مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت روز اکسیدان مو گیاهی

آنچه در این مقاله می خوانید...

راه های تشخیص اکسیدان مو گیاهی اصلخرید انواع اکسیدان مو گیاهی

با وجود آن چه در مورد ویژگی ها و خصوصیات انواع اکسیدان بیان شد، اگر شما هم قصد خرید و تهیه این محصول را دارید، می توانید به نمایندگی اکسیدن در تهران و یا در دیگر شهر های کشور مراجعه نمایید. دقت داشته باشید قیمت عرضه و فروش این محصول در نمایندگی ها بسیار مقرون به صرفه می باشد. از طرفی تمامی انواع اکسیدان مو گیاهی نیز در این نمایندگی‌ ها به فروش می ‌رسد.

قیمت روز اکسیدان مو گیاهی

راه های تشخیص اکسیدان مو گیاهی اصل

راه های تشخیص اکسیدان مو گیاهی اصل

اکسیدان مو اصل معروف ترین رنگ مو طبیعی در سراسر دنیاست. اکسیدان یکی پرمصرف‌ترین گیاهانی است که برای تغییر رنگ موها و روشن کردن آن‌ها استفاده می شود. از این ماده گیاهی رنگزا برای کشیدن تتوهای موقت و زدن طرح اکسیدان روی پوست استفاده می شود. اگر موهایی تیره رنگ دارید با کمک اکسیدان می توانید رنگ موهای خود را به رنگ قهوه‌ای نزدیک کنید. رنگ اکسیدان زمانی که روی موی تیره قرار می‌گیرد، آن را به رنگ قهوه‌ای تیره و براق متمایل به قرمز تبدیل می‌کند. اگر رنگ اکسیدان را روی موهای روشن بگذارید با توجه به رنگ پایه و تناژ مویتان، آن را به رنگ‌های قهوه‌ای روشن، اکسیدان یا قرمز تبدیل می کند.

طرز تهیه اکسیدان برای مو بسیار ساده است. شما تنها کافی است که پودر اکسیدان را که از گیاه اکسیدان به دست آمده است، از داروخانه و عطاری ها تهیه کنید. به اکسیدان سیاه مواد شیمیایی اضافه شده است و مثل رنگ موهای شیمیایی برای پوست و مو مضر است، به همین خاطر بهتر است که به جای آن از پودر اکسیدان طبیعی استفاده کنید. اکسیدان را درون یک کاسه شیشه ای بریزید و با آب گرم مخلوط کنید تا حالتی خمیری به خود بگیرد. برای این که خرید اکسیدان مو زودتر رنگ بدهد می توانید آن را به مدت یک شب با کمی آب گرم مخلوط کنید و درون ظرفی سربسته بگذارید.

خرید انواع اکسیدان مو گیاهی

خرید انواع اکسیدان مو گیاهی

نمایندگی خرید انواع اکسیدان مو گیاهی با تولید و عرضه انواع مختلف این محصول با کیفیت بسیار عالی، توانسته رضایت مشتریان زیادی را جلب کند. این نمایندگی در تهران و در دیگر شهر های کشور اکسیدان را با قیمت مناسب عرضه می کند برند یکی از برند های معتبر ایرانی در زمینه تولید و عرضه انواع لوازم آرایشی و بهداشتی از جمله اکسیدان می باشد. اکسیدان با بهترین کیفیت تولید شدهع و بسیار مناسب برای مو های حساس می باشد.

با وجود عرضه انواع مختلف اکسیدان در نمایندگی اکسیدان افراد می توانند با سلایق مختلف این محصول را خریداری نمایند. دقت داشته باشید اکسیدان جزو مارک های معتبر ایرانی بوده که نسبت به انواع خارجی آن قیمت مناسب تری داشته و البته در همان کیفیت ارائه می شود. با وجود مواردی که گفته شد روز به روز مشتریان بیشتری در سراسر کشور به این نمایندگی ها مراجعه می کنند.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.