسیدان مناسب استفاده کنیم؟

چگونه از اکسیدان مناسب استفاده کنیم؟ انواع اکسیدان مو اکسیدان ها به طور کلی به ۴ دسته مهم تقسیم بندی می شوند:

۱. اکسیدان ۳% : اکسیدان ولوم ۱۰ یا شماره ۰.۵ کاربرد: ضعیف ترین اکسیدان به شمار می رود. در رنگساژها در رنگ های هایلایت و مش و انواع لایت بسیار کاربرد داشته وهمچنین در استفاده از رنگهای تیره مثل مشکی و قهوه ای تیره روی مو باعث ثبات و تیرگی بیشتر رنگ مو می شود.
۲. اکسیدان ۶% : اکسیدان ولوم ۲۰ یا شماره ۱ کاربرد: برای پوشش تارهای سفید، کاهش خطر سوختن موها با فویل در مش، دکلره های ضعیف و رسوب رنگ در ساقه مو کاربرد دارد.
۳‌. اکسیدان ۹% : اکسیدان ولوم ۳۰ یا اکسیدان شماره ۲ کاربرد: قابلیت روشن کنندگی و باز کردن رنگ مو داشته و یکی از اکسیدان های پرطرفدار برای دکلره محسوب میشود.
۴. کسیدان ۱۲% : اکسیدان ولوم ۴۰ یا اکسیدان شماره ۳ کاربرد: این اکسیدان برای دکلره های قوی توسط آرایشگران حرفه ای در آرایشگاه استفاده می شود. به دلیل آسیب زیاد این نوع اکسیدان و قدرت روشن کنندگی بالا بیشتر در سوپر کالر ها مورد استفاده قرار میگیرد.

مراکز خرید اکسیدان برای موی ضعیف

مراکز خرید اکسیدان برای موی ضعیف اکسیدان رنگ مو فعال کننده و تسریع کننده در عملیات رنگ آمیزی مو است. اگر اکسیدان با رنگ مو یا مواد دکلره ترکیب شود سرعت واکنش بسیار تسریع می گردد که این امر لازم و ضروریست چرا که اگر رنگ مو را به صورت خالی و بدون اکسیدان بر روی مو بمالید در خوشبینانه ترین حالت بیست و چهار ساعت زمان نیاز است تا فعل و انفعلات شیمیایی بین رنگ و مو صورت گیرد. مورد استفاده اکسیدان ها باتوجه به نتایج مورد دلخواه شما و همچنین با تمایلات سازندگان رنگ‌ها تعیین می‌شود. تفاوت اکسیدان ها و مهمترین روش برای تثبیت رنگ مو.

خرید اکسیدان را می توان از فروشگاه های معتبر انجام داد .

اکسیدان می تواند به شکل مایع ، لوسیون و کرم باشد و با توجه به میزان پراکسیدان هیدروژن با درصدهای متفاوت تولید شود. درصد اکسیدان رنگ مو عاملی بسیار مهم در رنگ مو است. درصد اکسیدان رنگ مو و قدرت های آن متفاوت است.
نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.