مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

عرضه عمده اکسیدان سایز بزرگ

آنچه در این مقاله می خوانید...

اکسیدان سایز بزرگ مخصوص آرایشگاهبازار فروش اکسیدان سایز بزرگ

اکسیدان یکی از مواد اولیه بسیار مهم در آرایشگاه های زنانه و مردانه می باشد که جزو مواد اولیه و مهم در این زمینه می باشد، انواع اکسیدان به صورت بسته بندی های کوچک یکبار مصرف و بزرگ برای چندین بار مصرف عرضه می گردند که انواع بزرگ تر با مقدار بیشتر بسیار مناسب استفاده سالن های زیبایی می باشد. با عرضه عمده اکسیدان سایز بزرگ در خدمت شما هستیم.

عرضه عمده اکسیدان سایز بزرگ

اکسیدان سایز بزرگ مخصوص آرایشگاه

نقش مهم اکسیدان، ثابت کردن رنگ مو بوده و باعث نفوذ رنگ در فولیکول های مو می باشد
با افزایش تعداد موهای سفید بر روی سر بانوان و آقایان و همچنین تمایل آن ها به داشتن موهایی با رنگ زیبا و مد روز و زیبایی بی بدیل موهای بلوند، تقاضا برای اجرای انواع رنگ مو بسیار بالا بوده و طرفداران بسیاری دارد.

اکسیدان یکی از موادی است که مطمئنا هر کسی که حتی فقط یک بار کارش به آرایشگاه افتاده باشد؛ نام آن را شنیده است، اکسیدان یکی از مهم ترین مواد اولیه در ترکیب انواع رنگ مو بوده و یک فعال کننده می باشد.

مطمئنا استفاده از مواد اولیه با کیفیت و درجه یک نقش بسیار مهمی در نتیجه کار داشته و باید توسط متخصص آن مورد استفاده قرار گیرد، این محصول با درصد های مختلف تولید و عرضه می گردد که هر چقدر درصد آن بالا تر باشد؛ میزان روشن کنندگی آن نیز بر روی مو بیشتر خواهد شد.

همچنین از آن در اجرای انواع دکوپاژ، مش، هایلایت و لولایت و همچنین اجرای انواع رنگ مو به وفور استفاده می گردد ولی باید به این نکته توجه داشت که نوع اکسیدان و جنس رنگ مو کاملا بستگی به رنگ و نوع مو داشته و باید بهترین و مناسب ترین مورد انتخاب و بر روی مو اعمال گردد.

به دلیل میزان بسیار بالای مصرف این ماده در سالن های زیبایی یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین روش ها جهت تهیه آن ماده؛ تهیه اکسیدان مخصوص آرایشگاه ها به صورت عمده و در بسته بندی های بزرگ می باشد، این بسته ها به نسبت انواع کوچک و یکبار مصرف قیمت پایین تری داشته و وزن و حجم بیشتری نیز دارند.

بازار فروش اکسیدان سایز بزرگ

بازار فروش اکسیدان سایز بزرگ

 امروزه میزان مصرف ماده ای چون اکسیدان بسیار بالا بوده و بازار فروش اکسیدان سایز بزرگ بسیار گرم می باشد و همان طور که قبلا نیز اشاره کردیم بزرگ ترین خریداران این ماده اولیه سالن های زیبایی و آرایشگاه ها می باشند.

اگر به دنبال خرید انواع اکسیدان درجه یک از بهترین برند های ایرانی و خارجی هستید با ما در تماس باشید، این مجموعه با دارا بودن کامل ترین کلکسیون از بهترین تولید کنندگان این محصول به صورت عمده به عرضه اکسیدان پرداخته و در خدمت متقاضیان محترم می باشد.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.