مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

کارخانه عرضه رژ گونه حجم دهنده

آنچه در این مقاله می خوانید...

راهنمای قدم به قدم رژ گونه زدنفروشندگان انواع رژ گونه حجم دهنده

لوازم آرایشی برای خانم ها از جایگاه مهمی برخوردار بوده و گستردگی این وسایل، بسیار زیاد است. برای مثال می توان به رژ گونه اشاره کرد که حالا هم کارخانجات ایرانی و هم کارخانجات خارجی بسیاری اقدام به عرضه آن با برندهای معروف نموده اند. رژ گونه که برای رنگ دهی به گونه، مورد استفاده قرار گرفته و محبوبیت زیادی را داراست، در مدل های متنوعی همچون رژ گونه حجم دهنده موجود می باشد.

کارخانه عرضه رژ گونه حجم دهنده

راهنمای قدم به قدم رژ گونه زدن

راهنمای قدم به قدم رژ گونه زدن یکی از لوازم آرایشی رایجی که بیش از 90 درصد خانم ها از آن برای آرایش استفاده می کنند، رژ گونه می باشد که علاوه بر رنگ دار کردن گونه، باعث زیبایی بیشتر صورت نیز خواهد شد و به نوعی تکمیل کننده آرایش می باشد.

حال می خواهیم راهنمای قدم به قدم رژ گونه زدن را بیان نماییم که در قسمت زیر به این موضوع اشاره شده است:

  1. قبل از هر چیز باید رژ گونه را مطابق با فرم صورت زد، یعنی هر جا که استخوان گونه برجسته شده، باید از همانجا رژ گونه زدن را شروع کرد.
  2. نکته مهم بعدی در این مقوله این است که برس رژ گونه را نباید خیلی به رژ گونه آغشته کرد و تنها مالیدن مقداری کمی از آن کافی است، چرا که باعث پر رنگ و بد نشان دادن رژ گونه خواهد شد.
  3. اگر هم رژ گونه زیاد به برس چسبید، می توان آن را مقداری فوت کرد و سپس آن را در امتداد استخوان گونه و به سمت بالا کشید.
  4. برس رژ گونه باید به سمت بالا و تا نزدیک گوش کشیده شده و کمی از آن را هم باید روی قسمت چانه و پیشانی هم زد تا هماهنگی از نظر رنگ بین بخش های مختلف صورت به وجود آید.

فروشندگان انواع رژ گونه حجم دهنده

فروشندگان انواع رژ گونه حجم دهنده اگر سراغ یکی از بهترین رژ گونه آرایشی را از فروشندگان این محصول که در مراکزی همچون مرکز پیش رو فعالیت دارند بگیرید، قطعاً یکی از گزینه پیشنهادی شان به شما، رژ گونه حجم دهنده خواهد بود.
این محصول نه تنها رنگی خاص و متناسب را به گونه های صورت هدیه می دهد، بلکه آثار دیگری را هم به دنبال خواهد داشت، مثلاً باعث برجسته تر نشان دادن گونه ها شده و با وجود براقیتی که دارد، آرایش را مخملی و جذاب نشان می دهد.
اما در ذکر مشخصات بیشتر از این رژ گونه می توان گفت:

  • این محصول از نوع رژ گونه حرفه ای به شمار آمده که هم بانوان آرایشگر از آن بهره برده و هم افراد عادی به استفاده بسیار از آن روی آورده اند.
  • انواع این محصول را هم می توان شامل انواع مختلفی نظیر رژ گونه پالتی جامد، رژ گونه پودری، رژ گونه مایع، رژ گونه کرمی و رژ گونه سیلیکون دانست.
  • همچنین رنگ های موجود از این رژ گونه نیز شامل رنگ هلویی، ابر و بادی، قرمز، نارنجی و … خواهد شد که هم صورت را برجسته کرده و هم آن را فرم می دهند.
نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.