مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

پخش کننده اکسیدان رنگ مو فندقی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مواد تشکیل دهنده اکسیدان رنگ موفروش عمده اکسیدان رنگ مو فندقی

پخش کننده اکسیدان رنگ مو فندقی، این محصولات را در درصد های متفاوت ارائه می ‌دهد که خواص کاربری آنها به همراه کیفیت ایده آلی که دارند باعث می‌ شود علاقه ‌مندان بیشماری متمایل به استفاده از این محصول باشند. اکسیدان ها بر پایه مواد اولیه گیاهی و شیمیایی تولید می شوند و هر کدام از آپشن های متعددی برخوردار می باشند.

پخش کننده اکسیدان رنگ مو فندقی

مواد تشکیل دهنده اکسیدان رنگ مو

مواد تشکیل دهنده اکسیدان رنگ مو اکسیدان به عنوان یک نوع کاتالیزور در فرمولاسیون تولیدی رنگ مورد استفاده قرار می ‌گیرد. این اکسید کننده فعال در واقع یک عامل اکسیداسیون با غلظت متفاوت است که زمانی که با رنگ های مو ترکیب می شود، ترکیبی یکنواخت را تولید می‌ کند. میزان پراکسید هیدروژن موجود در این نوع اکسیدان ها میزان روشن شدن مو را تعیین می‌ کنند.

از مهمترین مواد تشکیل دهنده اکسیدان رنگ مو می توان به استفاده از نرم کننده هایی که باعث درخشش و سلامت مو می‌ شود، اشاره کرده که میزان استفاده از این نوع محصولات در برند های مختلف با یکدیگر متفاوت است و معمولاً اکسیدان مو با درصد پراکسید هیدروژن متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد.

پراکسید هیدروژن به عنوان اصلی ترین مواد تشکیل دهنده اکسیدان به میزان متفاوتی در برند های مختلف برای تولید این محصولات مورد استفاده قرار می گیرد. بر مبنای همین میزان مواد تشکیل دهنده معمولاً اکسیدان رنگ مو در نمونه های زیر به مشتریان معرفی می گردد:

  • اکسیدان‌های شماره یک : که فقط به طور جزئی عمل می کنند و قدرت دو یا سه درجه روشن کنندگی مو به خود اختصاص می ‌دهند.
  • اکسیدان‌ های شماره دو: قدرت روشن کنندگی بالا روی مو های سفید به خود اختصاص می ‌دهند و میزان ۳ تا ۵ درجه روشن کنندگی دارند.
  • اکسیدان شماره ۳: این اکسیدان ها برای دکلره مورد استفاده قرار می‌ گیرند و قدرت روشن کنندگی بالاتری با کمترین میزان رنگ به خود اختصاص می دهند.

فروش عمده اکسیدان رنگ مو فندقی

فروش عمده اکسیدان رنگ مو فندقی فروش عمده اکسیدان رنگ مو فندقی توسط برند های بسیار زیادی انجام می پذیرد که در سال‌ های اخیر توانستند فعالیت خود را در این حوزه آغاز کرده و همواره تلاش می ‌کنند که بهترین اقلام را در این زمینه در اختیار متقاضیان قرار دهند. به کارگیری مواد ارگانیک در خط تولید این محصولات باعث می‌ شود در زمان استفاده هیچ گونه آسیبی در کیفیت ساقه مو مصرف کننده ایجاد نشود و فولیکول به همان نسبت قبلی ثبات خود را حفظ می نمایند.

فروش عمده اکسیدان رنگ موی فندقی با قیمت های بسیار مناسب نسبت به فروش های جزئی انجام می‌ پذیرد و این جزو مهمترین دلایلی است که اغلب افراد ترجیح به خرید عمده این محصولات می دهند.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.