مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

خرید جدیدترین اکسیدان موی تیره

آنچه در این مقاله می خوانید...

اکسیدان مو تیره چیست؟قیمت مناسب اکسیدان موی تیره

امروزه زنان به صورت فراوان از انواع مواد آرایشی و بهداشتی استفاده می کنند، موها جز مهمترین اجزای سر و صورت هر بانوی ایرانی است، رسیدگی به موها برای همه افراد به خصوص بانوان از اهمیت خاصی برخوردار است، رنگ کردن موها نزد بانوان ایرانی بسیار زیاد اتفاق می افتد به گونه ایی که یک زن ایرانی بارها اقدام به چنین کاری می کند، اکسیدان موی تیره یک محصول کاربردی در رنگ کردن موها است که سرعت انجام این کار را بالا می برد.

خرید جدیدترین اکسیدان موی تیره

اکسیدان مو تیره چیست؟

اکسیدان مو تیره چیست؟ اکسیدان موی تیره محصولی است که آن را با رنگ مو ترکیب کرده و به موهای خود می مالند، در حالت معمول اگر از رنگ خالی برای رنگ کردن موها استفاده شود تقریبا حدود یک روز کامل زمان می برد تا موها رنگ را به خود بگیرند اما زمانی که از اکسیدان مو استفاده شود این زمان تقریبا به نزدیک یک ساعت می رسد.

اکسیدان مو تیره با اعمال واکنش های مختلفی زمان رنگ شدن موها را کم تر می کن، این محصول فعال کننده رنگ مو است که سرعت واکنش رنگ و مو را بالا می برد، اکسیدان از هیدروژن پراکسید، ستیل و ستثاریل الکل و همچنین آب تشکیل شده است، اکسیدان با دارت بودن این مواد اولیه باعث نفوذ هرچه بیشتر رنگ در بافت مو می گردد.

اکسیدان ها در انواع مختلفی وجود دارند معمولا انواع مختلف اکسیدان ها درصدهای مختلفی دارند در زیر نام چهار اکسیدان پر مصرف را ذکر می کنیم:

  • اکسیدان ۳ درصد
  • اکسیدان ۶ درصد
  • اکسیدان ۹ درصد
  • اکسیدان ۱۲ درصد

اکسیدان ۳ درصد موی تیره برای انواع مش و هایلایت کردن مناسب است، نوع ۶ درصد برای رنگ کردن موهای سفید مناسب می باشد همچنین اکسیدان ۹ درصد برای دکلره بسیار مناسب می باشد از اکسیدان ۱۲ درصد نیز برای دکلره های قوی استفاده می شود.

استفاده از اکسیدان به صورت خالی می تواند درجه روشن کنندگی موها را بالاتر ببرد البته دقت کنید اکسیدان ها با درصد بالاتر قدرت سوختگی بالاتری دارند و می تواند به موهای شما آسیب وارد کند.

قیمت مناسب اکسیدان موی تیره

قیمت مناسب اکسیدان موی تیره قیمت اکسیدان موی تیره به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله عوامل موثر در قیمت این محصول کیفیت ساخت آن و مواد اولیه به کار رفته در آن است، هرچه درصد اکسیدان بالاتر باشد قیمت آن نیز بالاتر است.

برای خرید اکسیدان مو حتما از طریق آرایشگاه های مجاز و همچنین مواد آرایشی فروشی های مجاز اقدام به خرید این محصولات کنید، شما می توانید برای خرید انواع مختلف این محصول از طریق وب سایت ما این کار را انجام دهید تا ما بهترین محصولات را برای شما ارسال نماییم.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.