مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

بازرگانی فروش اکسیدان مو خوب

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات انواع اکسیدان مو خوبشرکت صادراتی اکسیدان مو خوب

یکی از اجزای اصلی رنگ مو که به رنگ گرفتن بهتر و سریع تر کمک کرده و آن را روی مو زیباتر نشان خواهد داد، اکسیدان است. رنگ موی بدون اکسیدان، بلا فایده بوده و با همه ترکیبات خود، باز هم آنطور که باید، کارایی نخواهد داشت. حالا اهمیت این محصول و کاربرد زیاد آن نزد آرایشگران باعث شده تا اقداماتی مناسب جهت توزیع این محصول صورت گیرد که به موجب آن از طریق برترین مرجع بازرگانی فروش این محصول می توانید به اکسیدان مو خوب دست پیدا کنید.

بازرگانی فروش اکسیدان مو خوب

مشخصات انواع اکسیدان مو خوب

مشخصات انواع اکسیدان مو خوب یکی از موادی که به عنوان فعال کننده رنگ مو عمل کرده و علاوه بر تاثیرگذاری رنگ در موهای سر، منجر به مراقبت از سلامت آنها نیز خواهد شد، اکسیدان است.

این محصول همراه با درصدهای مختلفی بوده و هر چقدر که بر درصد آن افزوده می شود، به همان نسبت هم قابلیت روشن کنندگی بیشتری را به دنبال خواهد داشت.

در ادامه به معرفی انواع اکسیدان مو و مشخصات هر کدام از آنها خواهیم پرداخت که عبارتند از:

  1. اکسیدان ۳ درصد: نام دیگر این محصول، اکسیدان ۰/۵ درصد بوده و از نظر قدرت روشن کنندگی، در دسته ضعیف ترینها قرار دارد، برای رنگ هایی مثل قهوه ای تیره و مشکی، مناسب به نظر رسیده و جهت انجام رنگ های خاص مو مانند مش و لایت از آن استفاده می کنند.
  2. ۶ درصد: به آن اکسیدان شماره یک نیز گفته شده و به خوبی از عهده پوشاندن تارهای سفید مو بر می آید، همچنین این محصول از سوختن تارهای مو به هنگام مش کردن جلوگیری کرده و رنگ موهای آمبره و سامبره را با آن انجام می دهند.
  3. ۹ درصد: از پرکاربردترین اکسیدان ها جهت انجام رنگ های رایج مو مانند دکلره به شمار می آید.
  4. ۱۲ درصد: با توجه به قوی بودن ترکیبات و اثر این اکسیدان، بهتر است فقط توسط آرایشگران حرفه ای که مقدار کار با آن را می دانند، استفاده شود که در این صورت آسیب کمتری را متوجه موها خواهد کرد.

شرکت صادراتی اکسیدان مو خوب

شرکت صادراتی اکسیدان مو خوب
چرا که تجربیات مختلف نشان داده محصولاتی که متعلق به برندهای برتر هستند، کیفیت و کارایی بیشتری داشته و لذا بی خطرتر و مطمئن تر نیز می باشند.
اینها همه‌ی آن ویژگی هایی است که در یک اکسیدان مو خوب وجود داشته و همانطور که گفتیم، چنین محصولی را تنها شرکت های معتبر و برند عرضه می کنند.

برای اینکه موفق به دریافت چنین محصولی شوید، پیشنهاد می کنیم که این مسیر را برای خرید خود انتخاب کنید، این مجموعه به عنوان شرکت صادراتی اکسیدان فعالیت داشته و بنابراین محصولی صادراتی با کیفیت جهانی را به شما تقدیم خواهد کرد.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.