مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مرکز فروش لوازم آرایش ضد آب

آنچه در این مقاله می خوانید...

راهنمای صفر تا صد خرید لوازم آرایشموارد تأثیرگذار بر قیمت لوازم آرایش ضد آب

مسلما خرید و استفاده از لوازم آرایش ضد آب در همه مواقع یکی از بهترین گزینه‌هاست تا خیالتان از بابت پاک نشدن آرایش کاملا راحت باشد، مجموعه ما به عنوان مرکز فروش لوازم آرایش ضد آب توانسته است به خوبی محصولات ویژه ای را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد از این رو  برای فصل تابستان، این یک امر ضروری است.

مرکز فروش لوازم آرایش ضد آب

راهنمای صفر تا صد خرید لوازم آرایش

راهنمای صفر تا صد خرید لوازم آرایش محصولات زیبایی و آرایشی انواع مختلفی دارند که محصولات آرایشی صورت، چشم و ابروها از مهم‌ترین‌ گزینه‌ها می‌باشند. در این نوشته شمارو با انواع مختلف لوازم آرایش ۲۴ ساعته و کاربرد هر یک آشنا خواهیم کرد.
انواع لوازم آرایشی صورت
۱٫ فاندیشن (Foundation)
فاندیشن همان چیزی است که باعث می‌شود پوست شما بی عیب و نقص به نظر برسد. این محصول رنگ پوست شما را یکدست می‌کند و هر گونه لکه‌های پوستی و تغییر رنگ روی صورت شما را پنهان می‌کند.

مهم‌ترین جنبه فاندیشن که باید در نظر گرفته شود، پوشش دهی فوق‌العاده آن است. اگر می‌خواهید پوشش سبک‌تری داشته باشید، از مرطوب کننده‌های رنگی استفاده کنید، ولی اگر علاقه‌مند به پوشش دهی بیشتری هستید، فاندیشن مایع و یا فرم کلاسیک فاندیشن بهترین گزینه برای شماست.

۲٫ کانسیلر صورت و چشم (Concealer)

همچنین می‌تواند برای روشن‌تر کردن برخی قسمت‌های صورت و زیر چشم‌ها مورد استفاده قرار گیرد.
کانسیلرها غلیظ‌تر، جامدتر و پایدارتر از کرم پودرها بوده و پوشش بیشتری ایجاد می‌کنند و به دو دسته‌ی کلی کانسیلر زیر چشم و کانسیلر صورت تقسیم می‌شوند.

۳٫ برنزه کننده (Bronzer)

با توجه به افزایش محبوبیت پوست برنزه در بین خانم‌ها و در سال‌های اخیر، پودرهای برنزه کننده جایگزین بسیار خوبی برای شیوه‌های پر دردسر برنزه کردن پوست هستند. به علاوه با این روش، هر زمان که دلتان برای رنگ پوستتان تنگ شد، تنها کاری که باید بکنید این است که صورتتان را بشویید!

برنزرها بعد از فاندیشن و کانسیلرها روی پوست اعمال می‌شوند، کار برنزرها بخشیدن سایه و رنگ‌های طبیعی به پوست است. در انتخاب برنزر، سعی کنید برنزر مناسب برای تن پوست خود را انتخاب کنید تا بعد از استفاده رنگ پوستتان  طبیعی جلوه کند، نه خیلی نارنجی و نه خیلی تیره

موارد تأثیرگذار بر قیمت لوازم آرایش ضد آب

موارد تأثیرگذار بر قیمت لوازم آرایش ضد آب برخی از لوازم آرایش هایی هستند که در تولید و ساخت آن ها از بهترین مواد ساخته شده است همین امر سبب می شود که قیمت برخی از اقلام لوازم آرایش ضد آب قیمتی بالاتر و با کیفیت تر داشته باشند معمولا در لوازم آرایش ویژه مجلس چون مواد تاثیر گذار در مدت زمان ماندگاری لوازم آرایش بیشتر است مسلما قیمت این محصول بیشتر از بقیه محصولات خواهد بود.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.