مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مرکز پخش اکسیدان ۶درصد

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت اکسیدان ۶درصد و ۹درصدنسبت رنگ مو به اکسیدانکدام اکسیدان خطرناک است؟

مرکز پخش اکسیدان ۶درصد در تهران همان طور که مستحضر هستید اکسیدان ۶درصد برای پوشاندن موهای سفید بسیار  کاربردی است و همچنین برای دکلره های ضعیف و تکنیک  دکوپاژ مورد استفاده قرار می گیرد.برای خرید اکسیدان ۶درصد میتوانید با مشاورین فروش ما در ارتباط باشید

تفاوت اکسیدان ۶درصد و ۹درصد

اکسیدان ۶درصد :این اکسیدان بسیار کاربردی به نام های اکسیدان ولوم ۲۰یا همان اکسیدان شماره ۱شناخته می شود.لازم به  ذکر است از اکسیدان ۶درصد بیشتر برای از بین بردن موهای سفید استفاده میکنند.

از دیگر قابلیت های اکسیدان ۶درصد برای دکلره های  ضعیف  و تکنیک دکوپاژ و شامپو شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد.شاید برایتان جالب باشد

ارایشگران حرفه ای  از اکسیدان ۶درصد برای استفاده از تکنیک مش در فویل استفاده ی  زیادی  میکنن زیرا خطر سوختگی را به حداقل می رساند.

شاید برایتان جالب باشد از اکسیدان ۶درصد برای رنگ های متوسط که نیازی به دکلره کردن ندارند نیز میتوان استفاده کرد.

همان طور که میدانید انتخاب درصد اکسیدان با توجه به  جنس مو مشخص میشود.یعنی هرچه مو نازک تر و شکننده تر باشد باید اکسیدان موی ضعیف تری  را انتخاب کنید و هرچه مو ضخیم تر و مقاوم تر نسبت به عملیات شیمیایی باشد در نتیجه میتوان اکسیدانی با درصد بالاتری استفاده کرد،تا زودتر عمل رنگ پذیری مو انجام بگیرید
.یاد اوری می شود از اکسیدان ۶درصد برای موهای ظریف و شکننده استفاده می شود زیرا اسیب کمتری به موها می رساند و فرمولاسیونی ملایم دارد و از شکنندگی موها جلوگیری می کند.

حال سراغ اکسیدان ۹درصد می رویم این اکسیدان مناسب افرادی است که مایل به گذاشتن رنگ موی روشن هستند.اکسیدان ۹درصد برای ترکیب با پودر دکلره بسیار کارامد می باشد زیرا خطر سوختگی نسبتا کمتری نسبت به اکسیدان ۱۲دارد. همان طور که میدانید از اکسیدان ۹درصد برای مش هایی که زمان طولانی تری را باید سپری کنند تا به رنگ دلخواه در بیاید استفاده می شود.همچنین از اکسیدان ۹درصد برای ترکیب با رنگ های بلوند و خاکستری ،زیر نظر ارایشگران حرفه ای استفاده های زیادی میکنند.

اکسیدان ۶درصد و ۹درصد

نسبت رنگ مو به اکسیدان

مقدار اکسیدان  در رنگ مو بسیار مهم است. زیرا اگر این نسبت ها رعایت نشوند فرایند رنگ گذاری به خوبی طی نمی شود. و رنگ حاصل از این ترکیب مورد رضایت مشتری قرار نمی گیرد.بهتر است در مورد ترکیب ها به صورت تخصصی بپردازیم تا بهترین بازدهی لازم را داشته باشید.

مقدار اکسیدان در رنگ مو معمولا  در تمام رنگها  یک و نیم به یک می باشد.این نسبت  به صورت ۱:۱/۵نمایش داده  می شود.لازم به ذکر است به ازای  ۱۰۰میلی لیتر رنگ نیاز به ۱۵۰میلی لیتر اکسیدان می باشد .البته در تکنیکهای متفاوت رنگ امیزی مو  با توجه بهاین نسبت ها تغییر میکند.

مثلا برای  رنگساژ اکسیدان منتاسب سه و شش درصد می باشد  و در رنگساژ به نسبت ۳برابر اکسیدان ترکیب می شود.گفتنی است اگر از اکسیدان کمتری برای ترکیب با رنگ مو استفاده شود ،رنگ موی کدر و تیره ای خواهید داشت.پس بهتر است میزان استاندارد را تغییر ندهید .

کدام اکسیدان خطرناک است؟

برخی از ارایشگران معمولا به دلیل سرعت بالای فرایند رنگ کردن مو دست به کارهای خطرناکی میزنند.. که متاسفانه باعث اسیب شدید و جبران ناپذیری به موهای مشتری وارد میشود. استفاده از اکسیدان ۱۲٪   ولوم ۴۰ یا اکسیدان شماره ۳ این اکسیدان بسیار قوی و پر خطر می باشد و باید زیر نظر آرایشران حرفه ای صورت وگرنه خطرهای جبران ناپذیری رخ می دهد.گفتنی است بدانید از اکسیدان ۱۲درصد بیشتر به صورت دو مرحله ای استفاده می شود.به این صورت که یک بار به صورت کامل با دکلره ترکیب میکنید و کامل روی رو ها قرار می دهید. بعد از ۴۰دقیقه مکس موها را می شوید.بعد از یک یا دو روز دوباره موها را دکلره میکنید . این روش اسیب کمتری به موها می زند.

ترکیب اکسیدان

مرکز پخش اکسیدان ۶درصد به صورت اینترنتی بسیار اسان و بدون هزینه های اضافه می باشد.اکسیدان ۶درصد را می توانید از شرکت های معتبر و فروشگاه های اینترنتی  خریداری کنید .اکسیدان ۶درصد بسیار پر فروش می باشد و تجارت این اکسیدان بسیار پر سود است و ایران یکی از کشورهای تولید کننده ی این محصول پر کاربرد می باشد.برای ثبت سفارش با مشاورین ما در ارتباط باشید.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.