مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

شرکت صادراتی کانسیلر پالتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکاتی خواندنی درباره انواع کانسیلر پالتیبهترین فروشندگان کانسیلر پالتی

در دنیای امروز لوازم آرایشی به علت محو کنندگی بالای لک ها و تیرگی صورت افراد، از استقبال بسیار زیادی برخوردار هستند. 
اگر شما هم به دنبال یک پوشاننده و از بین برنده ی حرفه ای لک های صورت خود هستید قطعا کانسیلر پالتی انتخاب بسیار ویژه ای برای شما محسوب می شود و با انتخاب کانسیلری مناسب می توانید بدون ایجاد دو رنگی در سطح پوست تنها در محدوده مورد نظر خود از این محصول استفاده نمایید. شرکت صادراتی کانسیلر پالتی

نکاتی خواندنی درباره انواع کانسیلر پالتی

نکاتی خواندنی درباره انواع کانسیلر پالتی کانسیلرها در حقیقت همان کرم پودرهای بسیار فشرده ای هستند که تناژ روشن و تنوع رنگ بندی دارند. این محصول به صورت کانسیلر تک رنگ و به صورت کانسیلر چند رنگ پالتی در بازار عرضه می شود که با توجه به قابلیت های بی نظیر این محصول، کانسیلر نه تنها در سطح جامعه که محبوب گریمور های حرفه ای نیز می باشد. 

قطعا انتخاب رنگ کانسیلر مناسب پوست شما به اندازه ی استفاده از کانسیلر در زیبایی صورت شما تاثیر گذار است؛ از همین رو خریداران کانسیلر در هنگام تهیه این محصول دچار سردرگمی می شوند که در اینجا به انواع رنگ محتلف این محصول، مناسب برای پوست های مخ   تلف اشاره می کنیم: 
1. کانسیلر رنگ زرد: این رنگ مناسب انواع مختلف پوست است که قابلیت محو کنندگی لکه ها و تیرگی های روی پوست را دارد و هر فردی می تواند از این رنگ استفاده کند. 
2. کانسیلر رنگ سبز: اگر طبع بدن شما گرم است و همیشه صورت شما سرخ می شود و یا از بدو تولد صورت سرخی داشتید این رنگ از کانسیلر، خنثی کننده تن قرمز صورت شما است. 
3. کانسیلر رنگ نارنجی: این تن رنگ بسیار مناسب افراد سبزه با پوست هایی نسبتا تیره می باشد که علاوه بر پوشش لکه ها، می تواند تا دو درجه رنگ صورت افراد را روشن تر کند. به علت استفاده از این کانسیلر برای پوست های چرب، نام کانسیلر پوست چرب نیز برای این محصول، استفاده می شود. 

این سه رنگ اصلی کانسیلر ها می باشد و افراد با تناژ های مختلفی از رنگ صورت می توانند یکی از این سه رنگ و یا رنگ های میانه و ترکیبی این سه رنگ را تهیه و مصرف کنند. 
کارشناسان حیطه زیبایی نیز در این زمینه می گویند: مقدار مناسب رنگ کانسیلر، تا دو درجه روشن تر از رنگ پوست فرد می باشد؛ که در هنگام خرید باید به این موضوع توجه شود. 

بهترین فروشندگان کانسیلر پالتی

بهترین فروشندگان کانسیلر پالتی در حال حاضر با توجه به استقبال بسیار زیاد جامعه از محصولات آرایشی و بهداشتی، به خصوص کانسیلر ها بسیاری از سو استفاده گران روی به قاچاق و تولید کانسیلرهای غیر استاندارد آورده اند که استفاده از آن ها نه تنها کیفیت و زیبایی را برای پوست شما به ارمغان نمی آورد؛ بلکه موجب ضررات جبران ناپذیری نیز در حوزه سلامت پوست شما می شود. 
با توجه به این قضیه واجب است که شما کانسیلر مورد نیاز خود را صرفا از فروشنده های معتبر و فروشگاه های معتبر تهیه نمایید. 

فروشگاه ما با حذف واسطه ها و تهیه این کانسیلرها ار برند های معتبر، امکان یک خرید با کیفیت را با نازل ترین قیمت برای شما مصرف کنندگان عزیز، فراهم کرده است. 

برای کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه با کارشناسان سایت ما در ارتباط باشید. 

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.