مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت اکسیدان ۶درصد

آنچه در این مقاله می خوانید...

اکسیدان چیست؟نسبت رنگ مو به اکسیدان

قیمت اکسیدان ۶درصد به نوع بسته بندی ٬کیفیت  و وزن اکسیدان بستگی دارد.اکسیدان ۶درصد از اب اکسیژنه بهداشتی تهیه شده است و پوشش دهنده  موهای سفید و جلوگیری کننده از ازدیار ایجاد تناژ قرمز می باشد.

اکسیدان چیست؟

اکسیدان در واقع یک ماده شیمیایی است که به رنگ مو فرصت میدهدتا بتواند روی تغییر رنگدانه های موی شما اثر بخشی لازم را داشته باشد. در واقع  اگر فرایند رنگ مو را یک فرایند شیمیایی در نظر بگیریم اکسیدان نقش کاتالیزور را در این فرایند ایفا می کند.

اکسیدان یعنی بی رنگ کردن مو برای دریافت نمودن رنگ جدید چون اکسیدان گیاهی رنگ مو را تا حد زیادی روشن می کند.افرادی که دارای الرژی می باشند بهتر است از این کالا استفاده کنید.

اکسیدان ۶درصد:این اکسیدان با نام های اکیبدان ولوم۲۰یا اکسیدان شماره ۱شناخته میشود.

کاربرد اکسیدان ۶درصد:این اکسیدان برای پوشش تارهای سفید بسیار پرکاربرد بوده و در دکلره های ضعیف و تکنیک دکوپاژ مورد استفاده قرار می گیرد.برای رسوب رنگ در ساقه اکسیدان رایجی به شمار می رود و همچنین به منظور کاهش خطر سوختن موها برای مش با فویل و تکنیک های امبره و سامبره نیز انتخاب مناسب تری است.در رنگپ ریشه و رنگ ابرو نیز کاربرد زیادی دارد.

 

قبل از خرید رنگ ابرو بابد بدانید شماره اکسیدان برای رنگ ابرو نباید بیشتر از ۹درصد باشد.جهت رنگ ابرو در نظر داشته باشید  به هیچ وجه از اکسیدان شماره ۱۲درصد استفاده نکنید .زیرا باعث اسیب شدید و ریزش ابرو می شود.اکسیدان ۹درصد برای رنگهای متوسط و بلوند  به کار می رود.اما درصورتی که ابروهای روشن و نازکی دارید از اکسیدان ۳درصد یا اکسیدان ۶درصد کمک بگیرید. در ضمن رنگهای ابرو در کیت های مخصوص  در فروشگاه های اینترنتی قابل فروش است.

نسبت رنگ مو به اکسیدان

درصد اکسیدان ها

اکسیدان ۶درصد به دو صورت گیاهی و شیمیایی تولید می شود که هر کدام از ان ها در سرعت بخشیدن به رنگ متفاوت می باشند.در بازار های جهانی اکسیدان های گیاهی از محبوبیت بالاتری برخوردار است٬چون ب ساختار مو اسیب نمی رساند اکسیدان ۶درصدکوچک از فروش بالاتری برخوردار است زیرا در سالن های ارایش  جای کمتری را اشغال می کند و همچنین در فروشگاه ها از فروش بالایی برخوردار است.

خرید اینترنتی اکسیدان ۶درصد در حجم و کیفیت های مختلف  ایرانی و خارجی به بازار عرضه می شود.شما می توانید به صورت کاملا غیر حضوری و راحت خرید کنید.و در منزل تحویل بگیرید.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.