مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مرکز عرضه اکسیدان مو عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

آنچه باید از اکسیدان مو تیره بدانیدویژگی های قابل توجه اکسیدان مو ‌پرستیژاکسیدان پرستیژاکسیدان مو طبیعی چه مشخصاتی دارد؟پخش کنندگان اکسیدان مو عمده

تولید انبوه اکسیدان مو ارزان ،بدون واسطه با بهترین قیمت میتوانید انواع اکسیدان ۳درصد ۶درصد و ۹درصد را تهیه کنید.مرکز عرضه اکسیدان مو عمده ،فروش ویژه اکسیدان مو با افرهای ویژه مشتریان صادراتی.ایا قصد خرید اینترنتی را دارید؟شما می توانید خیلی راحت از شرکت ما خرید غیرحضوری داشته باشید

آنچه باید از اکسیدان مو تیره بدانید

اکسیدان مو تیره.

اکسیدان مو تیره پایین ترین درصد اکسیدان می باشد،زیرا اکسیدان مو تیره واکنش شیمیایی خیلی ضعیف از خود نشان می دهد و همچنین ضرر کمتری به موها می رساند.اکسیدان موی تیره برای افرادی مناسب می باشد که نمیخواهند موهای روشن داشته باشند،یا تارموهای

لازم به ذکر است بدانید اکسیدان ۳٪ یا ۰/۵ یک اکسیدان تیره به شمار می رود .این اکسیدان اصلا مو را روشن نمی کند .و حداقل تیرگی را به مو می دهد.از این اکسیدان برای رنگساژها در هایلایت و مش و حتی انواع لایت بسیار کاربرد دارید زیرا رنگ اصلی را به مو می دهد و از روشن شدن خو جلوگیری می کند. ولی بهتر است بدانید از این اکسیدان بیشتر برای رنگهای تیره مانند قهوه ای سوخته و مشکی استفاده بیشتری می شود زیرا باعت ثبات و تیرگی هرچه بیشتر مو می شود.

اگر بخواهید یک اکسیدان تیره دیگر نام ببریم می توانیم به اکسیدان ۶٪یا شماره ۱اشاره کرد، از این اکسیدان بیشتر برای پوشاندن تارهای سفید استفاده میکنند زیرا این اکسیدان قابلیت پوشانندگی بالایی دارد و باعث تیره شدن تارموهای سفید می شود.این اکسیدان پر کاربرد در میان مصرف کنندگان از محبوبیت بالایی برخوردار است زیرا با هر طیف رنگیکه ترکیب شود باعث رنگ پذیری تارهای سفید می شود.
از این اکسیدان برای دکلره های ضعیف و تکنیک دکوپاژ نیز استفاده می شود اکسیدان ۶درصد خیلی خوب و سریع داخل ساقه مو رسوب می کند.شاید برایتان جالب باشد از اکسیدان ۶درصد برای مش با فویل و تکنیک های امبره و سامبره نیز بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. در فویل موها زمان طولانی باید بمانند تا به پایه مورد نظر برسد،استفاده از اکسیدان۶٪ بهترین گذینه برای این تکنیک به شمار می اید وزیرا خطر سوختگی مو را به حداقل می رساند.

پس همان طور که در بالا گفته شد اکسیدان مو تیره برای ترکیب بارنگ موهایی کاربرد دارد که تناژتیره دارند.کمترین اکسیدان را اکسیدان تیره می گویند هرچه درصد اکسیدان بالاتر برود اکسیدان قابلیت روشن کنندگی بیشتری پیدا می کند

ویژگی های قابل توجه اکسیدان مو ‌پرستیژاکسیدان پرستیژ

اکسیدان مو پرستیژ یکی از برندهای مطرح در ایران به شمار می آید که روزانه صدها کارتون به فروشندگان کوچک و بزرگ در بازار عرضه می شود.بیشتر تولیدات اکسیدان مو پرستیٰژ و دلیل محبوبیت این محصول در مقایسه با دیگر برندهای مشابه گیاهی بودن آن است.در ترکیباتاین محصول از هیچگونه ماده شیمیایی یا امونیاک استفاده نشده  و برای مو هیچ ضرری ندارد و باعث سوختن ریشه و ساقهموها نمی شود.اگر بخواهیم از دیگر ویژگی های این محصول نام ببریم قدرت جذب سریع رنگ وسط موها می باشد ،این اکسیدان مرغوب می تواند در مودت بسیار کوتاهی رنگ مورد نظرتان را جذب موهایتان کند و رنگ ماندگاری را برای شما به ارمغان بیاورد.

اگر بخواهیم از ترکیبات اکسیدان بدون امونیاک پرستیژ نام ببریم می توانیم به آب اکسیٰژنه ۳۰درصد و کراتین نیز نام برد که آب اکسیژنه ۳۰درصد برای ترکیب با انواع رنگ مو و دکلر استفاده می شود که به  شادابی و طراوت موها کمک می کند.کراتینه هم باعث افزایش مقدار سیستین به موی آسیب دیده شده و افزایش مقاومت کششی ناشی از مواد شوینده و سایر محصولات سخت را دارد. لازم به ذکر است این ماده با توجه به قابلیت اتصال به رطوبت باعث افزایش محتوای رطوبت مو و بازگرداندن درخشش مو میگردد.

لازم به ذکر است اکسیدان بدون امونیاک پرستیژ مخصوص افرادی است که بیمارهای پوستی دارند یا حتی افرادی که سرطان دارند و استفاده از مواد شیمایی برایشان بسیار مضر می باشد اکسیدان گیاهی و بدون امونیاک پرستیژ بهترین گذینه می باشد.

زنان بارداری که قصد دارند موهای خود را رنگ کنند ولی ترس به خطر افتادن جنین مانع از اقدام برای رنگ کردن موهایشان می شود بسیار مناسباست و بدون نگرانی برای سلامتی خود و جنین می توانند از این اکسیدان بسیار مرغوب استفاده کنند.زیرا مواد به کار رفته در این اکسیدان از مواد گیاهی و طبیعی ساخت شده.

اکسیدان مو طبیعی چه مشخصاتی دارد؟

اکسیدان مو طبیعی

ممکن است این سوال برایتان پیش امده باشد که آیا اکسیدان به تنهایی قادر است از پس روشن کردن موها براید یا خیر؟پیش از پاسخ به این سوال باید بدانید که اکسیدان شماره های مختلفی با درصدهای شیمیایی متفاوتی دارد که هر کدام از این اکسیدان ها تاثیر و نقش متفاوتی روی موهای شما خواهند داشت و این نقش کاملا بهدرصداکسیدان شما ارتباط  دارید. حال به سراغ جواب سوال می رویم آیاواقعا اکسیدان به تنهای باعث روشن شدن مو می شود:جواب  باید بگویم بله این کار را می کند . شما میتوانید این موضوع را به صورت عملی انجام دهید تا متوجه شوید جواب مثبت است. مثلا مقداری اکسیدان را در یک کاسه مخصوص رنگ ریخته و بعد با برس مو را اغشته کنید و بگذارید تا زمانی بگذرد ،کم کم متوجه خواهید شد که رنگ موی شما رو به روشنی می رود.شما میتوانید موهایتان رابشوید و بعد رنگموی دلخواه خود را استفاده کنید.

اکسیدان مو طبیعی برای افرادی است که نمیخواهد موهای خود را روشن یا دکلره کنند مناسب است.اکسیدان موی تیره یک اکسیدان مو طبیعی به شمار می آید زیرا اسیبی به موها نمی رساند و مقاومت و شادابی مو را حفظ می کند. آب ساقه مو را نمیگیرد و باعث شکنندگی و خشک شدن موی سر نمی شود

پخش کنندگان اکسیدان مو عمده

پخش اکسیدان

فروشندگان اکسیدان مو در تمام شهرهای کشور درحال فروش این محصولات به خریدارن هستن .پخش اکسیدان مو یکی از مجموعه کارهای است که سایت مهرارایش در جهت بهتر کردن فروش اینترنتی این محصول با ارزش در تلاش است که بتواند به صورت غیر حضوری و کاملا اصولی و تخصصی فروش عمده این محصول را از طریق نمایندگی های مختلف در شهرهای ایران به دست هموطنان گرامی برساند.تا مشتریان از خرید ارزان و باکیفیت لذت ببرند.

خرید اینترنتی از طریق سایتها و فروشگاه های معتبر اینترنتی راهی آسان برای تهیه محصولات مورد نیاز مردم به شمار می اید.از طریق این روش می توانید بدون اتلاف وقت و هزینه رفت امد و حتی جلوگیری از آلودگی بیشتر محیط زیست خرید کنید و در مکان مورد نظر خود تحویل بگیرید.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.