مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت انواع اکسیدان مو سفید باکیفیت

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با اکسیدان گیاهی مو سفیدقیمت نهایی اکسیدان مو ۱۲ درصد باکیفیت

اکسیدان ها برای رنگ کردن مو استفاده می شود و قبل از زدن رنگ مو به مو ها باید اول اکسیدان را برای مو ها استفاده کرد. برخی نیز اکسیدان را با رنگ مو مخلوط کرده و بعد از آن استفاده می کنند. اکسیدان مو باکیفیت را از برند های معتبر می توانید خریداری کنید و اکسیدان موی سفید یکی از انواع اکسیدان ها است که قیمت انواع اکسیدان مو سفید با کیفیت به عوامل مختلفی بستگی دارد و قیمت دقیق و مشخصی ندارد.

قیمت انواع اکسیدان مو سفید باکیفیت

آشنایی با اکسیدان گیاهی مو سفید

آشنایی با اکسیدان گیاهی مو سفید اکسیدان ها به صورت گیاهی و شیمیایی عرضه می شوند. اکسیدان های گیاهی از مواد طبیعی به دست آمده اند که یکی از انواع آن ها اکسیدان گیاهی مو سفید می باشد. در ادامه نکاتی را برای آشنایی با اکسیدان گیاهی مو سفید برای شما بازگو می کنیم. این نکات به صورت زیر هستند :

  • اکسیدان های گیاهی موی سفید همان طور که از نام آن ها پیدا است برای مو هایی قابل استفاده هستند که حداقل بیست درصد ان ها سفید است.
  • درصد این اکسیدان های گیاهی موی سفید ۲ درصد و یا ۳ درصد می باشد و بنابراین آسیب کمتری نیز به مو ها می رساند. این اکسیدان های موی سفید به خاطر گیاهی بودنشان برای طبیعت ضرری ندارد و در واقع حافظ محافظ زیست هستند.
  • کیفیت این اکسیدان ها بسیار بالا است و اصلا مو ها را خشک نمی کند و به آن ها آسیب نمی زند.
  • این اکسیدان ها باعث با دوام شدن رنگ مو روی موهای سفید می شوند.
  • هم چنین چون این اکسیدان ها گیاهی هستند، پس از استفاده از ان ها در پوست سر خود اصلا احساس خارش و یا قرمزی ندارید و پوست سر شما را نمی سوزاند.

قیمت نهایی اکسیدان مو ۱۲ درصد باکیفیت

قیمت نهایی اکسیدان مو 12 درصد باکیفیت

اکسیدان موی ۱۲ درصد یکی از انواع اکسیدان ها است که بالا ترین درصد را دارد و به بهترین شکل مو ها را بی رنگ می کند که برای کسانی مناسب است که می خواهند رنگ خیلی روشن و در واقع بلوندی روی مو های خود بزنند.
خرید اکسیدان ۱۲ درصد هم به صورت حضوری از فروشگاه های سطح هر شهر امکان پذیر است و هم می توانید آن را از سایت های معتبر به صورت آنلاین و غیر حضوری سفارش داده و خرید کنید و پس از پرداخت هزینه آن را با پست تحویل بگیرید.

قیمت اکسیدان مو همان طور که احتمالا می دانید به عوامل زیادی بستگی دارد مانند : برند تولیدی اکسیدان ها، درصد اکسیدان ها، گیاهی یا غیر گیاهی بودن آن ها، کیفیت این اکسیدان ها، میزان آسیبی که به مو می رسانند و … . اما با همه این ها قیمت نهایی اکسیدان ۱۲ درصد باکیفیت چندان گران نیست و شما آن را با بهترین کیفیت می توانید تهیه کنید و مطمئن باشید که آسیبی به مو های شما نمی رساند.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.