مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروش کلی اکسیدان ۹ درصد مو

آنچه در این مقاله می خوانید...

اکسیدان ۹ درصد مو مناسب چه مویی است؟فروشندگان انواع اکسیدان ۹ درصد مو

اکسیدان ۳ درصد که به آن اکسیدان شماره ۰٫۵ یا اکسیدان ولوم ۱۰ می گویند و از ضعیف ترین اکسیدان ها محسوب می شود به همین دلیل برای رنگ های تیره مانند قهوه ای تیره و مشکی استفاده می شود

فروش کلی اکسیدان ۹ درصد مو نسبت به دیگر نمونه های محصول افزایش قابل توجه ای داشته است چون از پرمصرف ترین اکسیدان ها محسوب می شود.
اکسیدان در هنگام رنگ کردن مو با رنگ ترکیب می شود و هر چه میزان درصد آن بالاتر باشد باعث می گردد تا موهای شما روشن تر شود و سبب ثبات رنگ می شود و اگر درصد آن را درست انتخاب نمایید می توانید به سلامت مو های خود کمک نمایید.

فروش کلی اکسیدان 9 درصد مو

اکسیدان ۹ درصد مو مناسب چه مویی است؟

اکسیدان 9 درصد مو مناسب چه مویی است؟

اکسیدان ۹ درصدی مو به دلیل این که روشن کنندگی زیادی دارد برای موهای مشکی مناسب می باشد و به آن اکسیدان شماره ۲ یا اکسیدان ولوم ۳۰ می گویند برای رنگ های با پایه متوسط تا بلوند می توانید از آن استفاده نمایید و برای افراد غیر حرفه ای گزینه مناسبی می باشد علاوه بر این اکسیدان ها در درصد های مختلفی تولید می شوند و همین باعث شده شما بتوانید با حق انتخاب بیشتری بهترین اکسیدان مو عالی را خریداری نمایید که ما در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • اکسیدان ۳ درصد که به آن اکسیدان شماره ۰٫۵ یا اکسیدان ولوم ۱۰ می گویند و از ضعیف ترین اکسیدان ها محسوب می شود به همین دلیل برای رنگ های تیره مانند قهوه ای تیره و مشکی استفاده می شود
  • اکسیدان ۶ درصد که به آن اکسیدان شماره ۱ یا اکسیدان ولوم ۲۰ می گویند و برای کاهش سوختن موها، پوشاندن تارهای سفید مو، رسوب رنگ در ساقه مو و دکلره های ضعیف استفاده می گردد.
  • اکسیدان ۱۲ درصد که به آن اکسیدان شماره ۳ یا اکسیدان ولوم ۴۰ می گویند به علت قدرت روشن کنندگی بالای که دارد برای دکلره های قوی و سوپر کالرها کاربرد دارد.

فروشندگان انواع اکسیدان ۹ درصد مو

فروشندگان انواع اکسیدان 9 درصد مو

فروشندگان انواع اکسیدان ۹ درصد مو انواع برند ها را در اختیار مشتریان می گذارند تا آن ها مطابق بودجه و نیاز خود بتوانند با دست بازتری خرید خود را انجام دهند و با استفاده از آن به ثبات رنگ در موهای خود کمک کنند. برای هر سه پیمانه دکلره باید بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلی لیتر از اکسیدان مصرف شود و فروشندگان باید از آن مطلع باشند تا مشتریان را بتوانند به خوبی راهنمایی کنند و توصیه می شود برای دکلره از اکسیدان ۱۲ درصد استفاده نشود و بیشتر سعی نمایید از اکسیدان ۹ تا ۶ درصد را خریداری نمایید.

در تمام رنگ ها مقدار اکسیدان باید یک و نیم به یک باشد یعنی برای ۱۵۰ میلی لیتر اکسیدان باید ۱۰۰ میلی لیتر رنگ استفاده کنید. اکسیدان باعث فعال شدن رنگ می شود به همین دلیل در هنگام خرید آن باید دقت فراوانی به خرج دهید.

شما می توانید با خرید فوق العاده اکسیدان بدون آمونیاک از طریق این مجموعه محصولی با کیفیت و مقرون به صرفه را خریداری نمایید.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.