مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروش مستقیم اکسیدان قوی مو

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات اکسیدان قوی موتولید کننده اکسیدان قوی مو

این روزها فروش مستقیم اکسیدان قوی مو به شیوه های مختلف در سطح کشور در حال انجام می باشد که به علت کاربرد فراوان و کیفیت بالا استقبال خوبی از خرید آن صورت می گیرد و بسیاری از مشتریان از جمله سالن های زیبایی و آرایشگاه ها انواع اکسیدان را به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت خریداری می کنند. اکسیدان با انواع رنگ های مو ترکیب شده و در ماندگاری بهتر رنگ مو تأثیر زیادی دارد.

فروش مستقیم اکسیدان قوی مو

مشخصات اکسیدان قوی مو

مشخصات اکسیدان قوی مو از مشخصات اکسیدان قوی مو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اکسیدان مو باکیفیت هیچ‌گونه آسیبی به موها وارد نکرده و باعث رنگ پذیری بهتر موها شده و به دوام و ثبات رنگ مو کمک زیادی می کند.
  • دارای بسته بندی استاندارد و مناسبی است و تمامی مشخصات محصول از جمله تاریخ تولید و انقضاء، برند و شرکت تولید کننده، پروانه بهداشت و …. بر روی بسته درج شده است.
  • اکسیدان قوی باعث روشن شدن رنگ مو می شود و هر چه درصد اکسیدان بالاتر باشد، قابلیت روشن کنندگی آن افزایش می یابد.
  • اکسیدان باید به اندازه و میزان لازم با رنگ مو ترکیب شود تا عملکرد خوبی داشته باشد که این کار باید توسط آرایشگران ماهر و مجرب انجام شود.
  • اکسیدان مرغوب در انواع مختلف 12 درصد، 9 درصد و 6 درصد در بازار مشاهده می شود که با توجه به نوع و شماره رنگ باید انتخاب شود و برای رنگ های روشن تر از اکسیدان های قوی تر استفاده می گردد.

تولید کننده اکسیدان قوی مو

تولید کننده اکسیدان قوی مو امروزه شرکت تولید کننده اکسیدان قوی مو این محصول را با استفاده از بهترین فرمولاسیون و توسط دستگاه های مدرن مطابق با استاندارد های لازم تولید می کند و پس از آماده شدن در بسته‌های متنوع و در حجم های مختلف راهی بازار فروش می کند. این روزها شرکت های متعددی در داخل و خارج از کشور در حوزه تولید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی از جمله اکسیدان مو مشغول فعالیت هستند و این محصول را با بهترین کیفیت و بهره گیری از متریال درجه یک تولید نموده و به مشتریان ارائه می کنند.‌

هدف این شرکت های تولیدی عرضه محصولی با کارایی مطلوب می باشد تا ضمن به دست آوردن رضایت خریدار فروش خوبی از محصولات تولیدی خود داشته باشند. در حال حاضر بازار خرید و فروش انواع اکسیدان مو بسیار داغ می باشد و دارای متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور است. یکی از معتبرترین مراکز فروش انواع اکسیدان مو با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب همین شرکت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ارسال و قیمت محصول با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.