مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مرکز پخش اکسیدان قوی مو

آنچه در این مقاله می خوانید...

اکسیدان قوی مو چند نوع دارد؟فروش انواع اکسیدان قوی مو

اکسیدان یکی از مهم ترین اجزاﺀ در ترکیب رنگ مو به شمار می آید که با توجه به شرایط مختلف مو با درجه بندی های مختلف از لحاظ عملکرد ساخته می شود که با توجه به هر شرکت تولید کننده درجه بندی های اکسیدان متفاوت است ولی به صورت کلی اکسیدان در سه نوع قوی، ضعیف و متوسط عرضه می شوند.

پخش اکسیدان قوی مو توسط مراکز پخش برای انجام کارهای تخصصی مو مثل دکلره کردن و ترکیب با رنگهای روشن و بسیاری از کارهای تخصصی دیگر انجام می شود.

مرکز پخش اکسیدان قوی مو

اکسیدان قوی مو چند نوع دارد؟

اکسیدان قوی مو چند نوع دارد؟ ترکیب رنگ مو با اکسیدان باعث می شود تا فرآیند تغییر رنگ سریعتر صورت بگیرد چون اگر رنگ مو بدون ترکیب با اکسیدان به موها زده شود حدودا ۲۴ ساعت زمان لازم است تا رنگ مو دچار تغییر شود ولی باید در مورد نحوه کاربرد و مقدار مصرف آن در ترکیب با رنگ دقت کرد چون اکسیدان ها انواع مختلفی از لحاظ قدرت روشن کنندگی دارند و هر کدام نیز در شرایط مختلف و با توجه به نوع و شرایط مو استفاده می شود.

اکسیدان ها با درصد یا شماره نامگذاری می شوند که اکسیدان شماره ۳ و ۴ که به ترتیب با درصد ۹ و ۱۲ نیز معرفی می شوند قدرت روشن کنندگی بالایی دارند که اکسیدان ۱۲ درصد از بیشترین میزان قدرت برخوردار است و بیشتر برای انجام کارهای حرفه ای مثل دکلره مو به کار می رود.

اکسیدان ۹ درصد هم جزﺀ اکسیدان های قوی است ولی با درصدی کمتر از نمونه ۱۲ درصد که در ترکیب با رنگهای روشن رنگ مو و همچنین انجام کارهایی مثل هایلایت مو و بسیاری از کارهای تخصصی دیگر انجام می شود.

فروش انواع اکسیدان قوی مو

فروش انواع اکسیدان قوی مو فروش اکسیدان قوی مو در حجم های مختلف برای مصرف های خانگی و همچنین مصرف سالنها و مراکز زیبایی عرضه می شود که نمونه های یک تا ۴ لیتری از لحاظ قیمت و نیز اندازه برای انجام کارهای حرفه ای بسیار به صرفه تر هستند.

فروش انواع اکسیدان قوی مو در حجم های مختلف توسط همین سایت به صورت عمده عرضه می شود که مخاطبان و مشتریان می توانند از طریق راههای ارتباطی که در سایت وجود دارد با مشاوران فروش مجموعه ارتباط برقرار کرده و ثبت سفارش خود را انجام دهند.

اکسیدان های قوی چون از سرعت عمل بالاتری در روشن کردن و تغییرات شیمیایی مو برخوردارند، در هنگام کار کردن با آن باید دقت و تخصص بالایی داشت تا مو دچار آسیب نشود و در صورت نیاز قبل از استفاده اکسیدان از مواد محافظتی مثل ماسک و سرم مخصوص استفاده کرد که تأثیر بالایی در حفظ سلامتی ساق مو دارد.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.