مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

تولید اکسیدان دکلره مو

آنچه در این مقاله می خوانید...

طریقه مصرف اکسیدان دکلره موفروش کلی اکسیدان دکلره مو

دکلره ماده‌ای است که برای روشن کردن موها از آن استفاده می‌شود، دکلره ها در سه نوع آبی سفید و بنفش می باشند، که هر کدام از این ها کاربرد متفاوتی دارد.اکسیدان مایعی است که طی یک واکنش شیمیایی با رنگ یا دکلره باعث می‌شود که این ماده روی موی شما اثر بگذارد. اکسیدان دکلره مو دارای انواع و درصد مختلف می باشد که اثر بخشی آنها در نتیجه متفاوت می باشد.

تولید اکسیدان دکلره مو

طریقه مصرف اکسیدان دکلره مو

طریقه مصرف اکسیدان دکلره مو بیشترین مصرف اکسیدان ها در سالن ‌های آرایشی و مراکز تخصصی در زمینه آموزش رنگ و مش می‌باشد، برای استفاده از رنگ مو حتماً باید از موادی به نام اکسیدان استفاده شود که تاثیر گذاری رنگ در موها بیشتر باشد.
برای تهیه و خرید اکسیدان باید توجه داشت که این ماده به گونه‌ای باشد که هنگام ترکیب آن با دکلره و رنگ به گونه‌ای عمل کند که ماده به دست آمده نه زیاد غلیظ و نه زیاد رقیق شود. نسبت اکسیدان به رنگ مو در درجه روشن شدن و تیرگی مو اهمیت بسیاری دارد، به طور کلی اکسیدان ها به چهار دسته تقسیم می شوند:اکسیدان 3 درصد که با نام اکسیدان ولوم یا اکسیدان شماره 5% شناخته می شود، این اکسیدان به نوعی ضعیف می باشد و در رنگ‌ های تیره مانند مشکی و قهوه ای کاربرد دارد و باعث تثبیت تیرگی بیشتر مو میشود. اکسیدان 6 درصد که نام دیگر این اکسیدان ولوم 20 یا اکسیدان شماره 1 می باشد، کاربرد این اکسیدان برای دکلره ضعیف و دکو پاژ مو و همچنین پوشش موهای سفید می‌باشد، از دیگر مصارف آن می‌توان به رنگ کردن ابرو و ریشه مو هم اشاره کرد. اکسیدان ۹% که نام دیگر آن ولوم 30 یا اکسیدان شماره 2می باشد، مهمترین مصرف اکسیدان 9 درصد روشن کنندگی مو می‌باشد و در انواع رنگ موها کاربرد دارد و یکی از پرمصرف ترین اکسیدان ها برای دکلره می باشد. اکسیدان 12 درصد که نام دیگر آن ولوم 40 یا اکسیدان شماره 3 می باشد، این اکسیدان از درجه روشن کنندگی بسیار بالا برخوردار می باشد و نباید برای دکلره کردن از این اکسیدان استفاده کرد، زیرا آسیب زیادی برای مو ایجاد می کند.
برای مصرف اکسیدان می توانید از دستور مصرف آن بر روی جعبه استفاده کنیم، همچنین اگر مقدار اکسیدان در رنگ کم باشد رنگ پذیری مو کاهش خواهد یافت و اگر اکسیدان زیاد باشد مو روشن می شود و و آسیب به مو نیز افزایش می‌یابد.

فروش کلی اکسیدان دکلره مو

فروش کلی اکسیدان دکلره مو کمپانی های فراوانی در سطح کشور در حال فعالیت در زمینه تولید اکسیدان دکلره هستند و همچنین در تلاش هستند تا محصولی با کیفیت بالا و با مناسب ترین قیمت به بازار عرضه نمایند.
فروشگاه های معتبری که به صورت تخصصی در زمینه فروش لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت دارند و به فروش کلی اکسیدان نیز مشغول می باشند.
برای تهیه این محصول می توانید از طریق فروشگاه های معتبر و فروشگاه های لوازم آرایشی در سطح کشور مراجعه کنید و همچنین از طریق فروش آنلاین سایت های معتبر کمپانی های در حال تولید این محصول اقدام به خرید کنید تا همچنین خریدی مطمئن و مقرون به صرفه را تجربه کنید.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.