مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت روز اکسیدان ۴۰ درصد

آنچه در این مقاله می خوانید...

موارد استفاده از اکسیدان ۴۰ درصدخرید اکسیدان ۴۰ درصد ایرانی

با شنیدن نام اکسیدان حتماً اولین چیزی که ذهن شما را به سمت خود جلب می کند، درصد درج شده در کنار نام آن است. این اعداد به صورت تخصصی نمایانگر نحوه و موارد استفاده از این محصولات هستند. یکی از پرکاربردترین آنها نیز اکسیدان ۴۰ درصد است که با برندهای ایرانی و خارجی در بازار قابل تهیه می باشد. قیمت روز بهترین نوع این محصول تحت تاثیر فاکتورهای متعددی تعیین می شود.قیمت روز اکسیدان 40 درصد

موارد استفاده از اکسیدان ۴۰ درصد

موارد استفاده از اکسیدان 40 درصد اکسیدان حاوی ترکیبات شیمیایی است که در کمترین زمان ممکن این امکان را فراهم می کند تا رنگدانه های مو متناسب با ترکیبات رنگ تغییرات قابل توجه ای داشته باشند. برای داشتن یک رنگ موی جذاب، انتخاب اکسیدان همراه با رنگ مناسب جهت ترکیب بسیار ضروری و لازم است. به این معنی که بدون استفاده از اکسیدان ها به هیچ عنوان نخواهید توانست موهای خود را رنگ کنید.

این محصولات با درصدهای مختلفی تولید می شوند که میزان اثرگذاری آنها در تغییر فلکول های مو جهت رنگ را نشان می دهند. اکسیدان ۴۰ درصد که به آن شماره ۳ یا ۱۲ درصد نیز می گویند، قابلیت روشن کنندگی زیادی دارد و اغلب برای دکلره کردن مو بکار برده می شود.

امروزه برای مش و لایت، انواع رنگ های فانتزی و بسیار روشن مانند کنفی و پلاتینه، استفاده از اکسیدان ۴۰ درصد مرسوم است. البته باید توجه داشته باشید که بکارگیری این نوع اکسیدان به علت ترکیبات قوی باید به صورت تخصصی و توسط افراد ماهر انجام گیرد. چرا که در صورت عدم آشنایی ترکیبت مناسب اکسیدان و مدت زمان تاثیرگذاری آن روی مو شاهد سوختن ساقه ها و افزایش ریزش مو بعد از رنگ زدن خواهید بود.

خرید اکسیدان ۴۰ درصد ایرانی

خرید اکسیدان 40 درصد ایرانی آشنایی با تفاوت اکسیدان های موجود در بازار اهمیت زیادی در کیفیت نتیجه نهایی و ماندگاری هر چه بیشتر رنگ بر روی مو دارد. به همین علت باید بتوانید این محصولات را از مراکز معتبر و با برندهای شناخته شده تهیه و خریداری کنید. موارد مهمی هنگام خرید این محصولات باید مدنظر قرار گیرند که عبارتند از:

  • تاریخ تولید و انقضاء محصول روی آن درج شده باشد.
  • میزان آمونیاک اکسیدان و دیگر ترکیبات شیمیایی آن را چک کنید.
  • به سراغ اکسیدان هایی بروید که در ترکیبات آنها از روغن های ارگانیک استفاده شده باشد.
  • اکسیدان مرغوب باید تاییدیه وزات بهداشت را داشته و بسته بندی آن کاملاً سالم باشد.

شناخت مراکز توزیع و پخش نیز می توانید برای خرید اکسیدان به صورت عمده و کلی سبب کاهش قیمت نهایی آنها شود. طی سالهای اخیر بسیاری از واردکنندگان و نمایندگان فروش اکسیدان ایرانی از طریق سایت های آنلاین و شیوه های مدرن توانسته اند، محصولات جدید را با نرخ رقابتی عرضه و به فروش برسانند.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.