مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

بازار فروش اکسیدان مو کوچک

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع اکسیدان حرفه ای برای موفروشندگان اکسیدان مو کوچک

اکسیدان مو کوچک تقریبا برای یک بار رنگ کردن موی سر کافی است و به عنوان حجم مناسب اکسیدان شناخته می شود‌ و به همین دلیل خریداران این محصول می‌توانند با استفاده از این محصول یک بار و یا دوبار موی خود را رنگ نمایند‌‌. بازار فروش اکسیدان مو کوچک به دو صورت حضوری و غیرحضوری فعالیت می‌کند خریداران این محصول می توانند با خرید محصول خود به صورت غیر حضوری به سرعت و سهولت به محصول دسترسی داشته باشند.

بازار فروش اکسیدان مو کوچک

انواع اکسیدان حرفه ای برای مو

انواع اکسیدان حرفه ای برای مو در هنگام رنگ کردن موها استفاده از اکسیدان و رنگ مناسب تاثیر به سزایی روی زیبایی موها خواهد گذاشت و رنگ آنها را تا حدود زیادی بهتر خواهد نمود. ‌اکسیدان مو معمولاً در انواع متنوعی در بازار موجود هستند که به سه دسته کلی تقسیم می شوند. این سه دسته عبارتند از :

  1. اکسیدان ۶ درصد: اکسیدان ۶ درصد به عنوان اولین نوع اکسیدان به شمار می رود که بیشنرین میزان فروش را داراست. این محصول برای موهای شکننده و آسیب پذیر بسیار مناسب است و اگر می خواهید موهایتان تا ۳ درجه روشن تر شود، بهتر است تز این اکسیدان استفاده نمایید. 
  2. اکسیدان ۹ درصد: این نوع اکسیدان نسبت به اکسیدان ۶ درصد دارای قدرت بیشتری است و می تواند مو را حدود ۴ درجه روشن تر نماید. به دلیل قدرت زیاد این نوع اکسیدان می توان گفت بهتر است پس از استفاده از این محصول برای موهای شکننده اجتناب شود و یا می توانید در این مورد با آرایشگر خود صحبت نمایید. 
  3. اکسیدان ۱۲ درصد: قویترین نوع اکسیدان برای موها اکسیدان ۱۲ درصد است. این محصول می تواند موها را روشن ترین حالت ممکن در بیاورد و اگر بخواهید بر روی موهای خود رنگی روشن تر از این بگذارید، باید حتماً از دکلره استفاده کنید. استفاده از اکسیدان ۱۲ درصد بر روی موهای شکننده ممکن است آن‌ها را به صورت کامل از بین ببرد، بنابراین روی موهای کاملا سالم خود از این محصول استفاده نمایید. 

فروشندگان اکسیدان مو کوچک

فروشندگان اکسیدان مو کوچک فروشندگان اکسیدان کوچک مو با در نظر گرفتن حجم مناسب برای اکسیدان اقدام به تولید این محصول نموده اند و معمولاً اکسیدانها را در بسته بندی های صد و یا ۱۵۰ میلی لیتری به بازار وارد می نمایند تا خریداران این محصول بتوانند به حجم کافی و مورد نیاز خود دست پیدا نمایند.

این فروشندگان با دارا بودن سایت‌های اینترنتی مربوط به فروش اکسیدان‌ها محصولی کاملا کاربردی را در اختیار مردم قرار می‌دهند و به همین دلیل افراد در تمامی نقاط ایران می توانند با دسترسی به اینترنت به سایت اینترنتی دسترسی پیدا نموده و محصول مورد نیاز خود را با قیمت کاملا عالی سفارش دهند‌.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.