مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروش دستگاه تاتو چاپی حرفه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات دستگاه تاتو چاپی حرفه ایآخرین قیمت دستگاه تاتو چاپی خوب

امروزه چاپ تاتو بیش از پیش محبوبیت یافته است و هر روز مردان و زنان بیشتری به داشتن تاتو در نقاط مختلف بدن روی می‌آورند به همین دلیل برای راحت کردن خود از دستگاه تاتو چاپی که یک دستگاه تاتو خوب می باشد استفاده می کنند در انواع اندازه های گوناگونی نیز تولید شده اند و به صورت یک وسیله زیبایی در فروشگاه های به فروش می رسند.

فروش دستگاه تاتو چاپی حرفه ای

مشخصات دستگاه تاتو چاپی حرفه ای

مشخصات دستگاه تاتو چاپی حرفه ای

دستگاه تاتو بدن ها دارای بیش از یک سوزن می باشند دستگاه تاتو بدن تک سوزنی برای تاتو هایی که به شکل های پیچیده و یا طرح های ریز نیاز دارند مناسب نیستند. دستگاه تاتو بدن تک سوزنی معمولاً برای تاتو های جدید توصیه می شود  باید بدانید که  سوزن ها باید بعد از هر بار استفاده تعویض شوند. غالباً در صورت عدم رعایت بهداشت سوزن های تاتو بسیار خطرناک هستند  که می تواند منجر به بیماری ها و عفونت های خطرناک شود.

هرگز نباید از دستگاه تاتو بدن  استفاده کرد مگر این که اطمینان حاصل شود که سوزن های مورد استفاده عفونی یا آلوده نیستند. در واقع دستگاه تاتو بدن، یک وسیله ی تفنگ مانند است که طرح های تاتو را روی پوست اعمال می کند.

دستگاه تاتو بدن با دستگاه تاتو صورت متفاوت است. دستگاه تاتو صورت دارای دقت بالایی می باشد و با ظرافت بیش تری تاتو را اعمال می نماید.

یک دستگاه پرینکر و برنامه گوشی های هوشمند مربوطه برای iOS و Android است. آن چه که شما نیاز دارید تا خالکوبی های مورد نظر خود را ایجاد کنید در دستان شما قرار دارد.می توانید آنچه را که می خواهید چاپ کنید، عکس های خود را ویرایش و عکس ها و طرح های آماده را دریافت کنید. حتی قبل از اینکه آن را چاپ کنید، می توانید پیش نمایش طراحی روی پوستتان را مشاهده و در صورت رضایت آن را چاپ کنید.این دستگاه در دو مدل برای کاربران تجاری و خانگی طراحی شده که مدل تجاری آن تولید و روانه بازار شده است.

این روش یکی از راحت ترین روش های خالکوبی موقت است.  یک چاپگر خالکوبی موقت ساخته شده توسط شرکت های معتبر است.

این دستگاه ۵۹۰ یورویی توانایی چاپ تاتو در عرض چند ثانیه را روی پوست بدن شما دارد.
شما همچنین می توانید با نصب نرم افزار مربوطه روی گوشی همراهتان هرگونه طرحی را به پرینتر انتقال داده و روی بدن تاتو کنید. ماندگاری این نوع تاتو موقت بین یک تا سه روز است.

آخرین قیمت دستگاه تاتو چاپی خوب

آخرین قیمت دستگاه تاتو چاپی خوب

قیمت دستگاه تاتو چاپی با توجه به برند تولید کنند و اینکه در چه اندازه و کاربردی ساخته و تولید شده اند کاملا متفاوت می باشد و قیمت های دستگاه استیل و محکم معمولا گران تر از دستگاه های پلاستیکی می باشند می توانید آخرین قیمت های را از برند های خود کارخانه های تولیدی دنبال کنید.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.