مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروش اینترنتی اکسیدان مو روشن

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش اینترنتی اکسیدان مو روشن ارزانصادرات اکسیدان مو روشن

از اکسیدان مو روشن برای انواع رنگ مو ،لایت،ترکیب با پودر دکلره و … به کار می رود.فروش عمده این اکسیدان یکی از پر درامدترین راه های کسب ثروت در حوزه لوازم ارایشی می باشد.خرید و فروش اکسیدان مو روشن را می توانید از طریق اینترنتی و حضوری تهیه کنید،فروش اینترنتی اکسیدان مو روشن به صرفه تر و راحتتر است.

فروش اینترنتی اکسیدان مو روشن ارزان

اکسیدان روشن

شاید برایتان جالب باشد مکانیسم رنگ موهای دایمی  به این صورت می باشد که مونومر رنگ های اکسیدان به داخل مو نفود میکند و با استفاده از یک ماده  اکسید کنند واکنش  پلیمریزاسیون  و تشکیل رنگ پلیمر اتفاق می افتد . این رنگ ها توسط کورتکس جذب می شود.یک رنگ مو اکسیدانی علاوه بر رنگ اکسیدان حاوی یک ترکیب قلیایی کننده  و سورفکتات نیز هست،ماده اکسیدان اصلی استفاده شده در معمولا هیدروژن پراکسید می باشد .از انجا که این ماده به راحتی تجزیه می شود  مواد تشکیل دهنده و تنطیم کننده ph و دیگر ترکیبات پایدار اضافه نیز می شود.

همان طور که می دانید برای ترکیب اکسیدان و رنگ مو باید به نوع اکسیدان و شماره رنگ مو دقت کنید و همچنین باید به نسبت رنگ مو و اکسیدان نیز توجه کنید. مقدار اکسیدان در رنگ مو معمولا در تمام رنگ ها یک و نیم به یک می باشد. این اکسیدان ۱:۱/۵ نمایش داده می شود. یعنی به ازای۱۰۰میلی لیتر رنگ نیاز به ۱۵۰میل اکسیدان می باشد.البته لازم به ذکر است  در تنکنیک های متفاوت رنگ امیزی مو این نسبت ها تغییر می کند.

اکسیدان مو روشن یکی از پر مصرف ترین محصولات لوازم ارایشی می باشد زیرا اکسیدان مو روشن در فرایند رنگ پذیری مو بسیار موثر می باشد . از اکسیدان مو روشن برای انواع لایت انواع مش های سوزنی و ترکیب با دکلره نیز به کار می رود ولی از اکسیدان مو روشن بیشتر برای ترکیب با رنگ موی روشن و بلوند بیشتر استفاده می شود زیرا بعضی از افراد  قصد دکلره کردن موهای خود را ندارند ولی میخواهند موهای خود را روشن کنند .از این روش برای روشن کردن مو های خود استفاده می کنند،به این صورت که اصلا اسیبی به موهای خود وارد نمیکنند.

صادرات اکسیدان مو روشن

صادرات اکسیدان مو روشن

شرکت های زیادی  اقدام به تولید اکسیدان های مرغوب کردند،که ایران نیز یکی از این کشورهای دارای نام می باشد.صادرات اکسیدان روشن راهی برای کسب درامد و تولید ثروت و کارافرینی می باشد.برای صادرات به کشورهای همسایه همچون عراق ،افغانستان،تاجیکستان و خیلی از کشور های همسایه دیگر ایران یک گذینه ی بسیار  مهم می باشد زیرا ایران یک کشور بسیار قوی در تولید لوازم ارایشی و بهداشتی می باشد.در ایران کارخانه ها و قطب صنعتی های بسیار وجود داردکه دارای پتانسیل بالا در تولید این محصولات بهداشتی می باشد.

همان طور که میدانید در ایران اشتغال زایی و ایجاد کارافرینی یک امر بسیار محترم شمرده می شوداگر قصد خرید و فروش اکسیدان مو روشن را دارید میتوانید از خریدو فروش این محصولات می توانید سود خوبی کنید و این رابطه متقابل می باشد با خرید و فروش اکسیدان مو روشن دو طرف معامله سود میکنند ،لازم به ذکر است قیمت اکسیدان ها باهم متفاوت می باشد،از انجایی که اکسیدان ها با توجه به نوع ترکیبات و نوع مواد استفاده شده در ترکیب اکسیدان متفاوت می باشد  از این رو قیمت اکسیدان نیز متفاوت می باشد،یعنی هرچه کیفیت اکسیدان بیشتر باشد قیمت ان نیز بیشتر می شود و هرچقدر کیفیت اکسیدان بیشتر باشد قیمت اکسیدان نیز بیشتر می شود.

پس اگر قصد صادرات اکسیدان مو روشن را دارید باید کیفیت این محصول را مد نظر داشته باشید و در مورد کیفیت این محصول با خریداران صحبت کنید یعنی باید از چگونگی نوع محصول و نوع کیفیت و بسته بندی و همچنین هزینه ارسال و محل بارگیری و وسیله ی نقلیه ی حامل بار نیز بایدبا خریدارن صحبت کنید و تمام مراحل را توضیح دهید تا معاملات شما به بهترین شکل صورت بگیرد.
امروزه با توجه به  پیشرفت علم و تکنولوژي  و دانش روز دنیا اکثر مردم رو به خرید اینترنتی اوردن یعنی ترجیح میدهند بجای صرف وقت و هزینه ی رفت امد در محل کار یا محل زندگی خود بمانند و از طریق یک سرچ ساده محصولات مورد نیاز خود را ببینند ،انتخاب و خرید کنند. از این رو فروشگاه های اینترنتی زیادی در سطح کشور و جهان وجود دارد که امادگی ارائه انواع محصولات با برندهای مختلف را به مردم سراسر دنیا دارد.پس یکی از راه های خوب و راحت برای خرید و فروش اکسیدان مو روشن از طریق سایت های معتبر و فروشگاه های اینترنتی دارای نام می باشد .

 

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.